Głóówna :)

środa, 11 lipca 2012

mniam mniam :d

Umalowana wariatka z chorym przyzwyczajeniem do Ciebie ..
` ostatnio postanowiłam o Tobie zapomnieć, ale po 5 minutach zrezygnowałam. po prostu nie potrafię przestać o tobie myśleć .
Śnię wtulona w otchłań ciszy - pustki - nicości.
Kupiłam globus . Więc teraz świat należy do mnie ! 
jeśli zobaczysz mnie w wyciągniętym dresie, nie ogarniętych włosach, z wypłakanymi oczami i rozmazanym makijażem i nadal będziesz utrzymywać, że mnie kochasz to będzie prawdziwa miłość.
obiecaj że jutro będziemy w sobie zakochani .
po raz kolejny powtarzam..życie to nie jest zabawa.
- a kiedy przestaniesz mnie kochać ? 
- jeszcze nie słyszałam o człowieku który znał datę swojej śmierci . < 3

czasem chciałabym cofnąć czas, być spokojna, że już nic nie zniszczę a dzień będzie dobry.
Przyjaciel to ktoś, kto zna melodię Twojego serca. Pomoże Ci ją zaśpiewać, kiedy zabraknie Ci słów.
` Rozmawiałam dzisiaj ze słońcem . Obiecało mi zastąpić Ciebie . Budzić mnie co rano swoim ciepłem , dawać chęć wstawania z łóżka , uśmiechać się do mnie mimo szarości świata . Dziś schowało się za chmurami . Zawiodłam się kolejny raz.. </3 



Nie mam pojęcia jak to robisz, ale fakt że tak cholernie zawsóciłeś mi w głowie strasznie mnie dziwi . ‹3
nie chciałeś mnie? więc trzymaj się z dala... zabieraj zabawki i wypierdalaj
Żyje, bo warto Cie kochać , kocham Cie ,bo warto dla tego żyć.
Kto pozna miłość raz , a potem ją straci , inaczej patrzy na życie .
Mogę nie zawsze być idealna, ale zawsze będę się starała .
wyjdę za mąż za tego , który mnie zechce , bo ten , o którym marzę , nigdy się nie zjawi.
Co ranek wstaję, siadam na brzegu łózka patrze w ścianę, naprzeciwko i mówię do siebie - ogarnij się, on nie jest tego wart.
Zaczarujmy się, stwórzmy bajkę. Żyjmy długo i szczęśliwie.
Jestem hardcorem. Potrafię płakać, śmiać się, tańczyć i śpiewać w tym samym czasie.
chcę znów beztrosko leżeć na świeżo skoszonej trawie i patrzeć na bezchmurne niebo.
Na zegarze 23:59, obiecuję, że myślę o Tobie już ostatni raz... dzisiaj.
Jeśli po rozstaniu nienawidzisz, znaczy że naprawdę kochasz.
jesteś jedno miejsce wyżej od nutelli na mojej liście słodkości .
ona jakby czekała, a on jakby miał to jakby gdzieś. 
Nie wiem kiedy jest koniec ,ale wiem kiedy jest początek .
Dla mnie najważniejsi są moi przyjaciele, oni byli, są i będą... już na zawsze.
A moim zdaniem najgorsze jest to , że w necie gadamy ze sobą opowiadamy sobie całe życie . A tak naprawdę gdy się spotykamy na ulicy , w szkole , gdziekolwiek nie potrafimy powiedzieć zwykłego ' cześć ' .
i to zajebiste uczucie kiedy na mnie patrzysz - tylko dla niego warto żyć.
I ten moment kiedy muszę iść, a nie umiemy się pożegnać :* 



jesteś pewien że chcesz ze mną być? wiesz, jestem trudnym przypadkiem z chorobą psychiczną .
nocna godzina, a ja staram się rozróżnić wczoraj od dziś bo nie pamiętam już kiedy kładłam się spać, a kiedy budziłam się ze snu .
i wciąż czekam na ten dzień, gdy wstanę zobaczę za oknem słońce i wiadomość od Ciebie, jak bardzo tęsknisz, kochasz i potrzebujesz.
barbie'żyństwo - osobniki tego samego gatunku rywalizują między sobą o kena, kartę kredytową i nowy lakier do paznokci.
Od miesięcy czekam na wolne miejsce w szpitalu psychiatrycznym.
proszę podaruj mi uśmiech i miłość, a uczucie oddam ze zdwojoną siłą.
Kolejny dzień pt. 'żyję, bo muszę'.
bycie zakochanym realistą , można zaliczyć do wyczynów hardcorowych .
lepiej mieć nadzieje niż siedzieć i nic nie mieć.
większe szanse masz w totolotku niż u mnie .
To , że usunęłam twój numer z listy gg nie znaczy , że nie będę pisać. Przecież znam twój numer na pamięć .
to niedostępny dla innych wymiar .
Stał się synonimem słowa szczęście .
Twoje imię widnieje na mojej prywatnej liście marzeń zakazanych . 
plastikowy kubek po wódce niczym z amerykańskiego party .
Budzisz się w środku nocy spoglądając na telefon .. nie sprawdzasz godziny , patrzysz czy napisał smsa .
`nie potrzebujesz propsów,
żeby wciąż iść do przodu .
ty sam przecież wiesz to dobrze,
że wygrasz życie choć nikt cię nie poprze .
I teraz teraz siedząc na parapecie z laptopem na stole i zeszytem od biologii w ręku , nie mogę się powstrzymać , by nie patrzeć na nasze zdjęcia na wygaszaczu . 


Nigdy nie bój się próbować czegoś nowego. Pamiętaj - amatorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści Titanica.
Jesteśmy więźniami czasu i doświadczeń, drogę do klucza musimy znaleźć sami.
Księżniczka z kryształową łzą na policzku .
Nie masz co marudzić maleńka, bądź sobą, będziesz wielka .
fakaj się . byli doskonali , lecz wad im zabrakło ...
Nie myśl o tym co się stanie i nie przejmuj się tym co już było ... najważniejsze dzieje się teraz wokoło Ciebie ! 
Uwielbiam zanudzać Cię długimi historiami tylko po to, byś w połowie zdania mnie pocałował.
czasami naprawdę wolałabym nie wiedzieć pewnych rzeczy.
Mówię, że nie potrafię bez Ciebie żyć.. ale przecież kiedyś Cie nie znałam i nawet byłam wtedy szczęśliwa.. ja potrafię tylko jeszcze nie teraz .
przyjaciel to ktoś , przy kim się przewrócisz , i on zacznie się śmiać aż w końcu wydusi z siebie : ale z ciebie , niezdara .
Tak, masz rację, jestem dużym dzieckiem. Ja nie widzę nic złego w tym, że lubię się śmiać, lubię oglądać bajki, zawsze czym się bawię w rękach, że wszędzie mam łaskotki, że lubię kolorowe rzeczy. Ja nie widzę w tym nic złego i dziękuje, że tobie to też nie przeszkadza .
nie chce jak klocek lego, pasować do wszystkiego . 
nie patrz na innych oni nie są doskonali...
Pokonuje zło nienawiść zazdrość nie na darmo ma na imię miłość..


Jeśli nie znasz mojego imienia, możesz do mnie mówić 'kochanie' .
Mijam Ciebie jak Ty mnie. Uczę się unikać wszystkich Twoich miejsc.
` Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych chwil Twego życia, wracaj do nich, ilekroć w Twoim życiu pojawia się smutek 
nie żyję w rzeczywistości, bo nadal mam nadzieję, że to wszystko da się cofnąć o te parę miesięcy...
Życie jest trudne, ale w nim zawsze znajdą się ludzie, dzięki którym ono staje się łatwiejsze < 33
Tu właśnie chodzi o to, by mieć wokół tych, co są cenniejsi niż złoto .
życie bez przyjaciela to jak życie bez powietrza.
Przyjaźń, jak czarny kolor - pasuje do wszystkiego.
Nie jestem leniwa, mam po prostu zawyżone wymagania motywacyjne .
Ludzie śmieją się ze mnie, bo jestem inna, a ja śmieję się z nich, bo wszyscy są tacy sami.
nagle nastała pustka .. i nie wiedziała co ma o tym wszystkim myśleć .
I wierze ze będzie tak, nie zmieni nas już nic. I wszędzie gdzie będziesz, ja przy tobie pragnę być.



Cieeepło ! <3
Ale pogoda robi sie chujowa .. -.- .
ide do basenu siemano ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz