Głóówna :)

środa, 25 lipca 2012

jebdup ! :D

nigdy nie przestało mi zależeć.
'bo ja mam swój kolorowy świat,do którego należą tylko wybrani...'
'Dzielimy się z tymi, których kochamy, nie ?' 
Zamówiłeś sobie pakiet 600 smsów. Wszystkie wysłałeś do mnie. 200 było o tym,
że kochasz. 100 było o tym, że tęsknisz. 50 było na dobranoc. 70 pytało co robi Twoje kochanie ?
50 pytało czy Ciebie kocham? 25 chciało się upewnić, że tylko Ciebie. 50 mówiło,
że jestem Twoim największym skarbem. 40 zawierało odp. na głupie pytania, które tak
często Ci zadaję. i wreszcie ostatnie 5 mówiło, że to najwspanialsze uczucie, które
kiedykolwiek Ci się przytrafiło.

rzucić, to wszystko i uciec. zacząć żyć od nowa. z nową etykietką. bez opinii, na starcie.bez ludzi, którzy kładą Ci kłody pod nogi. bez problemów, bez rutyny. bez abstrakcyjnej nadziei na lepsze jutro
Nieważne jak bardzo jesteś szczęśliwa. czasami każdy potrzebuje dnia kiedy może wyżyć się na wszystkich wokół, usiąść i najzwyczajniej w świecie zacząć płakać.
Jeśli chcesz zrozumieć słowo szczęście, musisz je pojmować jako zadośćuczynienie, a nie cel.<3
Miłość przyjdzie po Ciebie, gdy nauczysz sie żyć bez niej .



wybacz mi proszę wszystko to, za co nie potrafię Cię przeprosić..
Potrafisz swoim uśmiechem rozpierdolić wszystkie moje kłopoty, jesteś bezkonkurencyjny.
kocham cię i żaden jebany wierszyk z google tego nie wyrazi.
Mężczyzna rozmawiając z piękną kobietą, zwykle nie słyszy co ona mówi, ale patrzy, czym mówi.
Gdybyś kiedy we śnie poczuła, że oczy moje już nie patrzą na ciebie z miłością, wiedz, żem żyć przestał.
Ktoś, kto mówi, że miłość nie przynosi strachu, nigdy nie był zakochany.
chcesz być numerem jeden ? pamiętaj, że ta cyfra graniczy z zerem.
Nasza miłość, jest parodią Titanic'a.


Masz w sobie coś nieprzewidywalnego, coś cholernie przyciągającego.
Niektóre kobiety są po to, by je wielbić, inne - żeby je bzykać. Problem mężczyzn polega na tym, że ciągle mylą pierwsze z drugimi.
Miłość w naszych czasach nie istnieje, trzeba robić melanż i się nie przyzwyczajać.
usiądę na ziemi schowach twarz w dłoniach i będę udawać, że mnie nie ma.
Czasami mam ochotę iść w cholerę, ale nie wiem gdzie to jest...
Gówno mnie obchodzi co na to szkoła, rodzice, forum na samosi ja poprostu Cię kocham .
oddałam swoją pamięć do pralni. może zapomnę.
remont w sercu. wstęp wzbroniony.


Siedzę i myślę o Tobie, jakoś 60 razy na minutę. Nie mogę przestać, nie wiem dlaczego. Niby chcę zapomnieć, niby mi się udało ale to wszystko powróciło. Znów zadaję sobie miliony pytań, na które nie znam odpowiedzi. Zadręczam się bo nie wiem co przyniesie kolejny dzień. Boję się, że znów to wszystko przeleci mi przed nosem, że nie będę w stanie nic z tym zrobić. Czasem też zastanawiam się czy to na pewno to, czego chcę, czy to ma tak wyglądać, czy to ma jakiś sens, czy jest realne.
Wole miłość w rzeczywistości, niż w SMS'ach lub na GG.
przy Tobie nic zamienia się we wszystko. 
Kobieta intryguje mężczyznę w takim stopniu, w jakim on czuje, że nie ma jej na 100% w garści.
Chciałabym mieć Twój uśmiech na co dzień i pocałunki na życzenie.
Wszystko czego pragnę, czego chcę, spala się zanim wyciągnę po to ręce.
Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.
Bo właśnie z tobą jest mi dobrze.



a rzeczywistosc budzi mnie swym czułym 'spierdalaj'
to takie samolubne - kiedy nie chce z nikim się Tobą dzielić.
Motylki w brzuchu karmię nikotyną, bo miłości zabrakło...
spłynęło Ci po twarzy coś. wydaje mi się, że jest to kolejna warstwa kosmetycznej mazi. fluidowe szaleństwo, maleńka! rozpływaj się.
jak upadne - to wstane, wtedy ty masz przejebane.
nienawidzę kiedy mi zależy . wolę kiedy jest mi wszystko jedno .
Chcesz to się staraj, nie chcesz spierdalaj.
kochasz to to pokaz, to to okaz nie pozwól tego spieprzyć .!


wywołaj mnie z poczekalni na szczęście .
cudzych chłopaków się nie kradnie , sami przychodzą .
nie płacz kurwa, jemu to zwisa.
' Jesteśmy z tego samego materiału co nasze sny.'
Bo w twoich oczach widzę, że mogłam zostać..
W moim świecie nie ma odwzajemnionej miłości, szczęścia, prawdziwych przyjaciół, kochających rodziców, w moim świecie jestem tylko ja, niedoceniona.
i pozwól mi, że będę cię po cichu kochać.
Jestem damską wersją skurwysyna .


wole otaczać sie chłopakami którym ufam niż dziewczynami które są dwulicowe .
trzeba być naprawdę popierdolonym , żeby pójść na cmentarz po 21 i odpalić szluga od znicza , bo nie miało się ognia .
Miło mieć kogoś kto kocha mnie wtedy, kiedy nienawidzę całego świata.
i nawet, gdyby jego bliskość była trucizną, zostałabym z Nim tak długo, aż umrę.
mówisz: dziwka, suka, szmata... a widziałeś jak się puszczam?
wiem, że się nie zmienisz. i nawet nie próbuj obiecywać ! to frajerstwo masz we krwi...
albo Ci zależy, albo nie. po środku to możesz być z kolegą. po środku to jest takie wiesz, lubię Cię, ale tak naprawdę to mam Cię w dupie.
Lubiła na niego patrzeć. Lubiła, gdy on patrzył na nią.


Hyhy, Komentowac !
Później coś dodam . ♥ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz