Głóówna :)

niedziela, 22 lipca 2012

jak masz na imie ? :D

ja w wieku 12 lat traciłam mleczne zęby, a nie dziewictwo, dziewczynko.
- musimy porozmawiać . chcę powiedzieć Ci coś ważnego .
- wiem . ja Ciebie też .

bądź przy mnie. jak kac po każdym piciu. 
jesteś przy mnie, gdy coś wkurwia mnie, męczy i złości.
teraz już ufam nielicznym osobom. znajomość z fałszywymi twarzami mam za sobą.
Zrozum, że chce być z Tobą i nikim więcej .





Kocham Cię tak bardzo, że nie mogę sobie wyobrazić jutra. <3
najgłębiej patrzą te oczy, które najwięcej płakały.
mówisz mi: 'jesteś piękna kotku', to jesteś dla mnie frajerem - takich kolesi równam z zerem.
zaciągam się papierosowym dymem niemal czując jak rozsadza me płuca. zabawne. Ciebie nie wdychałam, a mimo to, rozsadziłeś me serce.
faceci są wredni, ale mają fajne bluzy, lubię fajne bluzy.
im dłużej trwamy w samotności, tym większa abstrakcją staje się dla nas związek.


krzyknij : "ej ty" , a nikt się nie odwróci. krzyknij : "ty chuju" , a odwrócą się wszyscy.
kiedy spotykam mężczyznę, najpierw patrzę mu w oczy. jeśli wyczuwam erotyzm w jego spojrzeniu, spuszczam wzrok, żeby podziwiać całą resztę.
skąd mam wiedzieć, że nie jestem jedną z Twoich zabawek? boję się. rozczarowania mnie zabijają .
Leżałabym Ci na kolanach, bawiłbyś się moimi włosami i słuchalibyśmy ulubionych piosenek.
'bo mi się wzięło na uczucia '
dla szpanu to ja mogę włosy na kolory tęczy zafarbować a nie udawać że kocham. 
blada twarz w oknie. rozciągnięta koszulka. szerokie spodenki. rozmazany makijaż. łzy w oczach. i brak tej głupiej chęci do życia. 



Bądź moim Słonkiem, Kotkiem, Miśkiem, Skarbem, Kochaniem, czy kim tam chcesz, ale " moim " !
`siedzę na parapecie, kończę drugą paczkę fajek i kurwa.. nadal myślę o tobie..` 
Nie jaram się Tobą, ale zajmujesz naprawdę ważne miejsce w moim sercu, nie spieprz tego.
olej to wszystko i weź mnie za rękę, nie mówię ci, że wkoło będzie wtedy piękniej ale zobaczysz, łatwiej jest we dwoje, otwórz mi drzwi bo wciąż przed nimi stoje.
bo bardzo chcę, abyś wiedział, że myślę o Tobie. praktycznie nieustannie.
zostań bo ta noc płacze deszczem, zostań bo jak nikt przynosisz mi powietrze.





jesteś jak stara piosenka, której nie słuchałam od dawna, ale której tekst znam wciąż na pamięć.
chodź. na spacer. na czekoladę. na pocałunek. na mnie. na minutę. na godzinę. na zawsze.
to tak jakby ktoś muskał Twój dekolt czubkiem noża, a chwilę potem wpierdolił Ci go między płuca, wprost w serce. tak się czułam, kiedy zobaczyłam go z nią.
- skąd masz mój numer?
- z Wikipedii. wystarczy wpisać : najwspanialsza kobieta na świecie .
zmarnujmy razem życie. co ty na to?








lubiła Go. trochę bardziej niż wiosnę, dużo bardziej niż kawę, bardzo bardziej niż innych.
najlepszy, tak cudowny, tak wspaniały, tak kochający, tak oddany, czuły, opiekuńczy, idealny i na dodatek tylko mój.
- mogę coś dla Ciebie zrobić?
- opowiedz mi bajkę na dobranoc.
- kocham Cie.
bo ja uwielbiam być z Tobą. częściej niż 'raz na jakiś czas'.
masz tylko jedną wadę. brak Ci zalet.
pocałunek rodzi się z uczucia lecz nigdy odwrotnie.





kiedy zapytasz co kocham najbardziej, odpowiem, że życie. Ty odwrócisz się i odejdziesz niewiedząc, że moim życiem jesteś Ty.

łzy do oczu, napływają mi automatycznie, gdy widzę twój opis skierowany do niej.

Gdybym miała wybierać między kochaniem Ciebie, a oddychaniem, to wzięłabym ostatni oddech by powiedzieć, że Cię kocham.
zaufanie się zdobywa a nie dostaje w prezencie .
Kto miłości nie zna, ten żyje szczęśliwy, i noc ma spokojną, i dzień nie tęskliwy.
Potrzebuje takiego mężczyzny jak Ty , albo mi takiego znajdź , albo sie ze mną ożeń .




Bo jeżeli coś jest prawdziwe to nic i nikt tego nie złamie . 
Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych chwil Twego życia, wracaj do nich, ilekroć w Twoim życiu pojawia się smutek .
Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień .
romantyczna kolacja i milion róż - to nie dla mnie. Wystarczy mi ławka w parku , Twoja obecność i poczucie , że coś dla Ciebie znaczę .
jestem zadowolona z życia i stosuję szeroko pojęty " mamtowdupizm " .
tatuś zawsze mówił: jeśli chłopcy cię nie lubią, są gejami .



rozbieraj mnie powoli , ze wstydu , uprzedzeń , doświadczeń , do samej miłości . aż Bóg wstrzyma oddech .
I jestem zepsutą małolatą, która czasami nienawidzi siebie samej. Może czasami denerwuję się i komplikuję swoje życie. Może jestem jeszcze 'mała', ale potrafię bardzo kochać.
Jeśli nie udało Ci się coś, czego bardzo chciałaś, to znaczy, że czeka Cię jeszcze coś lepszego.
jedność jest w tobie, jedność jest w nas , liczy się rodzina , a nie stracony czas .
a jeśli pójdzie coś nie tak i siebie znać nie będziemy już , nie powiem jak mi Ciebie brak , bo nie ma takich słów .
i nie mów nigdy , że nie masz nic do stracenia .
odszedłeś , bym poczuła , że Cię kocham . miała nadzieję , że już go nie kocha , że to minęło . tak bardzo się starała , żeby to minęło . ostatnie pół roku to był właściwie odwyk . odwyk od niego , od jego wariackiej miłości , od jego pocałunków , jego wygłupów ,jego fantazji , jego napadów melancholii , jego niezwykłości . nie udało się . owszem , może i o nim zapomniała , ale nie przestała go kochać .
nie zawodzę ludzi , którym mówię ' kocham Cię '



nie kręci mnie żaden inny typ oprócz mojego typa !
choć alkoholu nie dotykam, ciągle budzę się z kacem .
cholernie cię lubię. tyle mam do powiedzenia.
obiecaj mi, że nigdy nie zapomnimy kim dla siebie jesteśmy, ile razem przeżyłyśmy i ile jeszcze przejdziemy.
wszystko jest prostsze, niż myślisz i jednocześnie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażasz . 
pamiętajcie o magicznych słowach : proszę , dziękuję i wyjazd dziwko !


czy myślę o Tobie ? czasem rano , po przebudzeniu . chwilę . mniej więcej do kolejnego ranka.


masz problem? zwal go na mnie. jeden więcej różnicy nie zrobi.




Zaraz dodam cos więcej :)  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz