Głóówna :)

czwartek, 12 lipca 2012

Hit na lato ! ♥ hahaha ;d

Będziesz pluć krwią przy każdym głębszym wdechu.
życie to test w którym liczy się każdy gest !
chodź kochanie przejdziemy się jak kiedyś . 
kupię czerwone wino , usiąde na dywanie i będe sama ze sobą się sprzeczała po co żyć .
ona wie czego chcę , ona wie czego pragnie , ona wie że bez wsparcia jest nikim.. 
i tu nie chodzi nawet o to czy się gniewam. Nie gniewam się.. ja tylko czuję się jak oszukane dziecko, któremu obiecali lizaka, a potem mu go pokazali i powiedzieli że nigdy go niedostatnie .
Jego pocałunek zmienia wszystko.
Dlaczego faceci są wyżsi od kobiet? W naturze chwasty też są większe od kwiatów.
Wspomnienia mają moc narkotyku .
Chciała wysłać mu pustego sms'a . albo kropkę na gadu. cokolwiek, żebym choć raz przez minutę była główną myślą w jego głowie...
nie całuj , gdy nie kochasz . niemów kocham , kiedy kłamiesz . gdy odejdziesz ten ktoś szlocha i nawet niewiesz jak mu serce łamiesz .
Każda kobieta jest Księżniczką w oczach tego co się o nią stara .


`Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zacząć na nowo .
jestem cała twoja? tak Ci sie tylko zdaje bo tak na prawdę to Ty mi się oddajesz
Wmawiam sobie, że moje życie ma sens że tylko chwilowo jest gorzej...Dłużej już nie będę potrafiła okłamywać samej siebie...
Od dzisiaj jestem wolna. Od dzisiaj już Cię nie kocham. Tylko muszę to jeszcze zapamiętać .
Ale brutalna i przedłużająca się rozłąka pomogła im upewnić się, że nie potrafią żyć z dala od siebie, i wobec tej prawdy, która nagle wyszła na jaw, dżuma była drobnostką .
Gdybym za dnia robiła wszystko to co planuję nocami, byłabym już panią świata ! 
Dała mu w twarz. Zacisnęła wargi i ze łzami w oczach, wykrzyczała, że go kocha. Miała nadzieję, że taka terapia szokowa, sprawi, że jej uczucie w końcu do niego dotrze.
rzucić, to wszystko i uciec. zacząć żyć od nowa. z nową etykietką. bez opinii, na starcie. bez ludzi, którzy kładą Ci kłody pod nogi. bez problemów, bez rutyny. bez abstrakcyjnej nadziei na lepsze jutro. chcę uciec. ale nie mogę. dalej tkwię, w tym zakichanym, szklanym, pudełku, zwanym życiem.
Jak Ci się układa? Mam nadzieję, że jest git i że w przeciwieństwie do mnie kurwa jakoś w nocy śpisz..



yhyhyh .. ide na dworze siemano !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz