Głóówna :)

wtorek, 25 września 2012

♥.♥

To, że o problemie zapomnisz nie znaczy, że zniknie.

nie mogę uwierzyć że aż tak mało dla Ciebie znaczę ..

Trudno jest podejmować nieskończoną ilość dużych i małych wyborów. Czasem trzeba je dokonać wbrew własnej przyjemności, a nawet całkiem wbrew sobie.

Masz coś w sobie co nie pozwala mi Cię skreślić, choć dziś myślę o Tobie tylko w czasie przeszłym.

Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez te wszystkie stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością.  ♥

Kocham cię całym sercem, zrozum draniu.


tak bardzo chcę do ciebie, ale wiem, że beze mnie ci jak w niebie.

Wiem, że to łamie mi serce, ale kurwa nie chcę widzieć Ciebie więcej, nigdy więcej.

Chcesz by Cię szanowali? Pokaż, że masz serce tam, gdzie wszyscy widzą cycki .

gdzieś pomiędzy tkankami i słowami jest dusza która zmusza nas do pokonywania kolejnych granic.

"Nie jestem ideałem ,często pije ,palę ,łatwo mnie wkurwić, ale mogę dać Ci to czego nikt inny Ci nie da . !"

W życiu każdej dziewczyny przychodzi czas, kiedy musi sobie ponarzekać jak to miłość i uczucia są bezsensu.

kocham cię po cichu. Po prostu kocham.

kiedy nie ma miłości-nie ma niczego.

Ja cię nie zostawiłam, zdecydowałam się pójść inną drogą. Tą cięższą.

bez żartów , ze spokojem w głosie szepnij , jak kochasz.

skarbie w świecie teraz miłości nie ma. Dzisiejszy świat to lans i melanż.

kiedy mówiłeś, że 'nienawidzisz' ja pragnęłam powiedzieć jak bardzo Cię chcę.

zimne dłonie i policzki, to nie zima, to brak ciebie.

Prosze spróbujmy jeszcze raz, spróbujmy dopóki wciąż w nas jest nadzieja.

nie ma na świecie słabszej osoby niż zakochana kobieta.

nie dajesz rady mała? Musisz dać.

najebmy się kochanie i chodźmy spać, miejmy wszystko w dupie.

Nie chcę być dokładnie tam, gdzie jesteś Ty teraz. Nie chcę teraz być nawet tutaj. Wogóle nie chcę być.

ja i ty, bez zasad.

jeśli będziesz obawiała się jutra, spierdolisz dzisiejszy.

Wciąż pamiętam pierwszy i ostatni. A może i każdy pocałunek. Spojrzenie, uśmiech, dotyk. Tak. To też pamiętam. Nie zapomnę.

Pamiętaj dziewczyno. Nie pozwól temu samemu mężczyźnie zranić się więcej dwa razy.

Co cię nie zabiję to zostawi blizny. Chyba wolałabym umrzeć.

Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie, ale na wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku.

gdybyś przeczytał wszystkie moje wpisy, dopiero wtedy uświadomiłbyś sobie, jak naprawde u mnie jest. co ja czuję, dopiero wtedy byś to wszystko skumał.

chciałabym znowu powtórzyć ten dzień, w którym byliśmy tylko My, Ja i Ty. chciałabym znowu czuć, że jesteś przy mnie. chciałabym znowu to wszystko.

niby kocham, ale nie wiem czy chcę dalej w to brnąć. boję się, boję się, że pewnego dnia, tak jak wtedy wszystko zawali się, bez słów.

A na koniec dodam , że bardzo przepraszam za pojawienie się w Twoim życiu. I że życzę Ci, aby wszystko Ci się ułożyło.

Codziennie w nocy mówię sobie to już ostatni raz. ostatni raz siedzę do późna, ostatni raz w kubku mam wódkę, ostatni raz palę papierosa i ostatni raz płaczę za Tobą.

Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez te wszystkie stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością.

To koniec, dopij piwo i spal papierosa, idź spać dziewczyno, on już Cie nie kocha .

Wiem, że czasami bywa źle, ale zapamiętaj jedno – po każdej ciemnej nocy przychodzi jasny dzień. Więc nieważne, jak jest, wypnij klatę, trzymaj głowę w górze i poradź sobie z tym.

i widzisz go, wysokiego, w szerokiej siwej bluzie z kapturem na głowie, w szerokich spodniach i zajebiście aroganckim spojrzeniu, które paraliżuje każdą część Twojego ciała i wiesz, że chciałabyś go mieć dla siebie, już tak na zawsze.

nie mów o szmatach, skoro sam jesteś męską wersją dziwki.

ludzie zawodzą mała. nie pierwszy i nie ostatni raz. jeszcze wiele razy będziesz przez nich płakać, ale to pomaga Ci być silniejszą i bardziej ostrożniejszą. pamiętaj obdarzaj zaufaniem tych, co na to zasłużyli. pamiętaj.

idź przed siebie. potykaj się, błądź - nikt Ci tego nie broni. ucz się na błędach, ale pchaj się do przodu. pamiętaj - nigdy nie zostawaj w tyle, tak nie można. nie pozwól sobie na to, jesteś zbyt silna by być gorszą.


Boimy się kochać. Boimy się momentu, gdy zacznie nam zależeć, gdy jedno słowo, jeden moment, jeden gest będzie mógł nas zniszczyć.

nawet nie wiesz ile dajesz mi szczescia.

Nie szukaj kogoś, z kim możesz być, ale kogoś, bez kogo nie potrafisz...

I ten stan kiedy patrzysz w jeden punkt, a łzy płyną ci po policzkach.

Może i czasem się kłócimy, może i nie zawsze jesteśmy w stosunku do siebie fair, może i nie raz przesadzamy, może i wytykamy sobie za dużo wad, może i czasem mamy siebie dość, ale ważne, że wiemy ile dla siebie znaczymy. Bo nawet jeśli myślimy, że to już koniec , zawsze, ale to zawsze tęsknimy, żalujemy i . I nie wyobrażam sobie, że pewnego dnia, miałoby Cię zabraknąć. ♥

Mija czas Bóg wie czy też jutro będe obok Ciebie aby znów wytrzeć łzy gdy zapłaczesz...
Dobranoc :)
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz