Głóówna :)

sobota, 3 listopada 2012

B.R.O - Ona i on ♥ .







jestem damską wersją aroganckiego skurwiela - olewam miłość, zdecydowanie wolę melanż.
Nie wierzą w magię uśmiechu od ludzi tektury, chcą iść dalej, poznać prawdę i mieć otwarty umysł.

Możesz zobaczyć, to czego inni nie widzą. Wystarczy, że uniesiesz wzrok ponad horyzont.
Widzę ich twarze pośród porozrzucanych zdjęć. Nie patrzę na nie, w sobie zostawię żywą pamięć.
Jeśli to prawda, wzrasta prawdopodobieństwo, że dzieli nas czas, nie odległość..
I nie żałuję ani jednego dnia spędzonego z Tobą. Nie żałuję tych rozmów, tych przepłakanych nocy, wypisanych sms'ów po kryjomu na lekcji. Tego pocałunku wieczorem przy torach i wypitej wódki w Twojej obecności.

nie odchodź.. na powiekach mam wypisaną Twoją twarz.
I'm ugly. I'm cold. I'm idiot. I'm ironic. I'm ignorant.

 
Miłość nie jest piękna, miłość to cierpienie przez tych wszystkich jebanych frajerów.

zostajesz sama i nie masz siły by kogokolwiek o cokolwiek prosić .


chcę obudzić się w innych realiach , tymczasem dobranoc.




nie spędziliśmy ze sobą zbyt wiele czasu, jednak tyle w zupełności wystarczyło mi do tego, by się do Ciebie przywiązać.

A dziś już nie ma nas, dziś już skończył sie nasz czas...
Proszę nie szarp mojego Serca.. Jeszcze bije w nim nadzieja.

Skoro nawet nie wiesz dlaczego płaczę, nie pierdol, że rozumiesz.Jest paru chłopaków którzy mogli by być ważni w moim życiu, jednak nigdy do żadnego nie poczułam nawet w połowie tego co do Niego, do żadnego nie ciągnęło mnie aż tak bardzo.Ziomek, nagle wyobraziłem sobie że, Że nie ma Ciebie i Boga, I wszystkich tych, co odeszli nim nastał zmrok.Samotność to taka straszna trwoga, Powiedz, gdzie są wszyscy, z którymi spędziłem niejeden rok?


Dzisiaj Cię nie ma, wtedy byłeś i teraz znaczenia nie ma kurwa, nie ma.
Najbardziej obcy są dla siebie ludzie, którzy kiedyś się kochali.
Jedna szczera rozmowa potrafi namieszać człowiekowi w głowie.
Nie spędziliśmy ze sobą zbyt wiele czasu, jednak tyle w zupełności wystarczyło mi do tego, by się do Ciebie przywiązać.


to nie może być miłość, to nie miłość, to nie miłość czy to miłość jest?

Nikt i nic nigdy nie zmieni tego jak jest, wiesz? Nic, nikt nie przewinie czasu wstecz.



Bo stoisz na półce, do której ja nigdy nie dosięgnę .
Ja mam wyjebane, popłaczę sobie.
tak, to o nim myślę słuchając smutnych piosenek

.Znasz to uczucie, kiedy nie możesz zasnąć bo rzeczywistość jest lepsza niż jakiekolwiek sny? Ja też nie.

spójrz mi w oczy i powiedz, że wszystko skończone między nami. kurwa wiem, że nie dasz rady tego zrobić !
Niektóre piosenki, gdy ich słuchamy, samotnie, po prostu bolą. Przypominają o przeszłości.

Nie przychodź do mnie w potrzebie, nikt Cię tu nie usłyszy.
Chciałabym zobaczyć twoją mine na wieść że nie żyje ..
Wiesz kiedy naprawdę kochasz? Kiedy się do Ciebie nie odzywa, odrzuca połączenia, a Ty nadal dzwonisz. Kiedy powoduje, że po Twojej twarzy spływają łzy, a Ty nadal chcesz z nim być.
Kocham samotność, tak, proszę, podejdź bliżej. Kocham ciszę tak mocno, mów do mnie głośno, bym mógł słyszeć.
mam Ci powiedzieć co u mnie? szczerze? szczerze jestem w totalnej rozsypce, czuję się gorsza od każdego innego człowieka, czuję się nic nie warta, czuję, że nie wiem po co żyję, nie wiem dla kogo, bo czuję, że jestem zupełnie sama. czuję się nikim, zerem, czuję się niepotrzebna, czuję, że jestem jakąś pomyłką. zaczynam nienawidzić samą siebie. więc .. u mnie ok, jakoś leci.
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu?


Tak bardzo jesteś jedny, jak nigdy, nigdy nikt.
HEJ ŁOBUZIE, WSADZĘ CI JĘZYK W BUZIĘ. ♥
 
Luzuj ziomek, każdy ma kilka raz nie do zszycia. Każdy ma coś co go rozpierdala od środka na samo wspomnienie.I nie widzę znaków i idę tu jak ślepiec, aż z biegiem lat uwierzę, że tak będzie lepiej.Najlepiej byłoby Cię kurwa nie znać. Tylko pytań by poszło się jebać.
Fuck!. Przecież wiesz co do Ciebie czuje! Czemu nic z tym nie robisz? Nie zadzwonisz, nie napiszesz? Czego się boisz?, że mnie zranisz? Uwierz mi wolę usłyszeć bolesną prawdę, niż żyć w niepewności


Wszystko już było, oprócz nas.

Kolejna osoba, po prostu w chuja chce mnie przyciąć, kolejny raz to jebie, ale szczerze jest mi przykro.
Człowiek umiera dwa razy. Raz, kiedy umiera sam, a drugi raz, gdy umierają jego przyjaciele.
połączenia nieodebrane, status niedostępny. znikam 
dlaczego taki jestes? jednego dnia dajesz mi wszystko, a następnego to wszystko traci czar gdy się tak zachowujesz. stajesz się zimny, oschły ...
Mówię sobie że ostatni raz wchodzę w ten bezsens, choć w ogóle w to nie wierzę bo dobrze znam siebie.


Dobranoc : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz