Głóówna :)

czwartek, 1 listopada 2012

Pokahontaz ♥ .

Nie ma sory nie ma wybacz mi nie ma przepraszam !
Tak mało brakuje do szczęścia.. Wystarczyła by mi tylko Jego miłość.

Zrobić kilka kroków w tył, i złapać najlepszą z wszystkich chwil ..

i należysz do mnie, choć to nie kwestia posiadania.

dałaby Ci wszystko, gdybyś tylko próbował wziąć ..

Niczego nie żałuje kiedy pacze wstecz nic bym nie zmieniła .



może czujesz to co ja i za czymś tęsknisz.

Przesiąknięty nienawiścią spowodowaną grzechem defekt, umysłu złe myśli niesione echem.

jeśli to nie jest miłość, to chyba Bóg jest ślepy.

wyciągnęła nagle kilkanaście tabletek, chciał ją powstrzymać, lecz był tylko echem.

Byłeś niczym męska dziwka gardząca bezlitośnie mą duszą.

Są w życiu momenty w których nawet przyjaciel Ci nie może pomóc, a może to zrobić kompletnie obca osoba.

Wiesz co? smakowała mi wódka pozwoliła zapomnieć o wszystkich tych smutkach.

Tyle złości w nas, ona nie jest przez przypadek. Bez litości świat, pozostawił swoją skazę.

Tablety na serce, na ciśnienie, tym się faszeruję, ze smakiem pożeram kilka tablet opakowań.

nadejdzie dzień, zostawimy najbliższych. nieskończone rozdziały, nieposkładane zapiski.

Miłość jest wtedy, kiedy nawet, gdy boli wybrałabyś tego samego człowieka.

kocham Cię, kocham. wciąż Cię kocham kurwa.

Nie tak kurwa miało to być.

Poprostu lepiej już zamilcz. Nie chce słuchc Twoich obienic, one już nic dla mnie nie Znaczą. nic.

Jestem naiwna. Właśnie sobie to uświadomiłam. Wierze w każde słowa, potem żałuję, że zaufałam, kończąc z płaczem w poduszce.

Chcę zostać tą zimną suką, bez żadnych uczuć. Bez odczuwania braku faceta. Nie chce ich. Dlaczego? Bo to faceci. tego nie ogarniesz.

Miałam to co dawało mi szczęście i jak zwykle musiałam coś spieprzc.

czułeś kiedyś taki ból,że ledwo miałeś siłę,by walczyć o przetrwanie? jeśli nie-to nie mów,że wiesz,jak się czuję.

Pamiętam każdą wspólnie spędzoną chwilę. A w każdej było coś wspaniałego. Nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć: ta znaczyła więcej niż pozostałe.

Nadal mam tą pieprzoną nadzieje, że jeszcze wrócisz

Zjedz snikersa bo zaczynasz strasznie gwiazdorzyc dziwko!

A czasem tak jest, że po prostu brak mi sił.

Od dziś jadę ostro po krawędzi, nie licząc konsekwencji..hymm.. lepiej brzmiało to w mojej głowie, niz na pismie.

Jedna zła decyzja przekreśliła wszystko to o czym marzę teraz.



psychika siada, bo ciało dławi się wspomnieniami .

Dobra. Nie odzywajcie się do mnie, ale jak będziecie czegoś chcieli to nie przylatujcie jak synowie marnotrawni.

zapytałeś mnie, czy tęskniłam . a więc jeśli tęsknotą można nazwać niespanie po nocach, ciągłe myślenie o tobie i ogromną chęć przytulenia się do ciebie, to tak, tęskniłam .
 

Głowa pęka na pół. Fałszywy jęk świata bez bohaterów..

Tęsknie za tym, co było. Za tym, co miałam na wyciągnięcie ręki a teraz po prostu mi uciekło...

Obojętność wobec wszystkiego co Cię otacza jest dobrą strategią, lecz nie zawsze odpowiednią.


Zazdrość to nie brak zaufania, tylko lęk przed utratą bliskiej osoby.

Moje życie nie jest idealne, ale nie wyobrażam sobie, by w tym nieidealnym życiu zabrakło Ciebie.

To już nie motylki, a szerszenie budzą się w moim brzuchu na Twój widok.

Beznadziejnie jest myśleć wciąż o Tobie wiedząc, że Ty mnie nawet nie wspominasz.

Be the last to kiss my lips.

Zamarłam, gdy idąc szkolnym korytarzem usłyszałam jak do niej mówisz "kochanie". Skurwielu.

Szukam szczerości w twoim uśmiechu w zgaszonym papierosie setkach połączeń i milionach spojrzeń..

To chwile ulotne mego życia, bez Ciebie każda godzina bezpłodnie upływa, nie pozostawiając nic..

Cause trying not to love you, only makes me love you more.

Możesz być kim chcesz, lecz moje serce mam Ja tylko.

Stanowczo nie jestem silną osobą gdy przychodzi mi zmagać się z uzależnieniem.

Za mocno Cię kocham, zgiń




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz