Głóówna :)

wtorek, 20 listopada 2012

życie ..

Nie mieć kogoś, a bać się go stracić.

nie powiem jak mi Ciebie brak, bo nie ma takich słów.

Wszyscy jesteśmy, jak te rysunki na ścianach! Same gówniane kontury. Tylko niektórych wyrysowano lepiej.

Gdy kobiety decydują się na śmierć, wybierają bardziej romantyczne sposoby – otwierają sobie żyły albo przedawkowują środki nasenne.

i możesz o mnie mówić ,że jestem niespełna rozumu - ale zawsze będę wielbić skurwysynów z trudnym charakterem.

licz tylko na siebie jeśli umiesz liczyć, bo mimo upływu lat nadal żyjemy w dziczy.


Mam ochotę do Ciebie podejść i powiedzieć, że strasznie mi się podobasz, że kur.wa cholernie mi się podobasz! Ale jak wypowiedzieć cokolwiek?

wyłącz światło, usiądź na ziemi i pomyśl o mnie.. zobaczymy co pierwsze przyjdzie ci do głowy.

Jak bardzo pragne dać Ci świat, gdzie wszystko jest możliwe, gdzie nikt nie liczy dni i lat.

Nieważne, chwyciłeś cierpienie goniąc za szczęściem. Tylko do siebie możesz mieć pretensje. Twój wybór, twój ból, ponosisz konsekwencje.

jak się masz? ledwo dyszysz. weź się w garść, na co liczysz.

Żeby do czegoś dojść , trzeba zapierdalać szybkim tępem by nic nie stracić !!

może i nie wystarczę, ale będę tuż obok. bo prócz Ciebie nie ma mnie dla nikogo.

znam kilka słów, które ranią jak nigdy. patrzysz na nią, niby anioł, a krzywdzi.
gdyby mu zależało, napisałby. widocznie nie tęskni i nie mu nie zależy.

Trzymaj z tymi, którzy Cię wesprą, nie z tymi, co śmieją się jak ocierasz się o piekło.

Dziś medycyna dziwnie postępuje do przodu.Przeprowadzana jest operacja słowem.Powiedz,że mam przestać Cię kochać,a amputujesz mi serce.

Dziś nie czuje nic, głosy mówią mi zapomnij.
 
 

mimo tylu porażek chyba jestem szczęśliwa.

Żaden związek nie jest stratą czasu. Jeżeli nie dał ci tego czego chcesz, to dzięki niemu wiesz już czego na pewno nie chcesz.

Była ucieleśnieniem moich marzeń. Dzięki niej stałem się tym, kim jestem, a trzymanie jej w ramionach wydawało się bardziej naturalne niż bicie serca.

Kiedy człowiek się zakochuje, jego życie nieodwracalnie się zmienia i choćby nie wiedzieć jak się próbowało, to uczucie nigdy nie zniknie.

W noc śmierci moich rodziców, zwiałam z rodzinnej kolacji i poszłam na imprezę. Upiłam się, pojechali po mnie. Dlatego zginęli. Nasze czyny zmieniają rzeczywistość, ale musimy z tym żyć.

Moim zdaniem, w życiu można zakochać się wiele razy, w najróżniejszych osobach. Natomiast z drugiej strony uważam, że nie sposób się zakochać dwa razy tak samo.

chodź ze mną, mamy czas do końca świata.

w chwili, gdy zabrakło mi Jego obecności, zrozumiałam jak wielką rolę w moim życiu odgrywała miłość.

Jakoś tak wyszło, że posiadam niestety skłonności do autodestrukcji. Gdy jest źle, robię tak, żeby było jeszcze gorzej.

Życie to milion uśmiechów. Tysiące litrów łez. Setki nadziei. Kilkadziesiąt wspomnień. Parę upadków. Jeden cel - przetrwać.

Po prostu uważam, że każdy człowiek powinien sam znaleźć swoją drogę życia. Nie ma właściwej drogi, jest tylko własna.

Nawet rodzice nie potrafili mi nigdy niczego narzucić więc nawet nie licz na to że tobie się powiedzie.




Spierdoliłem, wiem. A teraz nie potrafię tego naprawić.

Przepraszam, jestem tylko skurwielem bez uczuć. Nie potrafię kochać.

Los często się odwraca, potrzebny ułamek chwili.

Nigdy nie byłem wyżej, ale idę tam gdzie nie będę musiał się niczego wyrzekać. Dziś, gdy otwieram hydry bram, jestem bliżej momentu by być o poziom wyżej.

Przed sobą nie ucieknę, przed sobą się nie schronię, miasto samotności jest moim domem.

Zanim komuś zaufasz, zapytaj sama siebie - czy warto?

Chciałabym dać Ci sto procent energi i serca, bo wiesz, że jak już kocham, to kocham do szaleństwa.

Ludzie bezczelni, o ciężkich charakterach najgłębiej zapadają nam w sercach.

Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny, nie zapomnisz go. I nieważne czy to był kochanek, czy przyjaciel czy chomik.

Należę do ludzi, którzy szybko się przywiązują. Więc wiesz - uważaj na słowa, gesty i te sprawy.

Wiem, ze rozstanie boli, ale świat na tym się nie kończy. Wstań, uspokój się i pokaz wszystkim jaka jesteś szczęśliwa.

Warto to przetrwać, każdy to wie, ból w sercu masz bo czasami jest źle..


Zamiast bolesnej prawdy wybierz czasem ciszę. Są słowa, których usta nie powinny mówić, a uszy słyszeć.

Lubię sobie pogadać i gdyby zakazano mi mówić, to zabiłbym się własnymi myślami.

Jestem zła, wredna, marudna i jestem mistrzem w niemiłych docinkach. Niedługo zawładnę złym światem, więc kurwa mnie nie drażnij.

Myśl poważnie, kłopotom śmiej się w twarz, to ważne, trzeba mieć do życia dystans.

Pełną kulturą, pierdole wszystko.

Weź wyciągnij wnioski, życie to nie konkurs piękności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz