Głóówna :)

piątek, 14 września 2012

Cześć, kocham cię !

- Zimno mi . - Proszę , możesz wziąć moją bluzę . - A jest dostępna opcja przytulenia ?

` Raz się cieszę , że jest , za chwilę zmieniam zdanie i boję się , że on nic nie czuje , że nie chce , że jestem tylko tłem na jego scenie .

Samotność nie jest zła. Jest wredna, przygnębiająca, ale nie jest zła. Czasem tylko daje nieco surowsze spojrzenie na rzeczywistość.

` Bronię się przed tym uczuciem , ale On i tak jest w każdym śnie .

i nawet jeśli kiedyś przyjdzie nam się rozstać, Ty nadal będziesz miał na wyłączność część mojego serca, razem z kluczykiem i pełnym wyposażeniem. tego mieszkanka nigdy, nikomu nie sprzedam. zawsze będzie tylko Twoje, zawsze będziesz miał do niego wstęp, obiecuję.

Nie to przeraża, że każdy umiera- tylko to, że po śmierci już nikogo nie ma.

Owszem, nie jestem ładna. Nie mam dobrej figury i za bardzo się wszystkim przejmuję i wyolbrzymiam problemy . Jestem też cholerną zazdrośnicą. A no i jeszcze jedno. Kocham Cię nad życie.`

Jej oczy śmieją się miłością przesączone, a serce bije mocniej z dnia na dzień.

noszkurwajapierdole. tak mi dzisiaj nieprzyjemnie. — właśnie tak.

kocham go i nie widzę nikogo poza nim . na wszystko mam wyjebane . sprawy, które wcześniej były do załatwienia na pierwszym miejscu, teraz odkładam na ostatnią chwilę . zmieniłam się, i to w chuj . co ty ze mną robisz, człowieku ?

A ja nie chcę być kolejną dziewczyną dopisaną w albumie: miałem, ale się znudziła..

Ciężko jest powiedzieć komuś "odejdź", kiedy tak bardzo chcesz żeby został. Ale równie ciężko jest usłyszeć "zostań", kiedy tak bardzo chcesz odejść.

.. i gdy wpatrywałeś mi się tak głęboko w oczy poczułam, że mam to o czym marzyłam od dziecka .

kocham cię. to słowo liczy sie tylko przez pierwsze dni związku. potem? potem jest to tylko przyzwyczajenie.
To akurat nie prawda :) U mnie jest inaczej ;) zależy od związku ..

Nigdy nie wiń ludzi za to , że Cię rozczarowują . Wiń siebie , bo za dużo od nich wymagasz.

Mam do Ciebie trzy pytanie: Ile? Jak? i Gdzie? - Ile razy mnie zdradzałeś? - Jak tak mogłeś? - Gdzie pochowałeś nasze serca?

Trudno zapomnieć o kimś, kto dał Ci tak dużo do zapamiętania.

Nieważne czy to miłość, czy przyjaźń. Pamiętaj, żeby o nią dbać.

naszą miłością upijałam się bardziej niż butelką jack'a .

W ogóle wydaję mi się, że wiesz, że gdzieś popełniłem błąd, że.. Tylko, że no nie wiem gdzie popełniłem ten błąd. W ogóle nie wiem czy wina leży po mojej stronie. Wiem, że jest mi źle, kurewsko nie dobrze, wkurwiam się, denerwuje, nie odzywam się do nikogo, dla nikogo mnie nie ma, pierdoli mnie wszystko... - Tałi

Nie wierzę, gdy patrzę na samą siebie. Stałam się tą osobą, którą zawsze tak gardziłam. Nie mam uczuć. Jestem wyprana z jakichkolwiek emocji. Nie kieruję się już żadnymi zasadami. Najchętniej sama sobie dałabym w twarz.

Spójrz na świat, tysiące zalet i wad `

wypijmy za tych, którzy mieli być "na zawsze".

muszę Ci coś wyznać, albo wiesz zapomnij, przecież moje uczucia dla Ciebie nigdy nie miały znaczenia


mimo wszystko kocham Cię za przeszłość.

czekam tylko na moment kiedy zrozumiesz, że byłam tą jedyną, która potrafiła uchylić Ci nieba.

A co, jeśli nie jestem taka idealna, jak Ci się wydaje?

gubię się sama we własnych myślach i uczuciach. to nie jest takie łatwe jak za czasów dzieciństwa. wtedy byliśmy małymi dziećmi, które jeszcze nic nie wiedzą o życiu..

Jest zabawny. Jest uroczy. Jest słodki, kochany, niesamowity. Jest idealny. Nie wymieniłam jego imienia, ale o nim pomyślałaś, prawda?

mam dożywotni szlaban na wszystko, co związane jest z tobą..

Lubię tak sobie popłakać w nocy...

I nagle zabraknie ci tej osoby, której nie chciałeś znać, bo odeszła, dała sobie spokój...

Nie zawsze jestem wesoły. Po prostu umiem dobrze grać...

Wiem, jak cholernie trudno ze mną wytrzymać, ale są osoby, którym nie sprawia to trudności.

eśli go kochasz to po prostu mu to powiedz . Wiem , że to nie jest proste . Ale właśnie na tym polega dojrzałość , poza tym on ma prawo wiedzieć . Wiesz?

Mała, nie zawsze jest łatwo. czasami trzeba przebyć długą drogę do szczęścia.

jej oczy były przepełnione niemą prośbą o pomoc. Nikt nie potrafił zrozumieć krzyku jej źrenic.

Nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś.

nie zawsze smutek poznasz na twarzy gdy z oczu łzy się poleją, bo czasem w sercu łamie sie życie a jednak usta się śmieją.

Nigdy nie wiesz co będzie jutro, więc spraw aby każda chwila była najlepsza... poczuj że może być ostatnia...

Miłość jest wtedy, kiedy nawet gdy boli, wybrałabyś tego samego człowieka.

I nie pierdolcie, że uczucia nie istnieją, że potraficie mieć wyjebane na wszystko i mimo wszystko, że nie lubicie, nie pragniecie, nie kochacie i nie marzycie o nikim. Nie pierdolcie, bo chuja prawda, i tak większość z was płacze nocami w poduszkę.



Kiedyś byłam dla Ciebie całym światem, a dziś nawet nie zauważasz, że istnieję...

Co ci z tego przyjdzie, że nauczysz się podnosić do kwadratu i pierwiastkować trójkąt, jeżeli jakiś terrorysta nagle strzeli ci w łeb?

Mam dosc znowu placze uwalnia sie ze mnie cala zlosc. Tato,obiecales nie pic,nie bic- patrz co ze soba robisz tracisz zaufanie umierasz,spadajac na same dno. Zabijasz uczucia krzywdzisz mnie kolejny raz,a obiecales mi ze sie zmienisz.

-dziecko! ty się tniesz! -nie mamo, ja tylko maluje moje uczucia na skórze..

Kiedyś byłam dla Ciebie całym światem, a dziś nawet nie zauważasz, że istnieję.

Mimo że się staram już nie mogę dziś oddychać Tobą a Ty mną, rozumiem.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz