Głóówna :)

czwartek, 27 września 2012

I miss you.

Przestań tak przeżywać do cholery.To był tylko kolejny palant w Twoim życiu .Nie pierwszy i nie ostatni , przywyknij !

ciebie już nawet nie obchodzi, że wypalam paczkę dziennie, piję dużo wódki, przestałam się malować i rozmawiać z przyjaciółmi. ciebie już nic nie obchodzi, a to boli jeszcze bardziej niż to, w jaki sposób się niszczę .

Ten zapach poznam wszędzie. Twój zapach. Bo tak pachnie moje szczęście♥

Czemu ja się oszukuję ! nie łatwo mi o nim zapomnieć, bo zrobił bardzo dużo żebym zapamiętała .

To takie pozbawione sensu. Po tym wszystkim zachwycam się Twoją osobą.

Pozwól, że się przedstawię mała, wredna i pyskata. Tak to ja. Jesteś w stanie mnie pokochać?


Chłopaku, pamiętaj! Dziewczyna od byle kogo bluzy nie bierze.

blada twarz w oknie. rozciągnięta koszulka. szerokie spodenki. rozmazany makijaż. łzy w oczach. i brak tej głupiej chęci do życia.

może kiedyś , jadąc autem , paląc szluga , jarając blanta , albo pijąc kawe we własnym pokoju , zrozumiesz . zrozumiesz , że ja kochając Ciebie , kochałam całą sobą. a Ona będąc z Tobą , nie potrafiła zamknąć starego rozdziału. nie potrafiła skończyć z czymś, z czym już dawno powinna . może docenisz ..

tak to prawda, robię trzy najgorsze rzeczy. palę, pije, kocham.

boje sie, że jakaś INNA może zobaczyc w Nim to, co ja.

Jeśli zależało Ci na tym chłopcu, to musi boleć. Nie łudź się też, że jutro przestanie. Im bardziej Ci zależało, tym dłużej będzie bolało, ale uwierz, że nadejdzie taki dzień, że przestanie.

Nienawidzę każdej sekundy bez Ciebie.

Nie sądziłam, że mogę czuć z kimś taką więź.

Ty rozsiewaj fałsz zarazę, nieszczery uśmiech wklejaj. Już z Tobą nie trzymam, powodzenia.

Znowu się niszczę.Przez Ciebie. Najgorsze jest to, że widzę co się ze mną dzieje i nawet nie próbuje i nie chce nic zrobić.

Popełniłam w życiu wiele błędów ale nigdy nie powiedziałam komuś że go kocham, nie wierząc w to.

kocham ten moment , w którym kawałki Pezeta , rozpierdalają moje wnętrze do granic .

Dobrze wiesz, nie mogę Cię zapomnieć.

Zależało mi, spieprzyłeś to, cześć.

możemy się nie widzieć miesiącami, możemy o sobie 'zapomnieć' na chwilę lub dwie, możemy mieć kogoś w międzyczasie. ale proszę powiedz mi, jak to jest, że za każdym razem, kiedy znajdziemy się w pobliżu siebie jakaś niewidoczna siła pcha nas ku sobie?

kieliszki w górę za tych, którzy nie potrafili Nas pokochać, butelki w górę za to, że my mimo to ich nadal kochamy.

Nigdy nie podniósł na mnie ręki, ale cierpiałam bardziej niż gdyby miałby mnie uderzyć.

Pseudo kozactwo wkurwia mnie i drażni, wolę spokojnych ludzi, ale odważnych.

patrzył na nią takim wzrokiem , jakby zwariował z miłości .

bo ona tak naprawdę chciała tylko pić i tęsknić . i umrzeć czasami chciała . najlepiej na atak wspomnień .

Może to nie byłaś Ty, albo ja byłem kimś innym, ale Ty lubiłaś być ze mną w sumie bez przyczyn. Bo nie dawałem Ci nic, oprócz wspólnych chwili. Mówiłaś, że mam ten błysk, choć przy Twoim ten mój niczym.. Na początku nic nie czułem, na pewno nie chciałem ranić, bo dobrze znam się z tym bólem gdy serce krwawi.

I jeśli jest ktoś, kto wiele dla Ciebie znaczy, powiedz mu o tym. Wyjaśnij co czujesz, nie bój się. Niech wie, że dla kogoś jest wszystkim, niech ma świadomość, że steruje czyimś sercem. A Ty, przynajmniej nie będziesz żałowała, że nigdy mu nie wyjawiłaś, co tak na prawdę czujesz. Nie będziesz zastanawiać się każdej nocy 'co by było gdyby..?

Nie zamykaj swoich oczu, gdy przeznaczenie spojrzy Ci w twarz.

nawet sobie nie wyobrażasz ile radości sprawia mi to, że po prostu jesteś.



Pierdolę uczucia , mam lepsze zajęcia.

To koniec, dopij piwo i spal papierosa, idź spać dziewczyno, on już Cie nie kocha.

Życie jest tak słodkie jak cytryna.

Ziomek wybierz tą najlepszą, nie pierwszą lepszą, nie tą, co wszyscy pieprzą.

Chcesz obejrzeć dobry dramat? Patrz na moje życie.

Mam Cię średnio tylko sześć godzin w tygodniu. Chciałabym wiele więcej, ale i tak doceniam każdą sekundę spędzoną w Twoim towarzystwie.

Czasem mam wrażenie, że pragnę tego, co nieosiągalne... I za wszelką cenę próbuję udowodnić światu, że to osiągnę.

nie mów mi, że już nic nie czujesz, bo gdybym ściągnęła koszulkę i pozwoliła Ci odpiąć stanik, byłbyś kurwa w siódmym niebie.

Umieram z bólu , z niepokoju o Ciebie , z miłości , z tęsknoty , ze wszystkiego po kolei .

coraz częściej towarzyszy mi ból, nie mówię tu o ucisku w klatce piersiowej. Towarzyszy mi ból wewnętrzny.

nawet kiedy jestem pijana to wiem kogo kocham.

Rozpierdol w głowie totalny, nic tylko strzelić kulką w głowę.


Dbaj o Niego, bo masz wszystko bez czego ja muszę uczyć się żyć.

zapomnij o mnie, niema mnie od teraz, to rzeczywistość, ten przymus wywiera, wykasuj mój telefon, to proste jest ,widzisz?

Kochana jak nie masz mózgu, to chociaż dziewictwo sobie zostaw.

Wylewajmy łzy, krew, kłóćmy się, nie odzywajmy się do siebie, mijajmy się bez spojrzenia, nie odpisujmy na zwykłe "Siema", udawajmy, że się nie znamy.Let's do this kurwa! Bo przecież tak jest w chuj fajnie.

pierdole to wszystko, pierdole ten kodeks, dziś przytulę Cię tylko po to, by zaraz odejść.

Czasem ta przyjaźń, która według nas jest niezniszczalna i wieczna, okazuje się jednak krótkim, przelotnym koleżeństwem, które trwało nawet kilka lat.

Dobranoc ; ) ♥ .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz