Głóówna :)

niedziela, 9 września 2012

i ♥ u !

Na to nie ma żadnych tabletek. Na to pomaga jedynie czas. Złamana dusza musi się zrosnąć, tak samo jak zrastają się połamane kości.

wszyscy obrażają się będąc z dala od siebie, ale twarzą w twarz, nie mają nic do powiedzenia.

Dla Niego zrobiłabym wszystko , dosłownie wszystko . Dlaczego ? Bo wiem , że jest tego wart .

teraz widzę ile się pozmieniało , ile się skurwiło , ile się zjebało .

A najgorsze jest, gdy starając się o czymś nie myśleć myślisz o tym jeszcze częściej.

Siłę daje mi miłość, a miłość daje mi wiara.

To kurwa boli . to skurwysynstwo boli . nie pakuj sie w milosc ziom , bo cie rozpierdoli .

'Więc prawdopodobnie zawsze będziesz przyspieszać mój puls.'

Każdy ma okres, w którym coś gubi - pewne wartości, ludzi, myśli.

Widzę to w twoich oczach, w głębi duszy chce ci się płakać


po prostu jest. i podoba się to moim ustom, mojej szyi i całemu memu ciału.
 
 

rusz suko co moje, a przysięgam, że ci łapy upierdolę!

 

 


ŁASKOTANIE( czasownik ) Podobne do gwałcenia , ale musisz się śmiać .

Miłość to gra, w której najczęściej przegrywamy swoje własne serce, nieświadom własnej głupoty.

kochać to trzeba kurwa umieć.

 

kiedy jest sobota, każdy ze znajomych jest w klubie, na jakiejś imprezie, domówce, to ja siedzę przed komputerem, paląc papierosy i cierpiąc na twój brak

 

Wszys­tko, co się opłaca po­siadać, opłaca się również, aby na to czekać. 

to zabawne, do czego człowiek robi się zdolny, kiedy w grę wchodzi coś, czego nie można mieć.

 

z czasem nieodwzajemniona miłość sprawia, że czujemy nienawiść do człowieka, jednocześnie kochająć Go ponad wszystko!

Tak tęsknić potrafię tylko za Tobą.

To w Jego oczach widzę siłę, radość, pożądanie. To Jego dłonie trzymają cały mój świat w garści.

Tylko do Ciebie należy moje serce. Chciałabym być Twym dżinem, lecz nie zmieszczę się w butelce.

Jedni potrzebują snu, drudzy pieniędzy, inni czasu, a ja potrzebuję Ciebie.

Przyznaję, że najlepiej jest, gdy obok jesteś Ty.

Serce kobiety to ocean pełen tajemnic.

Nie potrafię być z nikim innym, bo kocham ciebie i tylko ty jesteś całym moim światem.

i uwierz ze te parę dni spędzone z Tobą pomogły mi na nowo stanąć na nogi.

Czuł coś do niej , ale nie potrafił tego okazać , bał się odrzucenia . Ona wariowała z miłości do niego , lecz zabrakło jej odwagi na jeden mały uśmiech . Skończyło się na niczym.

Być może nie płaczę , ale sprawia mi to ból . Być może nic nie mówię , ale duszę to w sobie . Być może tego nie pokazuję , bo nie mam już sił .

Gdyby łzy odchudzały , byłabym anorektyczką


Jutro dodam więcej ide spać bo jutro szkoła ;C
Dobranoc :)










 

 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz