Głóówna :)

piątek, 21 września 2012

skurwysynstwo ..

nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham. jaki mam uśmiech na twarzy, kiedy do mnie napiszesz. jak cudownie czuję się, kiedy mnie przytulasz. nawet nie wiesz jak bardzo jestem szczęśliwa mając przy sobie kogoś takiego jak Ty.

nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym być teraz obok Ciebie, czuć Twój uśmiech na swych wargach, dłoń w dłoni, powolny oddech na mym kark, za każdym razem przyprawiający o dreszcze, i czuć jak trzymasz mnie przy sobie, tak cholernie mocno, jakbym była wszystkim czego potrzebujesz.

strach przed utratą kogoś szczerą miłość rodzi- kochaj ją, gdy jest przy Tobie i kiedy odchodzi.

Nikt mnie nie zna a wszyscy z taką śmiałością mnie oceniają.

Za mało zaufania, za dużo złości, za dużo kontroli, za mało miłości.

Mam dość, nic nie widzę, ślepnę i tracę ostrość.

czasem, jak mówię, że wszystko jest w porządku oczekuję, że ktoś się domyśli, że tak nie jest i po prostu się do mnie przytuli nie pytając o nic.

Bo nie potrzeba mi stu koleżków do melanżu. Ale kilku prawdziwych ludzi bez fałszu.

Chciałabym czegoś naprawdę,i żeby ktoś za mną krzyczał, gdy będę odchodzić.

Tak bardzo się boję, że przyjdzie dzień, gdy już Ciebie nie zobaczę, że znikniesz jak każdy, kto był dla mnie ważny.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz