Głóówna :)

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Dziękuje, że mam kogoś takiego jak ty ! :)

upadaniesz nie raz idąc po swoje marzenia . 
Każda  a,która spłynęła po jej policzku czegoś ją nauczyła. Każda życiowa porażka ją wzmocniła.
Brak inspiracji. Brak radości. Brak czasu. Brak snu. Brak Ciebie.
Uda nam się naprawić każdy błąd.
I powiedz mi proszę, że tak jak ja wieczorami leżysz i myślisz o mnie.
A gdybyś tak miał trzy życia?
Jak byłam mała, chciałam być porcelanową laleczką która tańczy na pozytywce.
Bede odpychac od siebie tą myśl, tak długo az nie minie data ważności. Przeterminowaną będzie mi łatwiej pokonać. Zamknąc w butelce i wyrzucic w przestrzeń.







My jesteśmy normalni, tylko świat jakiś taki popierzony.
Powiedz, że zostajesz na noc.
Tak, myślę, że tak bedzie lepiej.
Mów do moich ust, do moich oczu i dłoni.
może boli Cię dzisiaj, ale wiesz, jutro może nie być nic.
fajny jesteś, masz gdzie spać?
Serce biło jej tak głośno,że aż je słyszała.
decyzja zapadła chociaż nie była świadoma jej podjęcia.


widziała,że ciąży na nim jakaś tajemnica.
ciekawa była jego dotyku.
Pomyślała,że mogłaby długo i bez znużenia leżeć i patrzeć na Niego.Choćby całe zycie.
Twój każdy dzień wypełnia mój.
Gdybym była ziołem - zajarałbyś ?
I potrafię 20 razy przeczytać od ciebie tego samego sms, bo daję mi on tyle radości jakbym czytała go po raz pierwszy.
doprowadziłeś mnie do stanu, w którym cholernie ciężko bez Ciebie jest mi funkcjonować.
upajał swoim pocałunkiem, jego dotyk był jak czar przez które moje ciało było w hipnozie.


daję znacznie więcej niż otrzymuję, przy czym mam jeszcze więcej do ofiarowania, ale nie mam komu.
Wszystko jest proste.Czarne albo białe. Żadnych szarości.
Brak mi Ciebie. Bardzo brak.
Jednak drogę,jaką pokonała,żeby osiągnąć dzisiejszą pogodę ducha,można porównać do chodzenia po linie.
i w głębi mnie zawsze pozostanie taka cząstka mnie, której On zawsze nie dosięgnie.
Tak się dzieje w snach,prawda?nie musisz być sobą.
Nikogo wcześniej tak nie kochał. Nikogo tak bardzo nie ranił.
Przykucnęła,oparta o drzwi,objęła się ramionami i płakała,jakby pękało jej serce.Bo rzeczywiście pękało.


kocham Cię. chciałabym być dla Ciebie wystarczająco dobra. najlepsza. nie odbieraj mi za nic tego szczęścia jakim jest Twój oddech. Twoja obecność. możesz milczeć, nie słuchać, nie patrzeć. ale bądź i od czasu do czasu mnie całuj, non stop pozwalając mi słyszeć bicie Twojego serca bo jemu milczeć nie wolno.
dziwnie się czuli,wracając do codzienności.
Jak to możliwe,że pod tak normalną powierzchownością,kryje się ktoś tak zepsuty?
Czuła,że potrzebuje chwili ciszy i spokoju.
Nie masz prawa ciągnąć innych w błoto.
mimo ,że są daleko ich serca zawsze są razem.
od paru dni nie ma Jego " dobranoc , kocham Cię " od paru dni nie mogę spać.
napisze sobie na czole ' zajęta na zawsze ' może w końcu uwierzy że chce być tylko z Nim .
Nie masz prawa ciągnąć innych w błoto.
Ranek . Południe. Wieczór. Noc. Nieważne. Kocham Cię  zawsze.
Poranki są ciężkie, tylko te bez ciebie
jesteś dla mm i punktem kulminacyjnym mojego życia, nie zniszcz tego.nie odniesienie
Wszystkie te zwykłe sprawy i drobiazgi,teraz odbijały się głuchym echem.
Łzy paliły ją pod powiekami.Dłużej tego nie wytrzyma.Trzeba wreszcie coś z tym zrobić.
Przyłożyła czoło do chłodnej szyby autobusu i obserwowała krajobraz.Wszystko było jej obojętne.Jak zwykle.

dodam pozniej cos cya ! <3 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz