Głóówna :)

czwartek, 21 czerwca 2012

Yhyym .. ;c

wiem że ukrywa w sercu miłość, tylko czemu tak głęboko.
i znowu uwierzyć trudno, że marzenia się spełniają.
To, że nie chcę być taka jak inne to źle?
Nikt nie liczy się z moimi uczuciami. Nawet nie próbuje.
A teraz sobie znikam, sobie nie istnieję.
Chciałabym, żebyś wiedział, że o Tobie myślę. Praktycznie nieustannie.
dym przedostaje się do płuc.. znów to lubię.
A miało być już tak dobrze, miałam nie mieć wątpliwości, a mam coraz większe.



Myślę o Tobie, często, wiesz?
Nieustanna seria prób i błędów.
Porozmawiajmy o tym, jak ciężko jest zapominać.
po upadku potrafie wstać .
mogło być lepiej, wierzyłam w to.
właśnie teraz potrzebuję Cię jak nigdy wcześniej.
zacznijmy czuć to samo.
Błędy z przeszłości zaciskają mi pętlę na szyi.
Nie jestem pewna czy słowo WKURWIONA w pełni oddaje mój dzisiejszy nastrój.
nie będę dziewczynką, do której zawsze możesz wrócić. nie będę planem B, jakimś wyjściem awaryjnym.
po prostu niech wszystko wróci.
pamiętaj o mnie, gdybym ja kiedyś zapomniała.



ale jeszcze troszkę się kochamy, prawda?
wybacz, nie potrafię być idealna.
odpuść kawę, alkohol, nie skręcaj jointów. wszystko jest dla ludzi, ale zacznij od początku.
bo chcę Cię z każdą wadą, nic nie zmienię.
Kiedy Ty chcesz tego jednego, nagle wszyscy inni chcą Ciebie.
to co robi ze mną, z moim życiem, z moim sercem - niewiarygodne.
Bo lubię, gdy sie starasz.
Chodź. Zakochajmy się. Na dzień dobry. Na dobranoc. Na chwilę. Na teraz. Na wieczność. No chodź.

A charakter mam bardziej podniecający niż cycki
Twoje sumienie Cię męczyło, ale przegrało.
witam ponownie w moim sercu skarbie, dawno Cię tu nie było.
znasz sie na tym co robisz, a uwierz mi robisz to bardzo dobrze.
mamy to, czego nie mają inni.
na zawsze ze mną i przy mnie.
zestarzeje się, kochając Ciebie.
Zacznijmy od tego, że Cię kocham, zakończmy na tym, że nie przestanę .
wiesz , moja dłoń i Twoja pasowały do siebie idealnie.
Twój pocałunek miał posmak niewypowiedzianych kłamstw.
uwielbiam, gdy tak cicho mruczysz, gdy przytulasz mnie, dając mi swoje ciepło i całujesz najczulej jak potrafisz.
Generalnie rzecz biorąc ciągnie mnie do Ciebie.






DOBRANOC ♥ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz