Głóówna :)

czwartek, 14 czerwca 2012

truelovee

kiedy kogoś kochasz i on Cię kocha to masz te 100 powodów aby żyć.
Zaczynam od nowa, z myślą, że będzie lepiej.
każdy przeszedł przez coś, co go cholernie zmieniło.
Każdy ma prawo marzyć inaczej.
Nigdy nie będę tak dobra ,żeby ktoś mnie tu kochał.
przybliż się, chce ci coś powiedzieć na usta.
Nie masz pojęcia, jak bardzo pragnęłam cię znowu zobaczyć.
po pewnych słowach, przestaje się już czekać.


przychodzą takie dni, że jedyne co wiesz, to to, że musisz przetrwać .
Zaciskasz pięści, podnosisz głowę i ze łzami w oczach
 szepczesz, że wszystko się ułoży.
Każdy człowiek jest inny, ale czuje to samo.
Nie pierdol że nie potrafisz kochać.
 Każdy potrafi. Nie każdemu się chce.
pewnych osób nie da się skreślić,
 wymazać ze swego życia.
Zamiast mówić co myślisz, zacznij myśleć co mówisz .
No, jest dosyć spoko.
 Tylko wziąć nóż i się zapierdolić.
jest taki dzień, że po prostu, w pewnym momencie,
 musisz się, kurwa, rozpłakać.


Najczęściej wymawiane kłamstwo na świecie- "Kocham Cię"
bo czasem brakuje mi przytulenia.
Kiedyś znikne i nikt nie zatęskni.. 
Wakacje - chlanie, spanie i ruchanie. :d
Cyckami nie zaświecisz,
bo ich nawet nie masz, kurwo. hahaha 
Ona mówiła, że jak ją całował to jej bum bum
biło dwa razy szybciej.
Łzy lecą, gdy wracam wspomnieniami do
 tamtych chwil spędzonych z nim.. 
może to chujowe, ale za szczerość nie przepraszam, cześć.

Fajna jesteś jak wypijesz!-Ty też jesteś fajny, jak wypiję.
, ona nie jest taka łatwa jak Twoja eks laska 
miłość bez wzajemności jest jak pytanie bez odpowiedzi .
Nieważne, co mówili. Byłeś ważniejszy od słów.
"nie marnuj czasu na kogoś, kto nie ma go dla ciebie." ;)
Twierdził, że może mieć każdą, udowodniłam mu, że nie.
uważaj szmato , bo zrobie Ci z ryja mozaikę .
i nie mów , że każdy facet to dupek - są wyjątki .
nie wiem co Ty kurwa do mnie mówisz,
 ale jesteś przystojny, więc mów dalej.

- Dlaczego Ty nie śpisz? - Bo boję się gwałtu i czuwam.
chodź na sex, bo frytki mi się już przejadły.
-Waćpanie, udamy się na szlugensa?
-Wyborny pomysł milordzie.
 każda suka kundla szuka
 kobiety nie trzeba pilnować ,
 trzeba tak zrobić żeby nie chciała odejść 
okurwamać , przez duże KURWA .
w głośnikach pih, w przeglądarce nk,
, fejs i demoty, w głowie Ty . ;*
Pierdol system, lecz rób to stylowo.
I ten jeebanyy, ironiczny smile. : )

Popatrzyłam do słownika, znalazłam
Cię pod słowami szuja, skurwiel i lovelas.
księżniczka ze słuchawkami w uszach..
zawsze pogrążona w swoim świecie rapu !
właśnie widać, jak Ci zależy .!
 tak bardzo, że nawet cześć nie powiesz .!
lubię być Twoja . ! <3
I need you . ! <3
- Kochaniee . ?
-Tak .?
- Nic, nic. Chciałam tylko sprawdzić , czy aby na pewno jesteś . ! :*
choćbym miała tu 1000 innych,
 i tak wybrałabym Ciebie . ! <3
pierdol to i mnie pocałuj . ! ;*
potrzebuję cię. już . teraz . zaraz .




Mam nadzieje, że wam się podobało 7 wpisów w  1   dzien a to wszystko przez to, że mi sie nudzi ;D
heuehue , komentujcie :)  ciekawe opisy wysylacie na   opisyx3@gmai.com :)  i zdjecia też


Dobranoc . ♥









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz