Głóówna :)

czwartek, 28 czerwca 2012

Hyhy WAKACJE ! ♥ .

Za dużo razy zbierałam serce z podłogi.
Pierwsza widziałam jego łzy, pierwsza usłyszałam że kocha.
Wytrzymam. Choćbym miała patrzeć na niego przegryzając wargi, dławiąc się łzami, wytrzymam.
Jeżeli chodzi o faceta? Wolę być i kłócić się z nim, niż żyć w zgodzie z kimś innym.
Jedne dni nie chcą się skończyć, a drugie nie powinny.
Czasem najgorszym więzieniem jest własny umysł.



Każde kłamstwo wypowiedziane nawet tysiąc razy nie stanie się rzeczywistością.
Tęsknię za Jego głosem, za tymi dwoma słowami które mówił z taką szczerością i czułością.
'na zawsze' - najkrótsza obietnica świata.
i daj mi tylko jeden powód, a wstanę i pójdę dalej.
Pełno Ciebie w mojej głowie.
nie rób nadziei, też mam uczucia.


bez Ciebie to nie to samo.
potrzebuję cię.
znów dotknąć wargami jego ust, piękne marzenie.
facet traci swoją godność, gdy poniża swoją dziewczynę, by udowodnić jej swoją rzekomą obojętność i przewagę.
naprawdę szczerzę przepraszam, że zraniły Cię moje plecy, kiedy wbijałeś ociekający fałszywością dwulicowy nóż.
zaczęłam sie nudzić życiem,odpierdolmy coś

Jak mamy tu przeżyć, to przeżyjmy wspólnie.
Wiesz kim jesteś?potwornym burakiem, w nieprzeciętnie ładnym opakowaniu.
Jeśli już kogoś masz, to kochaj Go tak, by móc powiedzieć swoim dzieciom: "I tak właśnie poznałam Waszego tatę".
dlaczego nie mogę bez Ciebie żyć?
wziąłeś moją dłoń w swoją, pokazałeś mi jak kochać
takie tam złamane serce
masz nadzieję, nie zmarnuj jej
chwyciła jego głowę,jakby chciała zapamiętać każdy najmniejszy szczegół jego twarzy.
To bez sensu.Po tym wszystkim,co razem przeszli,postanowił się przed nią zamknąć.Nie była nawet w stanie wyrazić,jak bardzo ją dotknął.
Chcę się do Ciebie mocno przytulić. Mogę?
była ciekawa, co kiedyś zrobią z nią wiek i rzeczywistość.
oby sen dał jej to, czego trzeba,żeby się wszystko zagoiło.

Lubie płakać, tak bez powodu.
Budzisz się pewnego wieczora i siadając na brzegu łóżka, obiecujesz sobie, że łzy które właśnie ocierasz, są tymi ostatnimi.
Czuję smak chwili, choć była bardzo krótka
Pytania wciąż te same, a odpowiedzi jak nie było tak nie ma.
Wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. Ale czasami powód jest taki, że jesteś głupi i podejmujesz złe decyzje.
może nie wystarczę, ale będę tuż obok.
Szkoda, że ludziom, którym ufasz i ich kochasz nagle coś odbija, a Ty cierpisz.
Uśmiech to taki prosty sposób, na to, by wszyscy uwierzyli, że z Tobą wszystko w porządku.
Czy tęsknić, to to samo co czekać?
oddycham dziś bez Ciebie.
dobrze się czuje. gdy nic nie czuje
wszyscy jesteśmy fałszywi, wszyscy coś ukrywamy, coś udajemy. wszyscy.

Bo widzisz, najgorzej jest widzieć pustkę w oczach, w których wcześniej widziało się cały świat.. 
Jeśli będę musiał się odwrócić i to, co czuję zniszczyć, nie móc o tym mówić. Jeśli będę musiał poczuć tak,musisz zrozumieć, to będzie koniec nas. Koniec, dziś tak to czuję.
Najgorzej jest wtedy, kiedy Ty spotkasz właściwą osobę dla siebie, ale okazuje się, że Ty nie jesteś właściwą osobą dla niej. 
 Ale dla niektórych istnieje tylko ta jedna, jedyna osoba, od początku do końca. Nikt inny nie pasuje. Nikt inny nie trafia do serca w ten sposób i nie żyje w nim.
Chcesz prawdę? Prawdy możesz nie udźwignąć. 
tak, martwię się o Ciebie, a wiesz czemu? bo są tacy ludzie w życiu, na których szczęściu zależy Ci bardziej, niż na swoim. 


Haa i co ludzie bd pasek !? :D
u mnie na dupie :)
Dobranoc ♥ .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz