Głóówna :)

piątek, 15 czerwca 2012

kopsnij szluga. ♥

znasz to? mówisz 'mam wyjebane' jednocześnie dławiąc się łzami....
Kolejny joint - dedykuje go Tobie,
 kolejne piwo piję za Twoje zdrowie.
o, czyżbym niechcący wdepnęła w Twoje biedne,
 maleńkie, pokaleczone ego?
mogę żyć bez picia, jedzenia,
 fajek, alkoholu, ale bez niego nie !
Znasz te dni kiedy idziesz byle gdzie słuchajac
 dołujących piosenek palisz kolejnego papierosa
z dedykacją dla niego dla człowieka
 który bez skrupulow pozarl twoje serce.
słów na usta nie ciśnie się zbyt wiele.
 co mam powiedzieć? naprawdę nie wiem.

Nie lubię złości, podłości, powodów do zazdrości,
 fałszywych przyjaźni i ślepej naiwności.
Jedyne co mogę zrobić to Ci współczuć,
bo kiedyś między tymi wszystkimi kłamstwami
 zgubisz własne 'ja', gratulacje.
kłótnia to jedyna szczera rozmowa
 na jaką Cię stać.
- Chcesz mnie teraz dojebać?
 - Nie musisz, sam pod sobą dołki kopie.
Jest taki czas i są takie miejsca,
 w których człowiek czuje się szczęśliwy.
Wszystko wyglądałoby inaczej,
 gdybyśmy walczyli o swoje uczucie.

Kochaj na zabój jak ja, czy to kobieta, czy RapGra.
Obraziłeś mnie przez sen to przeprosisz gdy się zbudzisz
a kiedy za mną zatęsknisz,
 pamiętaj że pozwoliłeś mi odejść!
½ ♥
Znowu czuję, że więcej mogę, niż robię.
Doszło parę obowiązków i zdaję sprawę sobie czego chcę,
 z kim, gdzie i dlaczego, bo wiem co ma wartość. ..
"Ufami ci" - wiesz jak ważne są te słowa?

Każdy ma taką datę, do której ma sentyment.
Prawdziwe szczęście -
gdy wolisz zatrzymać czas zamiast go cofnąć.
Chciałabym kiedyś usłyszeć
od Ciebie, że żałujesz.
staram się dać ci tyle szczęścia ile
 sama nie miałam.
To człowiek człowiekowi najbardziej
potrzebny jest do szczęścia..
Ci, którzy nie czują zazdrości, nie czują nic...
Kiedy się śmiejesz, cały świat śmieje się z Tobą.
 Kiedy płaczesz, płaczesz sama..
Złem dobrego nie naprawisz...
Nie rań osoby, której nie możesz zabić..
To ból sprawia że dorastamy.
Masz czasami tak, że tłumisz swoje emocje,
nie dajesz rady. Chcesz je uzewnętrznić,
ale brak Ci odwagi?
Życie, ale ty odpierdalasz..



Kiedyś będzie przepięknie, kurwa przepięknie.
mówią, że jestem bez uczuć. nie wiedzą,
 że wszystkie oddałam tobie.
proszę bardzo zdziry.
on jest wasz, już go nie kocham.
Zakochałam się przez przypadek .
Gdyby sperma świeciła ,
 twoja dupa wyglądałaby jak Las Vegas .
ja jej źle nie życzę ,
ale mogłaby czasem wpaść pod tego tira.

BO CIĘ KOCHAM , najlepszy argument jaki możesz usłyszeć .
Prędzej, czy później ta miłość sama by Nas wykończyła.
Najgorzej jest wieczorami ,
 gdy siadasz na łóżku i czujesz ,
że tak na serio nic nie masz .
NAJGORSZE KŁAMSTWA
 to te którymi karmimy samych siebie.
z miłości leczy tylko śmierć.
ćpanie to deklaracja,
że przestało się wierzyć w samego siebie.

Tutaj codziennie uczę się, że nie ma uczuć. Jest tylko hajs, seks, hajs i trochę brudu.
nie lubisz mnie? - ustaw się w kolejkę
Nie żeby coś ale lubię jak piszesz pierwszy .
Trzymaj moje imie z daleka od swej mordy.
Siadam, wyciągam szluga,
biorę bucha za tych, którym już nie ufam.
Nikt nigdy nie dał mi tego,
 co Ty dajesz jednym spojrzeniem,
słowem, gestem.



Siema :D
Dzisiaj w szkole lajtowo bylo :) Lekcje zajebiste :D
bo same lajtowe ;]
aa teraz zwijam bd palic shishe z ila ! ♥
siema ;d




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz