Głóówna :)

niedziela, 17 czerwca 2012

Kocham Cię . ♥

Daj mi argumenty, że to nie tak, jak myślę.
Uśmiech to taki prosty sposób, na to, by wszyscy uwierzyli, że z Tobą wszystko w porządku.
a jak nie ma się po co żyć, można się poddać?
dobrze się czuje. gdy nic nie czuje
Oh, a więc nikt nie powiedział Ci jak boli życie ?
tak, martwię się o Ciebie, a wiesz czemu? bo są tacy ludzie w życiu, na których szczęściu zależy Ci bardziej, niż na swoim.
I nagle świat zaczął ode mnie wymagać bycia kimś innym niż dotychczas.
Czasem najgorszym więzieniem jest własny umysł.
'na zawsze' - najkrótsza obietnica świata.




Serce i ro.zum wybrały Ciebie jednogłośnie.
bez Ciebie to nie to samo.
potrzebuję cię.
jedno serce, a tyle bólu.
takie tam złamane serce

To bez sensu.Po tym wszystkim,
co razem przeszli,postanowił się przed nią zamknąć.
Nie była nawet w stanie wyrazić,jak bardzo ją dotknął
.
Chcę się do Ciebie mocno przytulić. Mogę?
brakowało im fizycznej bliskości.

Lubie płakać, tak bez powodu.
Był chwilą którą warto było łapać.
tak mocno trzymałeś mnie za rękę jakbym miała zaraz uciec.
 Tak głęboko patrzyłeś się w moje oczy jakbyś widział mnie pierwszy raz.
 Tak mocno przytulałeś się do mnie jakby nie było jutra.
Nikogo nie można porównać z Tobą .
Żyjemy w czasach, w których wrażliwość to słabość
Uszczęśliwił mnie. Nie chodzi o to, że byłam weselsza.
 Moja dusza zaczęła się uśmiechać.
przeszłam wiele , razem przejdziemy jeszcze więcej.
Daj znać jak zacznie Ci zależeć.
mówił do mnie szeptem, tulił mnie,
 byłam szczęśliwa czując jego bliskość,
 a jedynym zmartwieniem był strach,
 że kiedyś to się skończy.


Chodź i bądź moim światem.
Wiem, że oddałabyś wszystko za jeden jego dotyk.
moje dni bez Ciebie nie są dniami.
Tęsknie, bardzo.
z miłości jednak robi się głupie rzeczy, rzeczy po których możesz oszaleć
płakała, a serce pękało jej z bólu .
Zdradziłam świat dla Ciebie.
Urodzeni do imprezowania, zmuszeni do nauki.
no bo kiedy odejdę wszystko będzie mi obojętne, jeśli chodzi o Ciebie zawsze przy Tobie będę.


Kiedy jestem blisko Ciebie, cieszą mnie nawet najmniejsze rzeczy.
ej weź napisz, bo tęsknię
nie było podstaw,żeby się tak szarpać,a przecież chciało jej sie krzyczec z bólu.
Uwielbiam Cię w sposób, którego nie umiem sprecyzować.
Nie wymagam dużo, po prostu mnie nie krzywdź.
miłość to nie wszystko, lecz wszystko bez miłości jest niczym.
tylko Ty sprawiasz, że się uśmiecham.
Takie drobne akty zemsty sprawiały,że jakoś znosiła swoje życie.
są granice, nawet dla mnie.

jest dobrze , gdy jesteś .
Kochanie, Ty nawet wady masz idealne.
Chcę Ci powiedzieć co u mnie słychać,
 jak trudno mi bez Ciebie oddychać.
Bo to właśnie milczenie rani najbardziej.
i mimo wszystkich przykrości, które mi sprawiłeś nie żywię do Ciebie urazy, bo chwile spędzone z Tobą były najlepszymi w moim życiu.
i znowu płacze, to już kolejny raz w tym tygodniu. znowu nic mi się nie chce. a jedynym sensownym pomysłem jest zabicie wszystkich, by samotność była koniecznością, a nie wyborem
spod przymkniętych powiek wypływają bolesne wspomnienia.
prawda jest taka, że czasami brakuje mi Ciebie tak bardzo, że ledwo mogę to znieść.
Jego palce tańczyły na moim ciele, tak, że przenikały mnie dreszcze.
True ! :D



Dobraa pozniej jeszcze  cos dodam :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz