Głóówna :)

sobota, 23 czerwca 2012

ryj nie szklanka nie zbije sie ,ale blizny pozostaja

http://predator.futbolowo.pl/najwyzej-oceniane/1/495847

głosujemy ! heheh :)

oddałbym za to serce, swój czas i talent, jedna miłość dla bitu, pod płynący alfabet.
Są tu ci, z którymi rozumiem się bez słów.
Czasami nie wystarczą dobre chęci.
Nie uśmiechaj się do mnie. Próbuje być na ciebie zła.
fajny jesteś, dzisiaj śpisz u mnie.
Tak kusisz swoją miłością.



Kiedy patrzę na Ciebie, to moje myśli obfitują w sceny erotyczne.
powiem ci tyle ,że cholernie mnie kręcisz.
to oczywiste, że chciałbym mieć Cię teraz.
Bo najważniejsze jest to, by mieć taką osobę, której możesz powiedzieć wszystko. Nie boisz się o jej reakcję, po prostu mówisz.
wybieram najgorsze rozwiązania, i co z tego.
Każdy oddech zamieniłabym na spędzenie z Tobą choć sekundy


Wprowadziłeś w moje życie niezły rozpierdol. Ale wiesz, kocham ten rozpierdol.
chodź tu, nie bądź smutny, ja wciąż jestem w Tobie zakochana.
chciałabym Cię mieć przy sobie 24h na dobę. jeść z Tobą śniadanie, obiad, kolacje, oglądać telewizję, słuchać radia, spacerować po mieście, śmiać się, płakać tylko ze szczęścia i przytulać Cie ♥.
wiesz jak trudno iść do przodu zostawiając najważniejszy w tyle? wiesz jak ciężko goją się rany?
kocham Cię każdym kawałkiem mojego ciała.
chcę zmienić swoje życie, prócz jednego. nie chcę przestać Cię kochać.


Mamy siebie , a to pozwala nam przetrwać złe chwile.
Nie muszę być idealna aby kochać.
Nieporozumienia zawsze staną się początkiem kłótni.
I tak cholernie Cię potrzebuję, że nie jestem w stanie wyrazić tego żadnymi słowami.
Pozwól mi dojrzeć do wszystkiego, uczyć się na błędach.
Zostań towarzyszem mojego serca tak na zawsze.


W uczuciach nie ma czegoś takiego , jak zwątpienie . Kochasz albo nie.
Nikt za nas nie rozwiąże naszych wspólnych problemów.
a jak kiedys zamknę przed Tobą drzwi to obiecaj , że i tak je wyważysz.
Uświadamiasz sobie jak bardzo kogoś kochasz,  gdy nie umiesz opisać tego przy użyciu słów.
Moje szczęście umyka z każdą sekundą głębszego zamyślenia.
Nie szukaj perfekcji, naucz się żyć z myślą,że wady są częścią doskonałości.

gdziekolwiek pójdziesz chcę iść z tobą, gdziekolwiek zmierzasz, daj mi znać.
Kocham Cię, kocham Cię dwa razy mocniej. Każdą miłością. Kocham Cię za nią.
Nienawidzę stanu w którym, nie jestem w stanie niczego zrobić ze swoim życiem.
Jedno Twoje spojrzenie w moją stronę sprawia, że stężenie miłości w moim zakochanym organizmie przekracza normę.
Po pewnych słowach przestaje się już czekać.
Lubię zapach Twojego ciała. Tak pachną najpiękniejsze chwile mojego życia.


miłość bez wzajemności jest jak pytanie bez odpowiedzi.
a co jeśli powiem Ci, że bez Ciebie nie wyobrażam sobie ani jednego dnia?
Chciała tylko dostać trochę ciepła, usłyszeć kilka miłych słów, czuć się potrzebną, a jedyna osoba, która mogła jej to zapewnić była daleko stąd.
I uczuję jak tracę coś, nie zyskując nic.
motywujesz mnie do rannego wstania z łózka. motywujesz mnie do dalszego życia. 
dla kobiety poranek z papierosem i kawą to jak romantyczna kolacja na plaży wieczorem, to jak medycyna naturalna, niekonwencjonalna.

usiądź obok, a wyszepczę Ci do ucha jak bardzo Cię kocham.
Jesteś we mnie, jak ja jestem w Tobie. myślisz o mnie, tak jak ja myślę o Tobie. pragniesz mnie, tak jak ja pragnę Ciebie.
Nie żyć, nie myśleć, nie być, nie istnieć. Na chwilę się zgubić. a kiedy będzie po wszystkim wtedy wrócić.
na całym świecie nie istnieje takie miejsce, gdzie Twoja miłość na mnie nie działa.
Jestem tylko człowiekiem i jak każdy mam ten mięsień znajdujący się po lewej stronie mojej klatki piersiowej - serce. Moje bije dla Ciebie.
Daj mi trochę powietrza z Twoich ust, bo duszę się bez tlenu z odrobiną Twojego oddechu.

to ciepło, które czułam, zasypiając,to chyba było szczęście.
Obejmujesz mnie, uzależniam się.
któregoś dnia podejdę i skradnę Ci pocałunek, a Ty nie będziesz umiał skłamać, że Ci się nie podobało.
nie widzisz tego , ale jestem w stanie zrobić wiele , nawet kosztem własnego życia .
dotyk Twego serca, jest najlepszą rozkoszą dla mej duszy.

Lepiej nie odchodź, bo mogę zginąć bez Ciebie.
Wierz mi kochanie, nigdy nie pokocham nikogo bardziej niż kocham Ciebie.
Wariuje człowieku bez Ciebie.
Dobrze wiesz, że zawsze będę Cię kochała. Z A W S Z E.
bo choć serce rozstrzaskuje ci ból, a duszę niszczy smutek życie nie ma litości.
Czasem chcemy walczyć o coś, co kompletnie nie ma sensu, i zdajemy sobie sprawę z tego dopiero po fakcie.
Nigdy nie byłeś i nigdy nie będziesz częścią mojego świata. Jesteś jego całością.
Jesteś wszystkim. Każdą chwilą, oddechem, życiem, światem, sercem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz