Głóówna :)

czwartek, 14 czerwca 2012

jest największym kłamcą jakiego znam.
Byłby idealnym aktorem,
 ale ja nie chce pisać scenariuszy dlatego czas odejść.

Nie wchodź w to bagno.
Nigdy nie postawiaj prochów ponad rodzinę i przyjaciół.
 Nie rób tego,
 jeśli swoje życie bez zastanowienia chcesz nazwać życiem.
 nie niszczy mnie brak Ciebie w moim życiu.
 Po prostu jest mi źle ze świadomością,
 że już nigdy się w nim nie pojawisz.
 nigdy więcej nie przychodź i nie mów mi co to miłość
 bo ja doskonale wiem jak bardzo potrafi być fałszywa.
podsumowując to wszystko co przechodzę,
 wolałabym nie kochać.
może i jestem głupią, naiwną idiotką która ciągle wraca do faceta,
 który zdaniem wielu nie ma przyszłości.
Może jestem ślepa na to jak mnie krzywdzi,
ale ja przynajmniej wiem co to miłość, suko.
Seks przy ostrym dance-hallu po
 kłótniach przy ciężkim rapie.
Dobre i złe chwile przepalane szlugiem.
nie mówi mi proszę i
 przepraszam bo ja już nie wybaczam.

Nigdy nie chciałam niczego od Ciebie, poza tym wszystkim,
 co miałeś i co ja po Tobie miałam. ♥
Nie musisz pytać, czy myślałam dzisiaj o Tobie.
 Wystarczy, że zapytasz, czy w ogóle oddychałam.
nieważne ile dziś mam, jutro chcę więcej!
 mam hajs, mam humor, mam czas - chcę tak codziennie.
pewnie nigdy się nie dowiesz,
 że zabijasz mnie każdego dnia.
naprawdę cieszę się, że widzę Ciebie znów.
choć było tyle ciężkich chwil,
 tyle niepotrzebnych słów.
to miłość nielegalna, ale cieszę się że jesteś!
i chociaż nawet bardzo bym się starała,
 to nie umiem powiedzieć, że nie chciałabym Cię mieć.
masz najmniej do gadania, a pierdolisz najwięcej -,-
jestem SOBĄ. nigdy nie chciałam być tobą.
Nie czuje nic. Ani bólu, ani cierpienia. Taka nicość.
 Takie zawiedzenie z pustką w sercu.
Oboje pragneliśmy tego samego ,
 lecz nie w sobie nawzajem
Słuchawki w uszach i nagle świat
 to jeden wielki teledysk d-.-b
Sama obecność przyjaciela, jest bezcenna
Ludzie są wyjątkowi -
każdy wkurwia mnie w inny sposób.
Nienawidzę słów "inni mają gorzej",
 bo każdy choć raz w życiu przeżywał swój własny koniec świata
najgorzej tęsknić za kims kogo widzisz codziennie
Daj mi choć jeden powód, abym znów zaufała
- a miedzy nami coś było?
 - nowiesz, jakieś 2 MB archiwum GG


Lekarz nie musiał mówić, że już cię nie ma,
 Moje serce rozpierdoliło C4 w momencie,
 kiedy twoje przestało bić.
Nie pytam o zdanie na swój temat,
 myśl co chcesz - wiem kim jestem i co przeżyłem.
co masz zrobić jutro zrób dzisiaj,
 bo jeszcze się najebiesz i zapomnisz.
nie żebym narzekała, ale źle mi kurwa!
Moje 36,6 poszło się jebać.
Jak zwykle wybrał jaranie z kumplami niż noc ze mną.
Nie należę do osób agresywnych ale czasem nachodzi
 mnie ochota żeby komuś przypierdolić
Najczęstsze pytanie mamy po imprezie:
 Ty próbujesz tańczyć Waka Waka czy chodzisz?
Pozwól że odkocham się w tobie.
Jak chciałeś rozśmieszyć kolegów to trzeba było zdjąć gacie


pilnuj się kurwo.
miłość to miłość , a mi dane jest mieć wyjebane.
Zbierz wszystkie uczucie w garść i jebnij w niego tak ,
 by poczuł to co ty wtedy .
Dobrze że jesteś bo właśnie zabrakło mi powietrza .
jebie mnie to kogo zabiję , oboje mi przeszkadzacie.
Jestem sobą ,
 i nie przepraszam za to że komuś się nie podobam.
na zewnątrz ' wypierdalaj ' w duszy '
 nie słuchaj mnie kurwa '.
Nie dotykaj mojego serca bo zepsujesz.
nie jestem twoją koleżanką, kolego.


Yyyyy siema ! :D ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz