Głóówna :)

poniedziałek, 18 czerwca 2012

PALĘ MAJKI :D

a może by takie tam zakochanie zaproponujesz?
Samotność jest złudzeniem.
No bo przecież nigdy nie jest idealnie.
znudziłam sie normalnością. 
tak naprawdę, wcale nie chcialam byc wolna. 
jestem złą kobietą, wybaczam.
zdecydowałeś się to idź.
nikomu nie można ufać, pamiętaj


Fałszywość niszczy ludzi. 
przypominasz mi tamte czasy.
wracam do Ciebie na chwilę.
dobrze wiem, że te łzy są udawane.
Ty i Ja , natychmiast.
Po raz kolejny sama komplikuję sobie życie.
i need to escape.
czyżby znowu zakochanie?


dorośnij, albo się zamknij. Twój wybór.
Mówią ' Możesz wszystko ' , więc głowę mam spokojną.
życie masz zaplanowane tak jak ona i ja
Nawet jeśli nie będziemy razem, bądź w moim życiu.
Kiedy świat się wali sprawiasz że się śmieję .
Czasem jest tak ze myślę sobie - dziś to koniec.
A ponoć tak niezwykle na nią patrzył.
Nie podoba mi się, że Cię przy mnie nie ma.


przyciągasz, cholernie mocno przyciągasz 
Drań bez uczuć ma opis '<3' . Parodia kurwa
Chciałam żebyś wiedział, że kocham kiedy się śmiejesz. 
daj mi żyć - i odejdź. bo to umiesz robić najlepiej - znikać
podniecił ją ten pierwszy pocałunek, jego świeżość, cudowny smak i jego zapach.
Kiedyś marzenie , a dzisiaj to rzeczywistość
Pokażę ci świat - to będzie nasza chwila, fakt, jesteś dla mnie jak kokaina.
czas zmierzyć się ze sobą.

\

do czyjegoś serca nie wchodzi się z ciekawości.
Faceci lubią puste kobiety , bo do pustego łatwiej coś włożyć. 
zawsze, Cie nie było.
Trzymam za ciebie kciuki, że zmądrzejesz mała. 
kolejny raz łapię sie za coś, co jest nierealne.
nie pozwól bym sama zwalczała koszmary po nocach.
i nagle wylewa się. potok niepotrzebnych uczuć.
bez bólu, bez problemów, bez zmartwień, beze mnie



Dobra zeby dodac nastepna notke ;d prosze o 5 komentarzy :)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz