Głóówna :)

niedziela, 17 czerwca 2012

Widzę Ciebie i wiem, że nie potrafiłabym przestać Cię kochać .
ze spokojem mogę mianować Cię sześciogwiazdkowym skurwielem. fajnie, co?
Poczuj się tak wolna bez żadnych zmartwień, kochana bezgranicznie
pragniemy więcej, ej co się stało, że co by się nie działo mamy zawsze za mało?
nie podejmuj decyzji, gdy jesteś zły i nie składaj obietnic, kiedy jesteś szczęśliwy
spluwam na przeszłość, bo jak wiesz mam swój powód.
co ty w sobie masz , że przyciągasz aż tak
Wkładasz rękę pod sukienkę: ciśnienie wzrasta, opór maleje.



szpilki, bo sexowne. Nike, bo wygodne.
 Słowa, bo wieloznaczne.
 Czyny, bo znaczące. Miłość, bo uzależnia.
Obojętność, bo bezpieczna.

są godziny, które liczą się podwójnie i lata nie warte jednego dnia 
jest taka osoba, której nikt nie zastąpi. może nie jest ideałem, ale jest tylko jedna jedyna na całym świecie ♥
ufam Ci bezgranicznie. ufam Ci bardziej niż sobie.
Sposobem na kochanie czegokolwiek jest wyobrażenie sobie, że moglibyśmy to utracić.
nakręca mnie ta cała atmosfera, muzyka dla mnie zawsze w roli bohatera.
Pocałuj mnie w dupę, może Ona ci wybaczy.
i chuj, że boli, trzeba zapierdalać dalej a nie płakać kurwa!
gdybym wiedziała że tak trudno puścić twoją rękę nie dotknęłabym jej
jak już jesteś to weź zostań.
kochać do szaleństwa, tylko Ciebie.
MAM WYJEBANE - czyli zajebiście mi zależy i cholernie się przejmuję , ale wstydzę się do tego przyznać. 
To zabawne uczucie, kiedy rozsadza Cię od środka. I zamiast krwi w żyłach czujesz przepływające imię tej osoby. 
Nie wiem jak Ci pomóc, ale mogę Cię przytulić i nigdy już nie puścić. 
bądź tu. pomóż mi przeżyć ten dzień i przyszły rok i moje osiemdziesiąte urodziny, dobrze ? 
sprawdzając swój horoskop, zawsze patrzę też na Twój. 
łatwiej nam udawać cholernie szczęśliwych, niż zdobyć się na szczerą rozmowę. 
odważ się, weź moją rękę i w ciszy pozwól ponieść się uczuciom. 
wkurwiasz mnie tym, że przez ciebie wszystkich innych chłopaków mam w dupie. 
dziś na tak rozpatruje Twe podanie o wpierdol.
a teraz poczuj smak mojej obojetnosci.
są ludzie którzy znaczą dużo wiecej niż troche.
Nikt od dawna nie widział we mnie tego, co prawdziwe
daj spokój, to tylko miłość 

i tak się nagle wszystko urwało? nagle się nie znamy? że niby ta cienka linia między nami pękła?
to nie my budujemy nasze życie, to ono buduje nas
I zanim zapytasz po raz kolejny, czy chcę być z Tobą - najpierw zastanów się, czy Ty też na prawdę tego chcesz.
bądźmy jednością kochanie, tak kurwa dla satysfakcji
Mama chce, żebyś się jej zwierzała, bo chce być twoją przyjaciółką, ale w żadnym wypadku nie pyskuj, bo nie jest twoją koleżanką.
ile musisz wypić żeby zrozumieć, że to nie działa?
mamy innych znajomych, których nigdy nie będziemy w stanie połączyć. ale czy my już na zawsze musimy się rozłączyć?
Nic więcej mi nie trzeba, po prostu się przytul.



widzę, że nie tylko u mnie bywa źle.
Mam poczucie humoru, zdrowy rozsądek, własne zdanie i umiem być sobą.
Twoja chamskość uzasadniona słowami: "nie chce żebyś robiła sobie nadzieje". Och, jaki Ty wielkoduszny.
Wiesz , tylko tobie bezgranicznie ufam.
Przytul mnie. Nie potrzebuję niczego więcej
im bardziej Cię drażnię, tym bardziej mnie to bawi.
Wyprane emocje suszą się na balkonie.
Ze mną albo przeciwko mnie, wybieraj.



Dobranoooc <3 ♥
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz