Głóówna :)

środa, 13 listopada 2013

kochaj, szanuj, doceń . ♥

Kochaj tylko tego kto na to zasłużył
Lecz miej honor nie pozwól by ktoś Tobą służył.

w dupie mam całą tą twoją chorobliwą zazdrość . kurwa, kocham cię, ale nie chcę z tobą być - postanowione !


choć wiem że mnie to zabija, kocham cię. Ja typowa romantyczka zawsze chciałam umrzeć z miłości

Niezapomniane chwile, których nie da się wymazać. Nieraz przychodzi taki moment, gdy potrzeba się wypłakać. Często z wspomnieniami wracasz, przypominasz to, co było szczęściem...

Kiedy humor Ci nie dopisuje wszystko wydaje się jakieś inne. Nabiera odmiennego charakteru. Kolory, światła i cienie. Uśmiech, który wygląda na wymuszony, z trudem przywoływany na twarz.

Walczyła o szczęście, by zapomnieć o łzach.

jestem szaleńcem w którym jeszcze tli się nadzieja'


Wódka się skończy, papieros dopali, a Ty przestań się łudzić, że razem z tym przestaniesz za nim tęsknić.


Dziękuję za to, wiem los lubi karać, nie chcę być ofiarą, nie będę się użalać.

Obiecaj mi, że kiedyś odnajdziemy szczęście, a wszystkie złe wspomnienia zamienimy w lepsze. Choć wiele się zdarzyło, wiem, że stać nas na więcej. Ja, wciąż mam nadzieję.

Trudno do mnie dotrzeć, w resztę nie wnikaj. Po prostu zostaw mnie samą, samotnością oddycham.
ziom, zastanów się nad tym poważnie, ile razy straciłeś coś, ile razy wierzyłeś, że coś już znalazłeś.

nawet gdy zostaniesz sam do konca swoich dni, pamiętaj,o tym ze masz mnie, tego nie zmieni nikt.

Gubimy się i całe życie się odnajdujemy.

Potrzebuje kurwa motywacji by być . By wogóle żyć.

O to, co kocham, dbam. Reszty nie potrzebuję.

szukałam spokoju w samotności, w momencie kiedy potrzebowałam bliskości.

najgorzej jest wieczorami, gdy kładziesz się spać i zdajesz sobie sprawę, że tak naprawdę nie masz nic.

wiatr wieje w okno, siedzę w oknie i wdycham samotność.

miłość, rodzina, szczęście, wierność, zaufanie. Pięć słów dzięki , którym nasze życie staje się wyjątkowe, wspaniałe i coraz bardziej chcemy odkrywać jego tajemnicze, te ciemniejsze i promieniejące zakamarki.

Wszyscy tak bardzo pragną usłyszeć prawdę, a kiedy już wyjdzie z naszych ust, nie chcą nas znać.

Zdjęcie nas pociesza w smutku i rozpaczy. Choć takie maleńkie, to tak wiele znaczy.

Ej, weźmy w garść to życie, które tak często wyślizguje się z rąk.

chciałabym Cię mieć, ale nie chciałabym Cie, czujesz? chciałabym, ale nie chciałabym być z takim chujem, ja mam uczucia, czujesz? wszystko we mnie protestuje.

Milczy i milczy, aż się niedobrze robi.

Boję się śmierci, bo jeśli nie ma nic po śmierci, to chcę wykorzystać to życie co do reszty.

nie wycinamy już na drzewach serduszek . kaleczymy inaczej .
Dzisiaj znamy się gorzej, bowiem musieliśmy dojrzeć.

zapaliłabym, wdychała ten czekoladowy dym. powoli ogarniałby moje płuca, odpychałby mnie od wizji przykrego jutra.

Gra nie jest warta świeczki. Ta świeczka dawno już zgasła.

Wczorajsze marzenia to dzisiejsze plany.

Niech miłość nie kojarzy się z pożegnaniem.

żałuję wszystkiego, co jest z tobą związane, kumasz?

za prawdę obraża się ten, kto nie potrafi się z nią pogodzić.

Dziś odbijam się od dna by zniszczyć frustrację, która towarzyszy mi zbyt często.

Jedna szczera rozmowa potrafi namieszać człowiekowi w głowie.

Czego się boję? Boję się stracić ludzi, których kocham.

Jeśli jest Ci dobrze, dwa razy lepiej jest mi.

jesli raz zaczarowal cie usmiech, spojzenie i dotyk to juz zawsze bedziesz przekleta ·~ zajetamarzeniami

A jedyne co mogę zaplanować w życiu to marsz do kiosku po następną paczkę fajek.

Chciałabym nauczyć się obojętności, by móc spojrzeć na Ciebie i nic nie czuć.

Siemasz Skarbie bardzo tańczysz ładnie. Nie za bardzo łapie krok, więc może zatańczysz dla mnie?

Wiem, że to głupie myśleć, że on pewnego dnia wróci...

W sumie nie jesteśmy razem, więc nie masz obowiązku pisać tylko ze mną. więc teoretycznie mnie nie obchodzi czy piszesz z kimś jeszcze. teoretycznie .

Zawsze przychodzi taki czas , kiedy zaczynamy tęsknić za tym , co było kiedyś .

okłamujemy się bo oboje wiemy, że tak jest po prostu łatwiej. prawda miesza nam w sercach.

Ludzie spotykają się w różnym miejscu i czasie. Mijają, przechodzą. Czasem nic z tego nie wynika. Czasem wynika wszystko.

Przykro mi , to nie tak być powinno. Nie powinienem być teraz w tym miejscu i myśleć ciągle o tym samym.

Przez jebaną nieśmiałość mogę stracić wszystko ,a najgorsze jest to że Ciebie też .

umieram, by żyć na nowo.

krzywdził Cię. codziennie zadawał rany - czy te w postaci słów, czy też ciosów. był najgorszym skurwielem świata - a Ty mimo to, gdy odszedł zastanawiasz się, czy dobrze się miewa. czy niczego mu nie brakuje, i czy aby na pewno ma wygodne łóżko. mówią, że to chore, nie? mówią,że zwariowałaś? to niech wyrwą Ci Go z serca, jeśli są tak mądrzy. wtedy pogadamy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz