Głóówna :)

sobota, 9 listopada 2013

loffki

Prosty rachunek, jeśli ktoś sprawia, że częściej się martwisz niż cieszysz, oznacza, że nie jest wart twojego czasu.

Wyglądam na twardą, ale łatwo mnie zranić. 

Człowiek też może stać się nałogiem.

Każdy ma inny kierunek w życiu.. Więc po co miałabyś się kierować życiem kogoś innego ?

Najtrudniej jest się wyplątać z sieci swoich głupich myśli.

Jeśli chcesz księcia to zachowuj się jak księżniczka, a nie jak szmata.

Często się zdarza, że dopiero przyszłość pokazuje nam, ile coś było warte.

Nie wybiegaj w przyszłość, gdy nie ogarniasz teraźniejszości.

Są pożegnania, na które nigdy nie będziemy gotowi. Są słowa, które zawsze wywoływać będą morza łez. I są takie osoby na myśl, o których zawsze zasypie nas lawina wspomnień.

Dla miłości nie jest ważne, aby ludzie do siebie pasowali, ale by byli razem szczęśliwi.

Wiesz jak to jest, masz masę znajomych, a potem nie masz nawet z kim na spacer wyjść.

Ktoś, kto kiedyś był dla nas ważny, zawsze będzie do nas wracał wraz ze wspomnieniami.

Jeśli nie masz wyboru pozostaje Ci przetrwać, jeśli masz przejebane, to zęby zaciśnij, nie płacz. 

 Samotność to najgorszy rodzaj umierania, bez fizycznego bólu, długotrwały, perfekcyjnie wyniszczający.

Łatwiej zakochać się, nie kochając, niż odkochać, kiedy się kocha.

Sumienie to ten cichy, łagodny głos, którego nikt nie słucha.

Zawsze zostaje maleńki promyk nadziei.

Licz na najlepsze, ale przygotuj się na najlepsze.

Nigdy nie jest tak, że nie masz nic. Masz wiele, tylko nie to, czego akurat chcesz.

A żeby Cię zniosło na Syberię za moje krzywdy, skur.ysynie.

Teraz milczysz. Pewnie znowu odezwiesz się, kiedy ułożę sobie życie.

Wystarczająco przerażająco jest żyć.

Jeżeli kochasz, czas znajdziesz, nie mając ani jednej chwili.

Bo nie poznaliśmy się po to, by o sobie zapomnieć.

Miłość poznajemy po tym, jak długo o nią walczymy i ile jesteśmy w stanie dla niej poświęcić.

Za często dajesz innym opracie, którego Ty sama nie masz..

Silna dziewczyna to taka, która może płakać przed snem i obudzić się rano z uśmiechem na twarzy.

Przykro jest patrzeć, jak ludzie zmieniają się pod wpływem innych i gubią to ciepło, które kiedyś emitowali.

 Czekanie to najbardziej żałosne uczucia na świecie.

Jeśli komuś zależy to nigdy nie odpuści.

Wczoraj jest historią, a jutro tajemnicą.

Mogę przemilczeć, przeczekać, wybaczyć, ale nigdy nie zapomnę.

To życie pokazuj jacy jesteśmy naprawdę.

Weź zostaw mnie samą.

Nie sądź nikogo, dopóki nie znajdziesz się na jego miejscu.

Od jutra będę twarda, ale dzisiaj sobie jeszcze potęsknie..

Patrz komu ufasz.

Gdyby wszyscy moi przyjaciele chcieliby skoczyć z mostu, ja nie skakałabym z nimi, zeszła bym  na dół i próbowałabym ich wszystkich złapać.     

Nie tracę wiary, nawet gdy inni przestaną we mnie wierzyć.

Może i jestem wredna, ale tylko dla tych osób które sobie na to zasłużyli.

Szczęśliwi do byłych nie piszą.

Jeżeli zaczniesz się przejmować porażkami, rozpadniesz się na kawałki.

Nie jestem ideałem, nigdy nie byłam, i nigdy nie będę, i ty też nie będziesz.

Radość z życia to ona wyróżni Cię z tłumu.

Zaufaj sobie. Wiesz dużo więcej niż myślisz.

Nie oceniaj mnie, znasz moje imię, a nie moją historię.

Klucz do szczęścia to starać się wykorzystywać to co, przyniesie los i być za to wdzięcznym.

Lepiej być samemu niż z byle kim.                

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz