Głóówna :)

niedziela, 17 listopada 2013

tralala.

- Uśmiechnij się.. 
-próbowałam.

Wierność w prawdziwym związku, nie powinna być oznaką siły, ani słabości, powinna być oczywistym.

Jeśli ktoś mówi, że ma dystans do wszystkiego, to znaczy, że bardzo cierpi.

Pomimo cierpień i trosk tylu życie nie jest czarną kartą. Są w nim chwile tak piękne dla których warto żyć i umierać warto.

Niektórych problemów nie da się przeskoczyć. Trzeba po nich przejść bosymi stopami i nie zważać na to, że boli.

Tak bardzo boję się stracić coś, co kochm, że nie chce kochać niczego.


Czasem po prostu musi wywrócić się świat do góry nogami, aby zrozumieć, że zmiana w naszym życiu to najlepsze co mogło nas spotkać.

Jedna z większych życiowych przykrości to moment, którym rezygnuje z ciebie ktoś, z kogo ty nie potrafisz zrezygnować.

Śmiej się ze swoich błędów, ale czerp z nich naukę. Kpij ze swoich trosk, ale zdobywaj z nich siłę. Obracaj swoje trudności w żart, ale przemagaj je.

Żeby przeżywać życie, trzeba widzieć w nim sens. Żeby chcieć rano wstać z łóżka, trzeba widzieć w tym jakiś cel.

Najtrudniej jest nam uwierzyć w słowa, które chcieliśmy najbardziej usłyszeć.

I jeśli kiedykolwiek za mną zatęsknisz, pamiętaj, że to Ty odsunąłeś mnie na bok.

Kocham muzykę, bo to jedyna miłość bez bólu, obowiązków i zmartwień.

W życiu prawie, każdego człowieka przychodzi taki moment, kiedy zamiast ' kiedyś będę ' zaczyna mówić ' mogłem być '. 

 Nigdy więcej nie angażuj się tak mocno i tak szybko, nie warto.

Nie wiem. W szkole jeszcze jakoś normalnie funkcjonuję, śmieje się, wszyscy mają mnie za zakręconą dziewczynę. Tylko, że jak wracam do domu to momentalnie przestaje dawać sobie radę.

Czasami smutno mi przez to jak niektóre osoby traktują mnie po tym co ja dla nich zrobiłam.

Kochana, przyjdzie taki, czas kiedy to jemu będzie zależeć, a ty będziesz miała to gdzieś.

Bo każdy wie, jak boli upadek, ile łez kosztuje miłość, jak dobija samotność i ilu sił potrzeba życiu.

Są takie momenty, gdy po prostu czuje się samotna. Czuje, że nie mam nic.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz