Głóówna :)

wtorek, 26 listopada 2013

coo tam..

Nadziei każdy musi szukać sam dla siebie. Nie ma żadnej powszechnej recepty.

 chętnie zapukałabym do Twoich drzwi z prośbą, byś nie stracił mnie do końca.

 Czuje i kocham, ale nie czuję się kochana.

Nie trać mnie, rozpal mnie wokół, nie jestem przypadkiem w Twoim życiu - jest powód. I znasz go i to lepiej niż ja o wiele, nie trać mnie, jestem Twoim marzeniem.

 

zra­niona miłość może wy­wołać ta­kie sa­me skut­ki co nienawiść.

 Pragniemy rzeczy, których nie będziemy mieli i mamy to, czego w zasadzie nie chcemy.

 

 Kieruj się sercem, bo tracąc swą twarz - stracisz najwięcej.

 

Szczęśliwy nie jest ten, kto ma wszystko, tylko ten, który potrafi docenić to co ma.

Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zacząć na nowo.

 

Trudno jest przestać kochać kogoś z dnia na dzień, jeśli kochało się naprawdę, nawet gdy ten ktoś sprawiał ci zawód.

 

Pokaż, że jesteś silniejsza od problemów.

 

Dużo poświęciłam dla osób, które na poświecenie nie zasługiwały.

 

Nigdy nie ignoruj osoby, która Cię kocha i martwi się o Ciebie, bo pewnego dnia możesz zrozumieć, że straciłeś księżyc podczas łapania gwiazd.

 

Nie zawsze jest łatwo, często czujemy się tacy bezsilni, gdy jeden problem napędza kolejny. Jednak nie poddawaj się, bo porażka jest elementem sukcesu. Bez względu na to, jak beznadziejnie jest, uwierz, że wszystko będzie dobrze i walcz o to!

 Czasami ludzie są tak zajęci swoimi problemami, że nie zauważają nikogo innego.

 Mam ochotę pierdolnąć tym wszystkim i wyjść.

 To co nas łączyło łudząco przypominało miłość.

 Czasem nie mam już sił. Tak po prostu. Czasem się poddaję. Nie wytrzymuję. Czasem to wszystko, ten cały syf mnie przerasta. Ale mimo to walczę. Bo wiem, że są ludzie, którzy mnie potrzebują. Którym tak po prostu jestem tak cholernie do życia niezbędna. Walczę bo wiem, że mam dla kogo.

 Dziewczynie może zależeć, ale to niestety starać się ma facet.

 Jedna z większych życiowych przykrości to moment w którym rezygnuje z Ciebie ktoś, z kogo ty nie potrafisz zrezygnować.

 

Kobiety nie trzeba pilnować, trzeba zrobić tak, żeby nie chciała odejść.

 

Nigdy nie przestawiaj zabiegać o swoją dziewczynę, bo zrobi to ktoś inny.

To, że się nie skarżę, nie oznacza, że u mnie wszystko w porządku.

 Mimo wszystko nadal naiwnie czekam, lecz nie wiem na co.

 Brakuje Ci tylko jednej osoby, a czujesz się jakby nie było nikogo.

Kiedyś myślałam, że jesteś moim życiem. Teraz wiem, że chyba byłam chora psychicznie.

Wszyscy potrzebują kogoś kto będzie tylko nasz.

 

Kiedyś nie mogliśmy przestać ze sobą rozmawiać, pamiętasz ?

 

Jestem po między tym co chcę, a tym co mogę.

Mogę być zmęczona zła, zdenerwowana, ale jednocześnie szczęśliwa, bo wiem, że mam Ciebie.

 Ludzie, którzy chcą pozostać w Twoim życiu, zawsze znajdą na to sposób.

 Życie jest jedno, zdrowie jest jedno, miłość jest jedna, tylko dlaczego do cholery tyle problemów ? 

Małe rzeczy znaczą wiele.

Traktuje ludzi tak, jak oni mnie traktują. Proste.

 

Otrzyj łzy, zapomnij o złych wspomnieniach, postaraj się by te następne były dobre.

Nigdy nie jest za późno, by szukać świata ze snów. 

 Ludzie nie powinni mnie denerwować, bo wychodzi ze mnie suka jakich mało.

 Nie każdego dnia mam siłę udawać, że wszystko jest okej.

Nie krytykuj mnie za to, że nie możesz mnie zrozumieć.

Teraz milczysz, znów odezwiesz się, jak poukładam sobie życie. 

Musisz mieć stabilność najpierw w swoim życiu, zanim zaczniesz dzielić je z kimś innym. 

Kobieta potrafi wybaczyć wszystko, oprócz tego, że się jej nie kocha.

Są chwile gdy samotnie spadam w dół.

Nie czekam, na nikogo i na nic nie liczę.

Życie to lata bólu i sekundy szczęścia.

 

   

        


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz