Głóówna :)

czwartek, 14 czerwca 2012

only you . ♥

Chodź, przytul mnie i powiedz że od dziś każde uderzenie serca dedykujesz mi.
Przepraszam, że go kocham, a on mnie.
Nie wybrał Cię suko, bo może Twoja dupa go nie interesuje.
Mój uśmiech nie jest szczery,
 mój uśmiech skrywa miliony emocji
, które próbuję ukryć.
Byłeś ważny, zjebałeś, żegnam.
Doceń zanim stracisz,
 potem już nie będzie powrotów. 
Lepiej traktujesz wrogów niż mnie.
Sztuczny uśmiech pod którym skrywam
ból rozrywający moje serce.
Wszyscy budzimy się nie w porę.
Ranimy się nawzajem, potem tęsknimy – to chore!


Chcę Ciebie. Oryginał to oryginał. Masz być Ty. Ty albo nikt.
Nie obiecuję Ci być bezbłędna, najlepsza czy idealna.
 Ale obiecuję być zawsze, pomimo wszystko .
i ta pieprzona perfidna sprzeczność uczuć. chcesz,
tęsknisz, myślisz i równocześnie nie chcesz,
boisz się, i żałujesz.
to dzięki Tobie przez ten jeden moment,
 poczułam się tak bardzo wyjątkowa. 
Trzymaj dzieciak jak ja z tymi którzy Cię wesprą,
 nie z tymi co się śmieją jak ocierasz się o piekło. 

Pakuj nogi za pas o to atomowy podmuch,
 hip hop siedzi w nas niczym jebany nowotwór.
Świat schodzi na psy, razem z nim ty.
Wierzysz mi? Policzone są twoje dni!
Nie chcę pierdolić bzdur jak masz żyć i co robić.
 Niektórzy z nas już za życia kopią sobie groby.
Mijają doby, nie jesteś już taki młody,
 beztroska zamieniła się w walkę o dobrobyt .


Siadam, wyciągam szluga,
 biorę bucha za tych, którym już nie ufam. 
Nawet nie wiesz jak bardzo mam na Ciebie ochotę ♥
 Kilometry problemów,
 sto powodów by odejść, znalazłem jeden,
dla którego chcę żyć - mówię o Tobie.
 Nie musisz nic robić. Jesteś cudowny
 tylko dlatego, że jesteś. 
No bo kiedy odejdę wszystko będzie mi obojętne,
 jeśli chodzi o Ciebie zawsze przy Tobie będę. ♥
Pamiętaj, że jesteśmy szaleńczo zakochani,
 więc możesz mnie całowac kiedy tylko chcesz. ♥
Zapewnij mnie, że nie pokochasz innej.
 - Nie mogę.
- Dlaczego?
 - Bo na pewno pojawi się inna..
 Tylko ona będzie do Ciebie wołać "mamusiu!" ♥
Orgazm trwa dłużej niż jego związki.


nie daję rady, tracę siły, zmysły i Ciebie.
kolejne kłótnie, kolejne krzyki, kolejne łzy, mam dość.
doceniamy dopiero po fakcie, od zawsze.
nigdy nie płacz przez coś,
 co kiedyś dawało Ci szczęście.
tak ogólnie rzecz biorąc, to sobie nie radzę.
Życie to gra, miłość to jeden z jej leveli.
podobno nic nie dzieję się bez przyczyny.
ludzie kłócą się ciągle o to samo,
 dopóki ich to nie rozdzieli.


Nie są możliwe już Happy Endy.
 Wszystko jest jasne, pierdol to, biegnij.
Bóg nas opuścił, pieniądz to nasz pan.
Papieros za papierosem, łza za łzą.
 Tak, cholernie mi Ciebie brakuje.
Wiem, że nie jestem do końca idealny, ale nikt taki nie jest.
 Każdy ma swoje wady i zalety,
a ty nie jesteś w stanie tego zmienić.

Następny buch w moje płuca,
 kolejna myśl o Tobie.
Mieszam wódke z kokainą,
obserwuje wskazówke, godzina za godziną. 
Jestem z tych co późno zasypiają,
 późno wstają.
Kobieta to nie rzecz, to też człowiek, więc szanuj ją ziomek. 

Przyjaźń dla zysku, miłość dla pieniędzy,
 los pluje prosto w twarz nie ostatni raz, nie pierwszy
Zgarnąłęś parę stów, przez zachowanie niegrzeczne,
a na otarcie łez papier ścierny tobie wręczę.
Jestem z tych co późno zasypiają, późno wstają.
Wiedz, że kiedyś cie zapierdole. 
Jestem młoda, ale nie oznacza, że dziecinna, jasne?
Wrak człowieka, snujący się po morzu wspomnień.
Przetrwasz, i ani mi nie mów,
 że nie mam takich problemów,
bo to bajeczka dla dziecka. 
Nie oszukujmy się - nikt nie jest idealny. 


Początki zawsze są wspaniałe .
rób ten cholerny bałagan w moim życiu ,
bądź przyczyną moich łez ,
wypalanych papierosów ,
 rób co tylko chcesz , ale kurwa bądź 
Nigdy? Nigdy nie lubiłem tego słowa.
Trzeba wiedzieć jak użyć,
 żeby nigdy nie żałować.
Drugiego człowieka kocha się takiego,
 jaki jest, albo nie kocha się wcale
Chcesz ją kiedy ona cię nie chce,
 a potem kiedy już chce, uczucia się zmieniają .
Ponieważ jesteś częścią każdego wieczoru . ♥
wiem, że to chore ale czułem, że się uda.
 to silniejsze niż ja, zrozum,
 serce nie sługa
.

chłopaku, możesz mieć stado łatwych,
 albo jedną skomplikowaną. wybieraj.









Siema ! :D
D
oodajemy, yhyhy pogoda zjebana nie ma co robic :D 
Dzisiaj w szkole suka pytala ! <3
O
hhh ale ja ją lubie -.- !

Później coś dodam Paa ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz