Głóówna :)

piątek, 22 czerwca 2012

Kocham Cie;C

Ostatnie spojrzenie pamięta się najdłużej.
to, że słucham nie znaczy, że wierzę.
chodź, pokażę Ci jak bardzo chcę, byś był.
dzisiaj oddycham bez Ciebie. 
"ufam ci" - wiesz jak ważne są te słowa?
Marudź, narzekaj, czepiaj się, ale bądź.
mówiono mi "jutro będzie lepiej", ale zawsze gdy się budzę, jest dzisiaj.
chcesz to przemyśl, nie chcesz to zostaw.



mimo wszystko - kochaj mnie
ZAUFANIE - to świadomość, że ktoś może Cię skrzywdzić jednym łatwym ruchem i stuprocentowa pewność, że tego nie zrobi.
teoretycznie wszystko miało być inaczej.
zanim powiesz jej, że to był ostatni raz..
Przytulanie ukochanej osoby daje siłę bez dopalaczy, uspokaja bardziej niż papieros.
Skarbie wróć. Czy ja oczekuję tak wiele?
wiem, że lubisz, gdy mówię że jesteś mój.
Jestem tylko cieniem osoby, którą byłem kiedyś.

Zostaw mi moje kruche złudzenia.
Jego uśmiech składał wiele różnych zaproszeń.
jak przekupić czas, by chwile z Tobą trwały dłużej? 
wszyscy rozsądni, lecz każdy błądzi
chciałabym tam wrócić. Dziś, jutro, nieważne kiedy.
To szaleństwo pamiętać wszystko.
Uciekam w samotność . Tam jest mi dobrze .
 co znaczy być szczęśliwym? to powiedzieć: 'mam to w dupie' i uwierzyć.

\
Nigdy nie będzie jak kiedyś, zbyt dużo się zmieniło.
Umieram, nadal żyjąc.
Jak nie Ty , to Kto ?
Nikt nie chce być samotny, dziś chciałabym Cię przytulić, zwariować właśnie z Tobą.
Są tu ci, z którymi rozumiem się bez słów .
Gdyby Twoje usta miały przycisk "Lubię to" klikałabym dzień w dzień.
jest on - sens mojego życia.
Pisz, dzwoń, kochaj, tęsknij i nie zdradzaj.


powiedz,że tęsknisz chociaż trochę bo ja bez Ciebie już nie mogę.
chciałabym teraz patrzeć na Ciebie, jak śpisz sobie spokojnie obok, chciałabym czuć Twoje ciepło.
Przyjdzie czas, kiedy to wszystko nabierze sensu.
i teraz jak ktoś by zapytał mnie co to ideał , powiedziałbym , że to Ty.
Tak , jestem tą cholerną egoistką , ale potrzebuje Cię.
kochanie, mam Cię w sercu.
zaczynamy tak samo, ale kończymy różnie.
nie zaczynaj niczego dopóki tego dobrze nie poznasz .


Odnaleźć szczęście. Hm, podobno dobrze jest mieć marzenia.
Proszę ucz mnie delikatnie, jak oddychać
To prawda, że chcę więcej niż mam, po raz kolejny chcę Ciebie
U mnie raz pustka, czasem euforia, w pogoni za życiem tak bywa co dnia
tak, tęsknię. tak, w chuj mocno.
W każdej myśli odgrywasz główną rolę.
Głupio tak bez Ciebie przy mnie.
Dziś na pamiątkę jutro dla wspomnień.


Dobranoc :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz