Głóówna :)

czwartek, 14 czerwca 2012

I like you baby :)

Gdybyś był ziołem, jarałabym Cię 24h na dobę. ♥
A co Ty myślisz? Że mnie to łaskotało, czy piekło? Bolało. Cholernie bolało chłopcze.
Zabieram cie na spacer po księżycu bejbi
Lubie jarać mery i kochać sie z moją lejdi  ♥ .
Żyj chwilą, powtórki nie będzie . ♥
Jestem do cholery całkowicie żywym dowodem na to , że na miłość się nie umiera. yo!

m
iłość? to chęć bycia przy drugiej osobie zawsze, bez względu na to co wydarzyło się między Wami. to ten stan, gdy szczęście ukochanej osoby jest ważniejsze niż Twoje, gdy jej marzenia są Twoimi marzeniami, jej smutek to Twój smutek, jej radość to Twój uśmiech. gdy nie ma dla Ciebie piękniejszej nagrody niż wygięcie przez tą osobę kącików ust ku górze i wymalowane szczęście na pięknej twarzy. miłość to całkowite oddanie się drugiej osobie i dużo, dużo więcej - mogłabym wymieniać bez końca, a Ty i tak nie zrozumiesz, bo każdy ma swoją definicję. 


W uśmiechu zawiera się wszystko: proszę, dziękuję, przepraszam i kocham cię też.
wiesz, że kiedy się śmiejesz, to ponad 90% ludzi wyobraża sobie o tobie pozytywne zdanie? te 10% myśli, że śmiejesz się z nich.
miłość trzeba budować, odkryć ją to za mało. ♥
znów nie jest tak jak miało być, ogarnij się i nie patrz w tył. jesteś zbyt dobra.
Wszyscy mówią "ale sobie wybrała", a tak naprawdę miłośc nie wybiera .
Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś.
Są razem,bo umieli docenić miłość.
nie jest źle. Są przyjaciele, jest nadzieja,
głośny śmiech. Jest prawie tak jak być
powinno. Szkoda tylko, że Ciebie brak.
przede wszystkim, mieć odwagę być soba.
Jezeli naprawdę go kochałaś , to będziesz
tęskniła . To nic że zmienił się w
cholernego łajdaka , on zawsze będzie
tym " twoim " słodkim chłopczykiem o
przecudnych oczkach dopóki serce nie
przestanie za nim tęsknić.
Cieszmy się młodością, bo dorosłość
Uderza w nas już tak na ostro.
coś w nich pękło.. do mety nie dobiegli. gonili życie, ale usiedli.
W życiu nie ma powrotów, czas przecież
nigdy nie zawraca.
dotykają Cię w życiu takie momenty, 
nawet krótkie chwile, w których czujesz, 
że upadłaś niżej niż się da.
Fałszywym ludziom ręki nie podaję.
 Wiec odejdź dziewczynko zanim ci wyjebie .
Kocham taką bliskość gdy czuję Twoje
uderzenie serca. 
czekałem kiedy powiesz mi, że jesteś
dla mnie, jesteś ze mną, że ja i Ty to
coś, co jest na pewno, ze jest na prawdę -  Pezet :)
Przychodzą takie momenty, kiedy
żaden wulgaryzm nie jest w stanie ich ująć .
to uczucie, gdy chcesz mieć
 całkowicie wyjebane, ale jednak Ci zależy..
Twoje oczy są tak niebieskie, że można się
w nich zakochać na zawsze.
Ogarnij , ranisz ..
no bo najlepiej olać i uciec.. Świetne
rozwiązanie, nie? 
i wszystkim ' kochanym ' osobom napluć do ryja i powiedzieć '
 za tą wspaniałą przyjaźń ' dziękuję -,- 
Weź mnie za rękę , zaprowadź do hipermarketu
 i zacznij całować bez opamiętania.
co ty kurwa wiesz na temat uczuć, gnoju .
Jeśli chcesz poznać dziewczynę, nie słuchaj tego co mówi.
 Wczytaj się w tekst piosenek, których słucha.
Znajdziesz w nich wszystko, o czym boi się mówić.
on jest zajebiście seksownym dupkiem ♥

faceci - rozkmiń kurwa typów.
kocham gdy się kłócimy i ja ze łzami w oczach krzyczę :
 - pierdol się ! na co Ty mi odpowiadasz :
 - tylko z Tobą. ;)
Ona ?! Tą szmatą to bym nawet podłogi

nie umyła .
 
Mówią, że będzie dobrze, bo to nie ich
problem.




Muaaah ;* 
Naa teraz tylko tyle :) Wieczorem też dodam ;]
Ehh siedze w domu i sie nudze. Nie poszłam do szkoły ponieważ, gdyy padało rano ;D
nie miał mnie kto zawieźc do szkoły, a ja pieszo w deszczu nie bd zapierdalać ! ;d
Pa ; * ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz