Głóówna :)

wtorek, 18 września 2012

Może jeszcze się spotkamy ..

Serce zawsze mówi wyraźnie, tylko rozum czasem jest głupi.

Ironia. Gdy nienawidzisz faceta za to, że go kochasz.

Ty mi wystarczysz ,bo wystarczy ,że jesteś.

Jestem jeszcze trochę zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz.

Może nie mam teraz Ciebie, bo płacę za to, że kiedyś mieli mnie wszyscy?

Życie to hazard, dzisiaj masz wszystko, jutro nie masz nic.. Dzisiaj kochasz to życie, jutro nie chce Ci się żyć.

z przyszłością do przodu, nie cofaj się w tył.

On sprawił, że stałam się lepszym człowiekiem. Mam w sobie coś boskiego - błysk w oczach albo miłość gdzieś w okolicach żeber, tak po lewej stronie. ♥

Przychodzi taka pora, kiedy nie żądasz niczego. Ani ust, ani uśmiechu, ani miękkich ramion, ani oddechu jego obecności. Wystarczy, że ON jest.

Dziękuję za każde spojrzenie, dotyk, pocałunek, te wszystkie sekundy, minuty, godziny, dni spędzone z Tobą i za to, że jesteś! :* Teraz wiem, że to właśnie Ty jesteś moją definicją szczęścia i jeżeli mam Ciebie, nic więcej nie jest mi potrzebne, po prostu mam wszystko!

Bo czasem myślisz, że wszystko stracone, nie martw się, głowa do góry, przecież zawsze mogło być gorzej.

Gdyby miłość była prostą sprawą, moglibyśmy iść teraz przytuleni do siebie, a słowa piosenki opowiadałyby historię naszej miłości.

Chociaż raz, chciałabym z Tobą porozmawiać, jak za dawnych czasów.

Myślę o Tobie i jakoś nie mogę przestać. Cały mój świat w Twojej osobie się streszcza.

Strach przed utratą kogoś szczerą miłość rodzi. Kochaj ją gdy jest przy tobie i kiedy odchodzi.

zasadniczo lubię dobre dupy , zioło , alko , grube imprezy , ale czegoś mi tu brakuje .

To smutne, gdy ktoś potrafi tak po prostu przejść koło Ciebie po chodniku i udawać, że nigdy nie byłeś częścią jego życia.

Co mam napisać.? Że tęsknię za Tobą nawet po sekundzie twojej nieobecności, że nie chcę całować innych warg dotykać innych policzków, że tylko z Tobą wszystko jest lepsze, że masz najpiękniejsze oczy w całej galaktyce, że kocham nawet Twoje wady, że mój dzień staje się lepszy, gdy zobaczę Twój uśmiech, że z Tobą nawet cisza jest rozrywkowa, że cholernie Cie potrzebuję, że bez Ciebie to nie to samo, że to wszystko bez Ciebie traci sens .?




Bolała mnie każda jej łza. Ja nigdy przy niej nie pękłam. Wiedziałam, że to ja tutaj muszę być silna i trzymać na karku nasz syf.

Na końcu wszystko będzie w porządku , a jeśli nie jest w porządku to znaczy,że to nie jest koniec .

Najgorsza jest ta bezsilność. Fakt, że nie mogę zaradzić temu, by było tak jak dawniej. Jest skurwielem, choć wiem, że będzie mi go piekielnie brakowało.

Po co szukać miłości skoro mamy do wyboru tyle alkoholu. ♥

Nie jesteśmy tu dla was, ani wy dla nas, tylko dla hip hopu który w naszych rękach zrywa kask.

Nieprzytomne spojrzenie, a w oczach dużo smutków



umieram. więc nawet na mnie nie patrz.

Nie musisz mnie rozumieć, czasem wystarczy wspólnie spędzona cisza.

Dziwisz się, że wyzywają Cię od najgorszych? Ja nie. Na szacunek trzeba sobie zasłużyć.

Pieprzy się ta przyjaźń. Z dnia na dzień jest gorzej. Wiemy, że trzymamy się jeszcze tylko dlatego, bo aby zbudować tą więź musieliśmy wiele poświęcić i teraz mamy tylko siebie.

i kocham Cię kochać, bo kochanie Ciebie jest jedyną rzeczą, którą kocham kochać.

Wszystko czego chcę to osiągnąć spokój ducha, zrozumieć sam siebie, głosu swego serca słuchać.

Najgorzej jest pogodzić sie ze świadomością że niektórych może w każdej chwili zabraknąć w twoim życiu..

Niech wszystko co cie wkurwia, pojdzie dziś z dymem.

Że ty mi niby grozisz ? że niby co zrobisz jak z tobą zerwę ? chyba napłaczesz na mnie mała ...

Czasami chciałabym zostawić gdzieś serce. Schować je tak, żeby nie móc go potem znaleźć. Uczucia sprzedać na aukcji i na nowo cieszyć się życiem.

I ma w sobie to coś, czego nie ma żaden inny.

odczuwam cholerną potrzebę posiadania jego przy sobie.


Nie traćmy czasu na łzy, bo czas jest jeden, wykorzystajmy go na tym świecie jak najlepiej żeby powiedzieć na końcu sobie w myślach że było warto.

Bywają takie dni kiedy nie masz ochoty na nic, i w głowie masz tylko jego oczy i styl bycia.

Najważniejsze to nie zdziczeć i serce mieć, przynajmniej brudne - to przecież nasze miejsce jest.

Będzie co będzie, stanie się co ma się stać i tak, kurwa mać, przedstawienie musi trwać.

Co mnie nie zabije, to rozpierdoli psychicznie.

Pomyśl, pierwsze kroki, poczujesz ból upadku, przyzwyczaj sie bo będzie w chuj upadków. Poznasz smak słów składanych na odpierdol, obietnic, które w godzinach rannych bledną.


nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj, dziś.

Powiedz, kto dotrwał nieskażony i czysty. Czy ktoś może być dobry? zapomnij, to instynkt. Bez ironii sukinsyn wybacz, ale to szczerość.

A teraz sobie znikam, sobie nie istnieję.

spokój i chillout gdy z Tobą chwila...

Żyje nią, zamykam oczy, słucham, oddycham - moja muzyka.

Nic nie jest tak, jak powinno i chuj w dupe optymizmowi.


Dobranoc ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz