Głóówna :)

wtorek, 27 listopada 2012

Tu cie mam, tu cie mam ;D

To na początek, polubicie ?
http://www.facebook.com/pages/Tu-cie-ma-tu-cie-mam-Opisy/179938625479166?skip_nax_wizard=true



Będę Cię kochać tysiąc lat, a później zakocham się na nowo, na kolejny tysiąc i kolejny i jeszcze jeden. Tak po wieczność.

I parę chwil dziś myślałem Nad ranem Że to tylko mi się śni Wszystko minie, gdy wstanę.

i co z tego że wiele rzeczy nas dzieli? wystarczy jedna rzecz która nas łączy.

Mógłbym tak słuchać Cię całymi godzinami każde z nas wie, że jednak jest coś między nami.

Śmieję się z tych wszystkich relacji miłosnych. Najczęściej w piątki przy piwie w barze.

Blizna podobno dodaje szlachetności Przynajmniej walczyłem jak psy o kości Dość i wyjaśniłem wątpliwości Czuje dość miłości.


Mogę być zmęczona, smutna, zła, zdenerwowana, ale zawsze będę jednocześnie szczęśliwa, bo wiem, że mam Ciebie.

Ostatnio nie mamy nic, tracimy wszystko.

muzyka zagłusza rzeczywistość- dlatego tak bardzo ją kocham.

Czasem człowiek musi stracić by zobaczyć czy kochał.

czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku, bo w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój.

tak naprawdę wszystko zależy od nas, możemy walczyć albo się poddać.


Czasem przerwy są dobre, zdajemy sobie wtedy sprawę, jak za kimś tęsknimy i jak nam tego brakuje. Zdajemy sobie sprawę, że kochamy.

Nie chodzi o to jak dobrze bijesz, ale o to jak dużo ciosów jesteś znieść i nadal iść do przodu.

Jej ciało współgrało z jego ciałem i pulsowało tysiącem dziwnych emocji, o których istnieniu nawet nie miała pojęcia.

Czasami oczekujemy więcej od innych, ponieważ my zrobilibyśmy o wiele kurwa więcej dla nich.

To takie przykre nie móc żyć bez kogoś, kto może żyć bez nas. Potrzebować kogoś, kto nie potrzebuje nas.

nie będzie żadnej miłości,zauroczeń będzie tylko czysta wódka .




Nie wierzę w słowo miłość, więc go nie używam. Ono nic nie znaczy. Jedyne, co ludzie robią w imię miłości, to wzajemnie się ranią.

Im cięższa jest walka tym wspanialsze zwycięstwo.

Mgła już opadła, wszyscy zawiedli Rozczarowanie to chleb powszedni Nie są możliwe już happy end'y.

czasami nadchodzą wieczory, gdy wszyscy inni są szczęśliwi, a Ty słuchając smutnej piosenki szukasz sensu życia.

Usiadła wygodnie z tyłkiem na parapecie. W jednej dłoni trzymała lampkę wina w drugiej nowo otwartą butelkę. Podnosząc do góry kieliszek wyszeptała 'Za miłość' Posyłając uśmiech gwiazdom.

znałam Go tak krótko, a w Jego ramionach czułam się bezpieczniej niż kiedykolwiek.


nie narzekaj na los wtedy gdy upadasz i doceniaj każdy krok, nawet ten na kolanach.

Nie wspominam. Nie lubię żałować.

zjem miliony żelków w kształcie serduszek, aż się porzygam tą miłością !

Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych dni twego życia! Wracaj do nich, ile kroć w twym życiu wszystko zaczyna się walić.

i nigdy nie myśl sobie ze jesteś nikim bedąc sam !

i okazuje się, że nikt nas nie okłamał, tylko my zbyt dużo sobie wyobrażaliśmy.


Człowiek miewa w życiu takie chwile, że lubi otaczać się przedmiotami, które przypominają smutek.

To trudne kochać człowieka, gdy on kocha to, czego nienawidzisz.

I w pewnym momencie pada kilka nie potrzebnych słów. Nie wiesz co powiedzieć, nagle nie wiesz dokąd iść, nie wiesz nawet co pomyśleć.

Wódka jest jak taki znieczulacz wiesz? Po każdym następnym kieliszku boli coraz mniej.

Wiesz, do dłuższego czasu próbuję zapomnieć. Ale ciągle przygniata mnie głaz tamtych wspomnień.

Mieć dla kogo żyć, to najważniejsze.


Im więcej ran na rękach tym większa świadomość że nie radzę sobie z życiem.

Zabierz mnie czasem ze sobą, do Twojego idealnego świata, żebym mogła na chwile zapomnieć o samotności.

Może jutro zniknę, lecz w tej sekundzie oddycham, o jutrze nie myślę, bo jeszcze przede mną dzisiaj.

Nie zapomina się o ludziach, z którymi spędziło się tyle pięknych chwil. Nie traktuje się ich jak zbędne do życia powietrze.

Urodziliśmy się po to by umrzeć.

Jak spotkasz ich pozdrów i spytaj jak żyją, bo łączyło nas więcej niż przyjaźń i piwo.



i kiedy trzeba daj sobie fory, popłacz. ale potem wstań i żyj na 110% każdego dnia, bo nie każdy ma to co masz ty. pamiętaj.

idź na frytki, chuju brzydki.

Teraz już wiem co jest dla mnie najcenniejsze, Nie ulegam wpływom, nie tracę pewności siebie.

Bo prościej jest udawać, niż przyznać, że świat legł Ci w gruzach.

nie mogę Ci obiecać , że będzie dobrze , ale mogę przysiąc , że przejdziemy przez to razem.

to mnie przerasta. zabija od środka. nie pozwala normalnie żyć. normalnie funkcjonować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz