Głóówna :)

czwartek, 8 listopada 2012

Wysoko ponad prawdą . ♥

Ludzie często dbają o swoją własną dupę. Kiedy nie dasz ludziom konkretnego znaku jak bardzo Ci źle, jak cholernie Ci smutno, nigdy nie podadzą Ci pomocnej dłoni.

Cza­sem tak długo wpat­ru­jemy się w zam­knięte drzwi, że nie dos­trze­gamy tych, które się otworzyły.

chciałabym mieć brata, w dodatku takiego starszego. co by mi pomagał, słuchał ze mną ulubionych kawałków piosenek. robił poranną kawę. dawałby mi swoją bluzę. zabierał na koncerty. chciałabym takiego brata, który byłby moim najlepszym przyjacielem.

chcę Ciebie widzieć i niech zniknie oszustwo.

czasem mam ochotę przywitać niektóre osoby środkowym palcem.

W każdym innym życiu zakochałabym się właśnie w nim. Gdybym mogła cofać czasu, nadal wybierałabym jego i spierdalała sobie życie raz po raz.

Zobaczysz, będzie dobrze - to psychiczne nastawienie, każdemu z nas daje dziś nadzieję.

I nie ma znaczenia jak wiele, nawet zbyt wiele nigdy nie wystarcza Kochanie, ponieważ jesteśmy szaleni w miłości.

Kotku, byliśmy szczęścia blisko, ale zazdrość i głupota spierdoliły wszystko.

Wiesz, nie ma miłości, jest tylko chemia. Zwykły sex i strach, by ktoś inny jej nie miał.

Tak wiele ocen wystawionych zbyt pochopnie. Wiele decyzji podjętych zbyt gwałtownie.

Naciskam krwawy przycisk i odpływa ze mnie cała czerwona ciecz, odpływam w beztroską nicość, nie ma pamięci, coś pięknego. i wtedy się budzę a w moich rękach nóż, który miałem wbić sobie w serce.

Kiedy ktoś nie docenia Twojej obecności, pozwól mu poczuć, jak to jest bez Ciebie.

Coraz więcej myśli dotyczących jego, coraz większy mętlik w głowie.

Mam dość tych pieprzonych rozczarowań każdego dnia.

Są takie kwiaty, których nie wolno zrywać Są tacy ludzie, dla których warto oddychać, Są takie miejsca, do których warto wracać, Są granice, których się nie przekracza.

Obudziłeś się zbyt późno, Twój czas już dawno minął. Nie skorzystałeś wcześniej z tego, więc nie szukaj tu kolejnych przygód.

Czemu wybieramy drogę smutków , żalu , bezradności ?


teoretycznie to już koniec, ale w środku coś jednak nie pozwala zapomnieć.

mamy dość , dość tego syfu które kręci się cały czas koło nas , i puścić się nie chce . mamy marzenie , ułożyć to w taki sposób żebyśmy byli szczęśliwi .

Chciałabym przestać odczuwać emocje, nie wiedzieć co to miłość i cieszyć się każdą zwykłą chwilą.

Im piękniejsza była miłość, tym dłuższe będzie cierpienie.

Teoretycznie to już koniec, ale w środku coś jednak nie pozwala zapomnieć.

Artystycznie rozpierdala mi się życie.


Pytasz co teraz robię? Siedzę z kubkiem gorącej herbaty, pisze dobrym ziomkiem i słucham Ostrego. Poprzedzając twoje pytanie "a gdzie w tym wszystkim ja?'' nie ma tutaj ciebie, nie ma cię już w ogóle w moim życiu. Wyleczyłam się z ciebie, do perfekcji, czaisz?

Nie martw się złotko , kiedy Ty upadniesz . Ja się będę śmiała najgłośniej .

powinieneś nosić na sobie etykietkę zamieszoną na paczce fajek. uzależnia, a potem zabija.

tęsknota nie jest wtedy, kiedy dzielą nas kilometry. prawdziwa tęsknota jest, wtedy kiedy siedzisz obok ukochanej osoby i wiesz, że nie możesz jej już złapać za rękę.

"Możesz się wkurwiać, lecz tak po między nami. Nie chciał byś patrzeć na świat moimi oczami..

Chcę Ci dać, co najlepszego mam w sobie, nie wiem, dlaczego to robię, może dlatego, że to wciąż siedzi w mojej głowie.

chyba wymiękłam, i chyba jestem już pewna tego, że to tak na zawsze - że był mi przeznaczony od dawna.

nie wiem tak do końca kim jestem, wiem tylko że zbyt często bywam , bywam pod wpływem używek

Od półtora roku nikogo na widoku, tylko dźwięki hip-hopu.

Bez Ciebie. Tak cholernie pusto. Cholernie smutno. Cholernie nijako.

Nie widziałem cię już od miesiąca. I nic. jestem może bledsza, trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca, lecz widać można żyć bez powietrza.

dlaczego muszę taka być? dlaczego zawsze krzywdzę tych, którzy mocno mnie kochają?


Uciec gdzieś daleko, gdzie da się spokojnie żyć.. I nie widzieć więcej syfu, brudu, kłamstwa, zdrady, móc szczęśliwym być..;)

Bo wiesz miłość nie umiera. Zdarza się jej czasem zdrzemnąć, ale zwykle budzi się jeszcze silniejsza.

jeśli powiem, że chcę spędzić wieczność w twoich ramionach - zgodzisz się bez wahania?

A skąd mam wiedzieć czemu tak się pojebało...? Jak bym wiedział, to bym nie pozwolił, żeby tak się stało.

Oddaj strach, daj zaufanie, chwyć za rękę.

Boli mnie to, że wszystko co jest teraz to tylko tymczasowy okres. Obecnie nic w moim życiu nie jest stałe, pewne.

Marzymy o ideałach, kochamy się w kretynach.

I nie wiem czy przestaję żyć, Czy zaczynam umierać..

A skąd mam wiedzieć czemu tak się pojebało...? Jak bym wiedział, to bym nie pozwolił, żeby tak się stało.

chodź opowiem ci o znajomości, która trwa choć nie jest pewna swojej przyszłości.

Ja wciąż żyje miłością.

Miłość? - Dobra weź mnie nie rozśmieszaj.































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz