Głóówna :)

wtorek, 6 listopada 2012

Kochać to nie znaczy ..

Jeśli chcesz wiedzieć coś o mnie to coś ci zdradzę: miłość dla mnie to huśtawka, która stoi w równowadze.

Bo chcę cię z każdą wadą, nic nie zmienię. Mój narkotyku, mój tlenie.

Chcesz obejrzeć dramat? Patrz na moje życie. 
 

Obiecałam sobie, że nie opuszczę go, aż do śmierci. Chciałabym umrzeć, by dotrzymać danego sobie słowa...

pomyśl czy warto zjawiać się w czyimś życiu tylko po to, by później z niego odejść.

chciałabym mieć Cię na wyłączność. chłonąć Twój zapach. zapamiętywać wspólne chwile. topić się w Twoich oczach. wiesz? uwielbiam Cię. naprawdę.

Rozpamiętując przeszłość, marnujesz przyszłość, tracąc teraźniejszość.

Pozwól, że zabiorę cię tam, gdzie zdarza mi się zniknąć.

Potrzebuję snu, w dobie więcej godzin, a w tygodniu dni, spaceru, ciebie i mobilizacji.

Przeklinam nas i kocham nas, nie umiem odejść, nie wiem jak.

Nie obiecuj, że wszystko będzie dobrze.
Obiecuj, że zrobisz wszystko by tak było.

strzel mi kulkę w łeb bym już nie truła tego świata, żebym przestała cierpieć. Chce tak bo już mam dość siebie i ludzi.

Cześć skarbie. Chciałabym Ci powiedzieć tak wiele. Wiesz co? Możesz być ze mnie dumny. Wytrzymałam kolejny dzień bez Ciebie.

Proszę nigdy nie zostawiaj mnie samej. Nawet nie wiesz jakie myśli krążą wtedy po głowie.

Wszystko rozpadło się jak jakiś domek z kart. Wystarczyła jedna chwila nieuwagi, albo zaniedbania. To tylko nasza wina, że tego nie dopilnowaliśmy. Wiedz jedno. Żałuję. Cholernie żałuję, że pozwoliłam Ci odejść tak po prostu.

A najbardziej boję się tego, że nie poznam już nikogo kto by mnie pokochał.

Czasem ludzie wokół siebie budują mur, ale nie po to, by trzymać innych z daleka od siebie ale po to, by zobaczyć komu zależy na jego zburzeniu.

Przed wyjściem włączasz mnie, coco chanel madmoiselle!


Prawdziwa miłość nie wyczerpie się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej jej dostajesz.

tnę się w kawałki, tnę się, kaleczę. do zobaczenia na tamtym świecie.

miło jest przesadzić raz na jakiś czas.

są dni,w których wszystko się zmienia, zaczynamy rozumieć to wszystko i zadajemy sobie sprawę, że nie potrzebnie wstaliśmy z łóżka.

samobójczo Ci uległa jestem.

a ona będzie dla niego raz zła, a raz dobra, raz będzie mu siebie dawać, a raz odbierać, żeby zgłupiał do reszty, żeby nigdy, w żadnej chwili nie wiedział, czego po niej może się spodziewać.

Patrzysz na mnie rozumiejąc moje wady. Nie boisz się być ze mną, jesteś przy mnie bez obawy.

On jest dla niej tak dalekim i tak bliskim. Jest wszystkim.

Rozum walczy dziś z sercem, a ja uciekam udając zapomnienie.

I łzy płyną w dół po twojej twarzy, kiedy tracisz coś, czego nie możesz niczym zastąpić, kiedy kogoś kochasz, ale wszystko idzie na marne, czy mogłoby być jeszcze gorzej? Światła zaprowadzą cię do domu i rozgrzeją twoje kości, a ja spróbuję cię uleczyć.

klnę, bo chcę . płaczę, bo nie wytrzymuję .

Beznadziejnie jest myśleć wciąż o Tobie wiedząc, że Ty mnie nawet nie wspominasz.


Mogę dać Tobie wszystko i być Tobie tak bliską. I chcę tylko Ciebie w zamian, bo to Ty jesteś tym wszystkim.

Moje serce kocha Twoje, Ty wypełniasz myśli moje.

moje życie bez Niego nie ma sensu, wszystko jest nijakie, szare, zwyczajne. moje życie bez Niego jest bez wartości, a On nie ma o tym nawet pojęcia.

spotykasz się z osobą która była dla Ciebie wszystkim...rozmawiasz z nią jak gdyby nigdy nic, jak by to co kiedyś było między wami nie miało żadnego znaczenia.

Trudno do mnie dotrzeć, w resztę nie wnikaj. Po prostu zostaw mnie samą, samotnością oddycham.

Napisał. Chce się spotkać. Chce zobaczyć mnie nagą. Nie mogę na to pozwolić. Jestem jeszcze za gruba. Mam za dużo ran na ciele. Nie mogę mu pozwolić zobaczyć się w takim stanie.


Kiedyś byliśmy szczęśliwi, dziś udajemy, że się nie znamy.

kochałam go bardziej niż kogo kolwiek .. lecz on miał to w dupie .. cóż ;)

Kiedy będzie źle, proszę, pamiętaj jedno, na Twój mały znak, będę obok na wieczność.

wiara, nadzieja, miłość umarły, Trzeba sobie teraz znaleźć nowe motto życie.

Nie muszę żyć z muzyki, muzyka żyje we mnie. I ona będzie trwać nawet, gdy wyrwiesz mi serce.

Najbardziej boli to, że tak na prawdę to nie on jest winny. To nie on zawinił i to nie on oszukał. To ja zniszczyłam tą miłość.


jak dobrze jest mieć kogoś kto zamiast 'będzie dobrze' powie Ci 'nie będzie dobrze, ale jesteś tak silna, że sobie z tym poradzisz'.

Uwielbiam ludzi którzy oferują pomoc w postaci zwykłej rozmowy , papierosa , wspólnego spaceru.

śpij spokojnie. miłości już tu nie ma, tęsknota niedługo wygaśnie, a świat zaśnie razem z nami. Dobranoc..

chcesz? bierz. lubię zostawać z niczym. Czemu by nie zostać bez serca?

W samotności nawet palenie jest nudne.

Chcę żebyś był szczęśliwy. Chcę tylko aby to szczęście twoje było z mojego powodu. Jeśli masz inny - giń.


pierdole cie kurwa mać, nie moge o tb zapomniec spieeeerdalaj !:(
Dobranoc .;c









 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz