Głóówna :)

poniedziałek, 26 listopada 2012

Dziewczyny są okropne ! :D hahaha

Powiedzieli mi, że wyglądamy razem tak, jakbyśmy z każdą sekundą kochali się jeszcze bardziej.

Przy Tobie nigdy nie mam ograniczeń czasowych, nie zwracam uwagi, że godzine , dwie temu miałam być w domu. Liczysz się wtedy tylko Ty, żeby te chwile z Tobą trwały jak najdłużej.

Czasem życie się sypie i nie możesz nic poradzić, kiedy wszystko co kochałeś nagle zaczyna Cię ranić.

daj mi spokój ja nie mam ochoty ja to pierdolę dziś jestem w nastroju nieprzysiadanym

początek jak eden później niezrozumienie.

Nie potrafię ogarnąć swojej grzywki, a co dopiero reszty świata.

Milczysz. Nie potrafisz już nic powiedzieć.

Prócz cienia, nie ma ze mną nikogo.

Co to szczęscie, powiedz mi gdzie go szukać. Chyba byłem już wszędzie, gdzie jeszcze mam zapukać ?

Zawsze jest jakieś spojrzenie, które łapie za serce i nie puszcza.

Nie każdy może powiedzieć, że było warto.

czasem po prostu potrzebuje żeby był ktoś obok

Dziwisz się, że ci nie ufam? Fałsz masz na mordzie wypisany, kurwa.

Kiedy jesteś przy mnie, rzeczywistość jest lepsza niż sen.

Przestań, boje się że kiedyś zrobię coś złego, mam schizofrenie, wiesz? i boje się wszystkiego.

Rób to co robisz brat, świat jest dziki. Nie pozwól żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim.

dla nas liczy się, to co jest nam dane.

I wystarczyło tylko jedno słowo, jedno złączenie ciał, jeden gest - wybaczałam Ci wszystko w ciągu kilku sekund.

Jesteś dla mnie jak brat, trochę pierdolnięty, mający 1000 pomysłów na minute, ale jesteś moim bratem i zawsze Ci, będe pomagać !

Udowodnij, że to co robimy ma sens. Nie lubię się niepotrzebnie angażować.

I nagle wierzysz i ufasz bezgranicznie -błąd...

Jako mała dziewczynka marzyłam o Księciu z bajki, jako nastolatka o wytatuowanym chuliganie a teraz i zawsze będę marzyła o Tobie.

chcę abyś czuł to samo co ja czuje..

Uczucia? Błagam, nie udawaj kurwa, że je masz.


Budzę się rano w pokoju, w powietrzu czuć mieszankę alkoholu i papierosów z wczoraj.

Człowiek się nie zmienia, człowiek czasem - po prostu - daje się tylko poznać z innej strony.

miej zaufanie do mnie to i ja w Ciebie nie zwątpię .

Stoje na przeciw tych dziwek, które moralnie upadły. I trudno, jest być aniołem, jeśli wokół są diabły.

I z tak zwanych znajomych wypłynie najgorsze ścierwo.
Ścieżkę, którą przemierzam
Będę musiała przejść samotnie
Muszę stawiać małe kroczki zanim wreszcie wydorośleję
Bajki nie zawsze mają szczęśliwe zakończenie, czyż nie?
I moje przeczucia się ziszczą jeśli zostanę




Witamy w piekle synu to siódmy jego krąg

Ludzie mówią wciąż na minutę tysiąc słów,a kiedy się odwrócisz to w plecy wbiją nóż. I nie zadaję pytań,odpowiedzi nie chcę znać,uciekam stąd dopóki jest czas.

Rzygam tym co mówisz do mnie, to tylko kłamstwo.

Gdyby nie Ty samotność by mnie zabiła.

Ale pierdolę ją, może sobie pomarzyć Ta głupia suka do śmierci nie pozna naszych twarzy.

Między ludźmi zdarzają się różne rzeczy, ale najważniejszy to wyjaśnić, wybaczyć i żyć dalej !


Dziś nie pomoże nawet wódka ani trawa.

i ten Jego wzrok w stylu 'no chodź tu do mnie' .

Wszystko już zostało powiedziane i wszystko zrobione, mieliśmy być spełnieniem swoich marzeń, a przez siebie straciliśmy nawet więcej niż wszystko, miało jakoś się poukładać kurwa, miało.

Może to i dobrze, że odszedłeś do niej. Teraz możesz niszczyć życie jej, a nie mi.

Dusza krzyczy z emocji. Usta milczą obojętnie.

Zbiegam po schodach, łzy lecą same. Czasem trzeba to wyrzucić, dziś wyrzucam to płaczem.

W chwilach, kiedy człowiek najbardziej potrzebuje obecności drugiej osoby zazwyczaj zostaje sam.

Zaciągam się papieros za papierosem z nadzieją na wcześniejszą śmierć.

bycie niczyją, nie motywuje do codziennego wstawania z łóżka .

Nieważne ile dni jest w Twoim życiu. Ważne, ile życia jest w Twoich dniach.

potrzebuję uczucia, ale w sumie mogą być browary.

niektórym ludziom aż chce się przyjebać za to, że oddychają.

Dlaczego nie pozwalasz ludziom widzieć w sobie dobra? Ponieważ, kiedy ludzie widzą dobro, oczekują go.

Życie nasze składa się z krótkich momentów. Cudownych chwil, czy przykrych incydentów.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz