Głóówna :)

poniedziałek, 9 lipca 2012

ejno ?!

Siema .
Jak będzie tak dalej bd zawieszać bloga . wgle nie komentujecie
liczba odwiedzeń stała się o wiele mniejsza . To Dla kogo ja te opisy daje ? ;/
jesteś ze mną tylko po to, żeby potem znowu gdzieś odejść, tak bez słowa. jak ty to lubisz.
nie lubię sytuacji, kiedy sama nie wiem czego chcę. jak stracę to wszystko, to dopiero zacznę żałować. bywa.
boję się znowu Cię pokochać, 
ale nie pozwolę, by miał Cię ktoś inny.

nie ważne, czy jesteś tu, czy tam. kocham Cię zawsze tak samo.
 i ogarnął mnie słodki zapach Jego oddechu.. ♥
Dzięki niemu ona istnieje, dzięki niej on jest dostrzegany.
weź mnie za rękę, kochajmy się przy księżycowym świetle. :DZostali tylko we dwoje, nie było nikogo wokół. Nie mógł odciągnąć wzroku od jej oczu i ust .. ♥







On? Sens wstawania rano, sens uśmiechu, sens - po prostu.
Jest taka osoba, która potrafi rozśmieszyć mnie jednym spojrzeniem ♥.
do twarzy mi z tobą, no nie powiem, że nie :)
Tak, kocham cię. Bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro. 
Gdybym miała wyjaśnić czym jest dla mnie miłość, to pokazałabym palcem na Ciebie.
myślałam o Tobie tak zachłannie, że zawstydziłam się własnych myśli.
pamiętasz mnie? kiedyś podobno znaczyłam dla Ciebie wszystko.
popatrz jak perfekcyjnie się niszczymy, ziom.



świat jest skurwysyński. ludzie są skurwysyńscy. cześć.
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać.
a jak zgadniesz kotku co mam w środku, to będziesz miszczu.
jest Ci źle? chodź do mnie, weź flaszkę i Ci przejdzie.
- jak wyglądam? 
- wiesz, jak to mówią... gówna pudrem nie zakryjesz :)
Rozum idzie z wiekiem i charakter twardnieje, albo będziesz człowiekiem albo człowieka cieniem
Ludzie ci nie powiedzą w twarz tego co myślą
On wierzył w miłość, ona w coś czego nie mógł przełamać..
 bo tak właśnie rozumiem miłość. 
tylko Ty i ja, ja i Ty i nikt inny..



Jak Ci się układa? mam nadzieję, że jest git, i że w przeciwieństwie do mnie kurwa jakoś w nocy śpisz.
nigdy nie spodziewałam się tego, że będę na tyle szczęśliwa, by nie móc tego ogarnąć! ♥
powinnam być papierosem. palę się na Twój widok.
przepraszam za to, że wy wszystkie możecie rozbierać go wzrokiem, a ja - rękoma :D
ze szmaty jedwabiu nie zrobisz, tak jak z chuja faceta. proste i logiczne.
przeglądam archiwum gg. to zdecydowanie lepsze niż książka.
okropnie jest wiedzieć, że ludzie, których nadal kochasz zniknęli z Twojego życia. prawdopodobnie na zawsze.
gdy pytają mnie o ciebie, odpowiadam, że nie lubię mówić o swoich życiowych porażkach.
Zajebiście byłoby gdybyś czasem sam z siebie napisał do mnie i był miły. Może by Cię nie zabiło, a zobacz - uszczęśliwiłoby jedną osobę.



Złapałeś mnie za rękę i powiedziałeś, że cholernie za mną tęsknisz. Tak. To był bardzo ładny sen.
O miłości, zapominasz po trzech miesiącach, o wielkiej miłości po trzech latach, a o prawdziwej miłości pamiętasz przez całe życie.
Kiedy go widzę, świat staje do góry nogami, kolana miękną, a głos ginie gdzieś w gardle.
- synu.. czy ty jesteś gejem?
- nie, tato. ja jestem księżniczką :D
a gdy wnikać będzie dalej, będzie pytał o szczegóły, to mu powiedz, że ta miłość pokonała wszystkie mury. ♥
choć nie jesteś ani w 1% narkotykiem, nikotyną czy alkoholem, to uwierz - uzależniasz jak mało co.
łapiąc kolejny oddech myślę tylko o tym jak byłoby oddychać w Twoich ramionach.
Jak mówię komuś, że jest głupi, to znaczy że go bardzo lubię.
Ale niech się pan nie martwi. Kobiety nigdy nie przestają kochać. Nawet drani.
kiedyś wieczory były najgorsze. czułam tą cholerną pustkę, pustkę po Tobie. odkąd wróciłeś, wieczór to moja ulubiona część dnia.
jak tak bardzo chcesz to kłam, ale tak, żeby te kłamstwa mi się podobały.


 chodził ktoś z was po Tatrach?
- zależy po ilu :D
Kiedyś opowiem Ci o tym, jak Cię kochałam. Nie uwierzysz.
mam prawo tęsknić i właśnie to prawo bezczelnie wykorzystuję.
przecież widzę jak na nią patrzysz, jak niechcący ją dotykasz. daj spokój stary, nie rób scen. po prostu ją zalicz, szybko i bezboleśnie, ty tylko tyle potrafisz.
Jeśli kiedyś zatęsknisz, to pamiętaj... sam pozwoliłeś mi odejść.
Ból. Musisz go pokonać, bo prawda jest taka, że nie da się go ominąć. A życie ciągle przysparza nowych.
jesteś mi potrzebny, żebym mogła nakurwiać szczęściem.
Jego oczy, jego bluza, jego mina gdy mnie widzi, jego głos wyłapywany z tłumu, jego zapach, jego uśmiech, jego urok i ja miotająca się pomiędzy strachem przed odrzuceniem, a wizją bajecznego szczęścia.
- kochaj mnie no! - potwierdzam wykonanie zadania :)
obiecaj mi, że kiedy umrę, ty będziesz czekał na końcu tunelu. Ty będziesz tym światłem do którego będę szła.
kilka słów jest w stanie rozpierdolić komuś życie, wiesz?



siemano .
komentowac !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz