Głóówna :)

wtorek, 3 lipca 2012

buu burza ;c

Są momenty, że z moją głową dzieje się coś złego. Zastanawiam się wtedy czy oszukuje siebie i wszystkich dookoła, czy to jakaś cholerna jesienna depresja...
Wolę być gorszą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego . ♥
Bo my widzimy to, czego nikt inny nie widzi.

nie szukam ideału, znalazłam kogoś, dzięki komu ideały przestały się liczyć.

nie musisz pytać czy cię kocham. ten fakt już jest potwierdzony naukowo.

W sobotę przy obiedzie padł przed nią na kolana "Wyjdź za mnie" , powiedział , "już nigdy nie będziesz sama" . Komedio-dramat , wyobraź sobie tą scenkę . Jakiś pojebaniec właśnie poprosił trupa o rękę . - Słoń ♥
Kocham jego głos ! 

Nienawidzę gdy gadasz z innymi dziewczynami na moich oczach ! To chciałeś usłyszeć ? ;<
Tak drobne ciało skrywa tak wielkie serce . <3
 Zaufać komuś ? Prędzej czy później ta osoba i tak okaże się fałszywa . ;x
Rozumiem , przestałam już być Ci potrzebna , a bezużyteczne zabawki wyrzucamy  ;/ 
Zasypia sama z własnymi myślami , płacz goi rany , ból przez ludzi których kochamy
;<
Panowie paniom , panie panom , kochają , ranią , wyznają , kłamią 

Te jego niebiesko-szare oczy , które kurwa doprowadzają mnie do szału . Ten jego zapach , przez który odlatuje . I on bez którego nie umiem żyć . ♥
Kolejny raz się przekonałam , że jak coś potrzebuję to nagle nikogo nie ma .. Wszyscy spierdalają w podskokach. A jak oni coś potrzebują , to są w stanie wejść Ci w dupę bez mydła..
Jeśli umrę i ta dziwka przyjdzie na mój pogrzeb , obiecuję , że zmartwychwstanę i przypierdolę jej zniczem 
Zapalić papierosa z zawartością radości zamiast nikotyny.
Młość, przyznajmy to wielka mistrzyni - potrafi zrobić z nas kogoś, kim nigdy nie byliśmy.
Może i jestem głupia , wredna , brzydka , ale jak kogoś kocham to kocham naprawde , a nie dla jaj . ;o
Wiesz , po Twoim upadku jedyny facet , który towarzyszy mi w życiu to Jack Daniel's . Twoje zdrowie, Skarbie .
Twoja koleżanka sztuka , szuka szczęścia w krzakach , suka .
Boje się, że przestanie się o mnie starać. Że zrezygnuje, bo tak trudno mnie zrozumieć, bo jestem taka uparta i taka trudna.
Prawda jest taka, że czasami tak za Tobą tęsknie, że ledwo moge to znieść.
' Życie jest trudne, ale w nim zawsze znajdą się ludzie, dzięki którym ono staje się łatwiejsze.
Chciałabym być obojętna na błędy , które popełniasz .

Kiedy ktoś poświęca Ci czas , pamiętaj , że daje Ci coś czego nigdy nie odzyska . ;o
Obojętność bolała bardziej niż słowa , którymi chciał mnie zranić . ;(
Ziomek dasz radę tylko musisz w to uwierzyć . Stań twarzą w twarz , z problemami czas się zmierzyć , nie wszystko jest stracone, wszystko zależy od Ciebie , postępuj tylko tak byś szacunek miał do siebie .
Pierdolisz na mnie , a mnie to jebie i to Cię boli szmato ! 
Bo ona lubi usiąść się na parapecie , wsadzić słuchawki w uszy i patrzeć w gwiazdy , by po chwili iść po telefon i odczytać: "masz 1 nieodebraną wiadomość" od Niego . <3
Pomimo cierpień i trosk tylu , życie nie jest czarną kartą . Są w nim chwile tak piękne dla których żyć i umierać warto

' Mijają lata , życie wydaje Ci się banalne i nagle pojawia się nieznajomy , a imię jego brzmi miłość . <3
Możesz mówić , że go nie ma , ale w Twoich smutnych oczach on cały czas jest . ;o
Choćbyś stał pomiędzy setką najładniejszych chłopaków na świecie , moje oczy byłyby zwrócone tylko na Ciebie . ;*
I wiesz co ? Jebie mnie to czy tak było czy nie , pokazałeś jak Ci zależy więc teraz możemy się już pożegnać ! ;o
Ta szydercza pustka. Brak jakichkolwiek koncepcji na najbliższe sekundy. Na jutro. Na resztę życia.
 To ja docenię Cię , jak nikt inny stąpający po tej kuli ziemskiej. Zrozum . <3
Najgorsze , gdy zaczynasz się do kogoś przyzwyczajać . Czujesz się samotna , gdy nie ma go przy Tobie .
Wpadła w ten wiek , wiek problemów i właśnie tak z dnia na dzień wszystko coraz bardziej się pierdoli . ;<
Nie warto uciekać przed nieuniknionym, gdyż wcześniej czy później trafia się w miejsce, gdzie nieuniknione właśnie przybyło i czeka.
I bywa czasem tak, że nie wiesz co masz robić, nie wiesz komu wierzyć. I bywa czasem też, że nie masz komu o tym powiedzieć, że nikt Cię akurat teraz nie zrozumie .
Wiem , że mogę powiedzieć Ci wszystko , dlatego też płaczę na Twoim ramieniu i mówię Ci jak bardzo mnie ranisz i wiesz ? Dziękuję Ci , że mogę to mówić . <3
Raniąc osoby które kochasz , ranisz siebie dwa razy mocniej .
 I nagle nie wiadomo skąd w moim życiu pojawił się ten ktoś , do kogo chcę mówić te najważniejsze słowa , z kim chcę być najbliżej jak się tylko da , dla kogo mogę zostawić wszystko , co miałam , żeby tylko był . ;**

` Są takie chwile , kiedy się nie zastanawiamy co będzie dalej , wtedy całe życie zostawiamy najbardzi
ej zaufanym dla nas .. Emocjom .

 Jeśli coś się stanie , obiecaj , że mnie nie zostawisz . Obiecaj . ;o
 Może to prawda , że nie docenimy tego , co mamy dopóki tego nie stracimy . Ale może jest też prawdą , że nie wiemy co stracimy , dopóki tego nie znajdziemy ? ;p
Daj mi odwagę , by zmienić to , co zmienić mogę i daj mi siłę , by pogodzić się z tym , na co nie mam wpływu . ;d

hyhy do jutra ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz