Głóówna :)

wtorek, 17 lipca 2012

hellouu , hellou . ♥

i wybuchnę Ci śmiechem w twarz, gdy jeszcze raz wspomnisz o miłości .
Na zewnątrz dziewczyna zła, wredna, chamska, nie dająca się kochać.. a w środku miała serduszko z lukru tylko ze strachu przed odrzuceniem otoczyła je drutem kolczastym aby nikt więcej jej nie zranił.
i znów mam ochotę pierdolnąć uczuciami o ścianę .
Nie nauczę się rozwiązywać swoich problemów teraz, nie nauczę się nigdy.
Szukaj inspracji, znajdź to, co dla Ciebie ważne i uczyń to najważniejszym.
Kocham świat, ponieważ jest w nim pełno nieidealnych ideałów do idealizowania .





I mimo, że mi Ciebie brakuje, stawiam na lepsze jutro.
i zobaczysz . zdobędę kiedyś szczęście , nawet gdyby wiązało się to z tygodniami wyrzeczeń , nawet gdybym musiała iść boso na drugi koniec świata . nawet gdybym musiała żywcem wyrwać je komuś z piersi, zdobędę .
Kiedy krzyczysz, wszyscy cię słyszą. Kiedy szepczesz, tylko ci najbliżsi cię słyszą. Kiedy milczysz, słyszy cię twój najlepszy przyjaciel.
Lubię soboty . Lubię słońce , papierosy i pomarańcze . I lubię czasem przeklinać . I śmiać się też lubię . I lubię zaczynać nowe zdania od litery " i " . I lubię kolor Twoich oczu . Ale nie Ciebie kurwa , nie Ciebie !
w złym miejscu , o złym czasie . witamy w piekle , gdzie telefon traci zasięg .
zakochujesz się raz, kochasz wielokrotnie .


Jak na deszczu łza ,cały ten Świat nie znaczy NIC .
w piątek 13-ego wstałam lewą nogą z łóżka, rozbiłam lusterko kiedy się malowałam, przez ulicę przebiegł czarny kot, uciekł mi autobus do miasta i spotkałam Ciebie. Najcudowniejszy dzień w życiu .
świeczki na torcie, spadająca gwiazda, te same cyfry w godzinie, rzęsa na policzku. Zawsze to samo życzenie..
Kochaj mnie, a ja będę kochać Ciebie i będziemy chodzić razem, trzymając się za ręce.
najbardziej w nieszczęściu dołuje myślenie, jak mógłbyś być teraz szczęśliwy.
Są chwile, które w pamięci zostają i choć czas mija, ona nadal trwają. Są takie osoby, które raz poznane już zawsze będą zapamiętane .



po pierwsze zdradzę Ci sekret, schowaj go w sobie, wiesz najszczęśliwsza będę, będąc przy Tobie .
nie chciałem Cię obrazić. - nie potrafisz mnie obrazić. zbyt mało dla mnie znaczysz.
serce mi choruje. - oddaj mi je, a z pewnością je wyleczę.
wystarczy żebyś słuchał, obejmował i od czasu do czasu kochał . nic więcej .
Boże ześlij mi chłopaka dla którego 'na zawsze' nie znaczy na dwa miesiące.
Jeśli alkohol sprawia, że mówisz mi prawdę to pij więcej. Przynajmniej wtedy wiem, że kochasz..



no i fajnie, miłość wisi w powietrzu. tylko szkoda że mnie to nie dotyczy .
Może czasami musimy trochę pocierpieć, by potem móc docenić jak pięknym uczuciem jest brak bólu.
wole być szczera i bezczelna, niż miła i zakłamana !
zaufanie. To świadomość, że ktoś możne Cie skrzywdzić jednym łatwym ruchem i stuprocentowa pewność, ze tego nie zrobi.
Potrzebuję Cię tak jak potrzebuję powietrza. Nic na to nie poradzę.
Napis na papierosach ' Palenie Zabija ' okazał się kuszący gdy mnie opuściłeś ..


skondensowane serce w puszce 250 ml.
kupcie se wszyscy mózg! albo dwa, będzie taniej!
zdajesz sobie sprawę, jak bardzo szeroki uśmiech wywołuje Twoje migające imię na pasku zadań?
Z Tobą szczęśliwa jak masochista w fabryce żyletek 
cały czas mnie prześladujesz. nawet jak spojrzę na klawiaturę litery T i Y są obok siebie.
nie pisz. nie pytaj. nie pamiętaj. nic już nie rób, bo ranisz.


jeżeli do ludzia tuli się ludź. to ludź do ludzia musi coś czuć.
kiedy przytłacza mnie szarość nieba, zakładam kolorowe sukienki.
Kochać kogoś, potem stracić, to jak kupić szczęście i łzami zapłacić.
Kiedy pięłam się usilnie schodami do twego serca, ona musiała znaleźć windę.
I ta cholerna obojętność, gdy nic nie jest w stanie Cię poruszyć. - Nawet jego uśmiech.
Na pozór szczęśliwa, na pozór niewybrakowana, a w sercu podziurkowana.

Nigdy nie jest za późno na przeprosiny, czasem jest tylko za późno, by wybaczyć.
Mam nadzieję, że nie zapomniałeś skrzyżować palców, gdy obiecywałeś że nigdy nie odejdziesz.
Ani "Kocham Cię" ani "spierdalaj" czysta obojętność z twojej strony.
Bolało gdy powtarzali, że zamiast serca ma czarną dziurę, ona po prostu stwarzała pozory silnej.
Przytłumiona, kojąca cisza, która w końcu wydawała się jak najbardziej odpowiednia do mojej bladej i bezbarwnej samotności.
Tupała jak mała dziewczynka, która chce lizaka. Krzyczała jak noworodek wyciągnięty z łona matki. Wyła jak wilk podczas pełni księżyca. I pomyśleć, że to dlatego, bo zgniotłeś jej serce.



hahaa, Siema pogoda do dupy !
masakra , moglo by byc cieplej ;)
hyhy . ♥
ide pa ; *
dobijamy do 1000
i Komentujcie ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz