Głóówna :)

piątek, 6 lipca 2012

Me gusta ! ♥.

Tak to jest, że mimo dobrej woli wszystko, co piękne kiedyś się spierdoli.Wspomnienia to do siebie mają, chcesz czy nie i tak powracają...
Patrząc na zegarek wyświetlający 21:21 pukała się w czoło tak długo, 
aż w końcu uwierzyła w to, że to nie on o niej myślał.

Pierwszy krok nie zaprowadzi nas do mety, ale nas do niej przybliży.
Chciałabym z Tobą pójść, lecz nie umiem stawiać kroków, 
nie pamiętam już, jak mam czytać z Twoich oczu..

100% miłości? No chyba w pet party.



trochę za mało miłości, wyimaginowany świat, 
trochę za dużo naiwności i nadziei brak.
Mówią, że najpiękniejsza miłość to ta nieodwzajemniona. Gdzieś mam taką miłość..
Zostawmy wszystko, niech mówi serce,tak mało trzeba, by znaleźć szczęście..
Na zaparowanej szybie, zwykłe litery układają się w twoje imię. <3
Ukłon w stronę ludzi, dzięki którym ten świat da się lubić.

Trzeba walczyć o swoje marzenia, bo dzięki nim stajemy się wielcy.
Możesz mieć miliony pseudonimów, 
ale u mnie i tak pozostanie tylko jeden dla ciebie - dziwka.
Ze szmaty jedwabiu nie zrobisz.
Burza idzie.
Wyjdź na dach i pomachaj jej czymś metalowym na powitanie.

machasz tym swoim 'kocham Cię' jak dziwka torebką.
jak chcesz się pobawić ludźmi, to sobie ku*wa w simsy zagraj.


szkoda, że nie produkują Prince-Polo z napisem 'skurwysyn'. 
miałabym dla Ciebie idealny prezent na urodziny.
Kierujesz się głosem serca, rozumu czy chuja?
Niektórzy ludzie są wkurwiający tylko dlatego, że są.
'Aha' to takie bezuczuciowe słowo i wkurwia w chuj.
Po co ta złość, po co ten zamęt? Jak coś zjebałeś to napraw i idź dalej.
Nie chciała od niego niczego prócz bycia przy nim. To też zjebał.
Wakacje. Czyli "co mnie obchodzi, który jest dzisiaj dzień tygodnia".
Znów robisz to samo, chcesz dotknąć mej dłoni, a bierzesz całe ciało..
Pokaż skrawek swych ust, pokaż swój mózg!
- Kocham Cię.
- Piłeś czy jarałeś?
Kochaj albo rzuć. Dokonaj albo giń.
Cokolwiek czynić masz, czyń.
Zaraz wyciągnę siekierę, wyjdę na miasto i będę z nią chodziła tak długo,
póki koty nie trafią na listę gatunków wymarłych.

- Dobranoc.
- NIE BĘDZIESZ MI KU*WA MÓWIŁ CO JEST DOBRE, A CO ZŁE! :D
Krwawię. Krwawi mi ręka, krwawi mi noga. I serce, ale nie przejmuj się, to nic takiego.
Z moich rąk wypada świat,
Tak bardzo mi Ciebie brak...
To już koniec, go już nie ma, nie ma mnie, nie ma nas... Ilekroć bym sobie tego nie powtarzała i tak nie potrafię zapomnieć...
Najgorsze nie jest wtedy, gdy siedzisz i wiesz, że nie masz nic. Najgorsze jest wtedy, kiedy ktoś to ma, a nie potrafi docenić.
Sala Samobójców version hard of real life.  


Chciałam, żebyś był częścią mojego dnia, częścią mojego życia... Częścią mnie...
I uwierz, że mój idiotyczny uśmiech na twój widok, wcale nie jest codziennie ćwiczony przed lustrem. Wszystko jest prostsze, niż myślisz i jednocześnie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażasz. 
Kocham Cię, tak, nie mogę tego dłużej ukrywać. Codziennie mówię ci to w myślach, licząc, że Ty myślisz o tym samym...
Nigdy nie jest za późno, pamiętaj.
To proste: boję się swoich uczuć, a Ty boisz się swoich.
Ile razy jeszcze zasnę z myślą, że nie tak miało to być?

Widzisz ten prostokąt w ścianie? Tak, ten. Ten z klamką. To są drzwi. A teraz naciśnij klamkę. I wypier*alaj. Dobrze wiem , że biegnę za czymś czego nigdy nie złapię. Jednak nie mam ochoty przestać za tym gonić.Moje zaufanie w stosunku do Ciebie spadło tak mocno, że nawet nie uwierzę Ci która jest godzina.
Rytmy pokusy zagłuszają serca rytm. ♥
Ludzie nie płaczą dlatego, że są słabi. Płaczą bo byli silni zbyt długo..
Celuj w niemożliwe, a osiągniesz nieprawdopodobne."Ile znasz przyczyn by trwać w tym na zawsze? Jedna miłość, jedno życie, dedykowane prawdzie"


Omg . jakies nieogarniete laski do mnie pisza :D
Sorki ze nie dodawalam bd sie starac czesciej
dobranoc <3.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz