Głóówna :)

wtorek, 10 lipca 2012

hyhy .

nigdy nie spodziewałam się tego, że będę na tyle szczęśliwa, by nie móc tego ogarnąć! ♥
Ludzie sprawiają, że się śmieję. Ja sama sprawiam, że płaczę.
Zakończenie pewnych rozdziałów w życiu bywa czasem bolesne.
przychodzi taki dzień, kiedy nawet żelki Haribo nie są w stanie Cię uszczęśliwić. kiedy stojąc przed lustrem, potrafisz bez ogródek wykrzyczeć, że nie nienawidzisz samej siebie .
Są grzechy, które popełniam z uśmiechem na twarzy.
Od życia nigdy nie dostaniesz tego na co zasługujesz, zdziwiony?
Jesteś jak zdjęcia z dzieciństwa. Kiedy na Ciebie patrzę to nie wiem czy mam się zacząć uśmiechać czy wybuchnąć spazmatycznym płaczem.
Ona nie jest dziwna. Po prostu rozumie i widzi więcej niż inni, a to czyni ją wyjątkową
Bo sens życia polega na tym, aby w tej szarej rzeczywistości zrobić coś z czego dumnym będzie się do końca życia ; ))


uwielbiam gdy uświadamiasz mi jak każdy, nawet najmniejszy uśmiech w ciągu dnia jest tym najważniejszym.


Nie chce mi sie dzisiaj nic po za tym
całe ucho mnie boli ;/ i do tego pod uchem na szyji troche tez ;/
bo zrobiłam 2 kolczyka .
Wgle takie pytanie mam sie martwic wyjąć kolczyka czy go zostawic ? ;d
bo nie wiem czy mi to przejdzie czy co ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz