Głóówna :)

poniedziałek, 23 lipca 2012

Love, hope and peace ! ♥ .

Bo człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia, całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności. To najgorsza udręka, najcięższa tortura.
a dziś herbata wydaje się nieco słodsza, jakby Bóg dawał znaki , że może kiedyś wrócisz.
kocham to, jak w środku naszego pocałunku, czuję jak się uśmiechasz.
spójrz, dotknij, pocałuj, obejmij.
więc nadal kurwa udawajmy, że wszystko jest ok.
i 86 400 sekund w ciagu dnia spedzac tylko z Toba <3
Obejmujesz mnie, uzależniam się <3
wczorajsze marzenia jutro też będą tylko marzeniami.



Co nas nie zabije, to sprawi, że sami chcemy się zabić.
Mam słabą pamięć do wszystkiego. cholera.. ale jakoś nigdy nie udało mi się Ciebie zapomnieć .
tak nieidealni. a zarazem totalnie perfekcyjni
Z Tobą , to mogę nawet sufit w parku pomalować  ;*` Ty jesteś moje WSZYSTKO ! 
 `moje życie wygląda jak takie jedno wielkie ' ja pierdole `
Ale co z tego, że jej życie nie układa się tak, jak to sobie wyobrażała,
Nie chcem ideału one są zbyt nudne i przewidywalne.
Przyjemnie było czuć Twoją fałszywą miłość. Pieprznięty facet. Ale to szaleństwo najbardziej
mnie w nim pociągało. Są chwile kiedy żałuje, że się poznaliśmy. Chcę tylko zapomnieć. 

 Ciebie i prawdopodobnie będzie kochał Cię zawsze.  
musisz szanować mych przyjaciół w 100 procentach,
musisz być uśmiechnięty, żeby mnie pobudzić.
co wieczór wpierdalasz się w moje myśli . naucz się kurwa pukać.
`w twoim przypadku, kochać chyba znaczy krzywdzić na każdym kroku.


choć byś się starał w chuj. to i tak to wszystko na nic.
Nie chcę zniechęcić. Chcę żebyś był pewny tego co robisz, bo ja już nie mam sił znowu o kimś zapominać.
zjebane marzenia ze kiedys wrocisz .
Całując go, skupiałam się tylko na tym, żeby nie zapomnieć oddychać.
Patrząc na Ciebie czuje się szczęśliwa i w jednej chwili uświadamiam sobie, że podczas Twojej nieobecności cholernie będę za Tobą tęskniła kochanie .
Możesz powiedzieć o mnie że jestem szmatą. Nie odwdzięczę Ci się tym samym. Uśmiechnę się tylko ironicznie i zapytam co w związku z tym?


 pamiętaj, że i Ty za parę lat będziesz tym, kto dziś zabrania Ci iść na dyskotekę, pić alkohol, palić papierosy... - by moja mama .
Jestem jedną z tych wariatek, kochających kłótnie i bitwy na poduszki. Dogryzanie to u mnie codzienność, a nudę wyeliminowałam z życia.
Złap mnie, proszę, nim wpadnę gdzieś w przepaść, w dół, bez powrotu, bez szans..
 Twoje oczy gryzą sexem , gryza mnie jak szerszeń , ej <3
Mnie to boli , a ciebie to pierdoli .
Nienawidzę tego, że wszystko potrafię dla Ciebie rzucić.
Tego, że nie umiem bez Ciebie żyć tak bardzo.



kochany. nie jestem już pewna twojego imienia. wybaczam ci, że byłeś i że wiele poprzednich poranków miało smak twojego spojrzenia, którego już nigdy nie zobaczę. twoja dawna. zapomniana.
Chyba zgłoszę się po pomoc do Boba Budowniczego.
W końcu on zawsze daje radę.
Chciałabym Cię przytulić.
Poczuć Twój zapach, ciepło ramion i smak.
Przystosować oddech do rytmu Twojego serca.
możliwe, że usłyszysz to pierwszy raz: jesteś męską kurwą.
Najgorsze co możę przytrafić się człowiekowi to nieodwzajemniona miłość..
a teraz wszystko łatwe jest ,  nawet gdy czuje twój brak.
Małe dziewczynki płaczą, duże mówią: pieprz się!


wiara, nadzieja, miłosc 
chodzi o to, aby pozwolić sobie zapomnieć, dać komuś odejść i mruknąć tylko żałuj .
I czekaj na śmiechy sfrustrowanych staruszków, które swoje przegrali, bo nie byli w stanie tego powiedzieć.
zaproszę Cię do domu,puszczę romantyczną piosenkę i będę udawała że wszystko jest idealne.
z twoich oczu dotyk czuć.
Gdy chodzisz boso nie chodź po szkle gdy kochasz ją nie kochaj mnie.


 W złym miejscu, o złym czasie.
Witamy w piekle, gdzie telefon traci zasięg.
Zaufanie. To świadomość, że ktoś możne Cie skrzywdzić jednym łatwym ruchem i stuprocentowa pewność, ze tego nie zrobi.
Kocham cię, to nic i wszystko zarazem.
uwielbiam wchodzić Ci w słowo i zamykać Twoje usta magicznym pocałunkiem. Twój uśmiech, wplątany w moje myśli.
Miłość jest jak lek, niewłaściwie stosowany zagraża twojemu życiu lub zdrowiu.
Kochać to dać komuś władzę, by mógł Cie zabić.




Nie mam Cię na zawołanie, na poczekanie Cię nie mam, nie mam Cię wcale.
nigdy nie chciałam niczego ci niszczyć, chciałam ci tylko powiedzieć, że tęsknię. Że kurwa tęsknię.
mnie, nie kupisz. wyluzuj  się. i tak, nie byłoby Cię na mnie stać.
teraz już na prawdę nie wiem co będzie dalej.
a prawda jest taka, że czasami tak mi Ciebie brakuje, że ledwo mogę to znieść.
po co się oszukujemy? przecież oboje wiemy że jesteśmy inni. nie pasujemy do siebie i nie znamy się na uczuciach, przecież ja i ty to wiemy, każdy to wie.


Rzęsy i spojrzenie pełne miłości. sztuczne.
Przez moment chcę mieć Ciebie, Ciebie tylko dla siebie.
Nikt nie jest tak bogaty, żeby pogardzić uśmiechem,
ani tak biedny, żeby nie móc nim darzyć.
Zabrałes mi całe moje szczęście i zdeptałes jak szmate!
zadzwoń, gdy w końcu najdzie Cię ochota na miłość.
I o to właśnie chodzi z tymi mężczyznami - musisz mieć ciarki na plecach,
kiedy On jest blisko, gdy na Ciebie patrzy i Cię dotyka.
kiedy nie zamkniemy jakiegoś etapu, nie możemy przejść do następnego.
Złamane serce nigdy sie nie zrasta mozna na chwile zapomniec ale to i tak wraca..



yy. komentowac ! 
Bo jak nie :D to bd zle . 
Bo widze codziennie po 30 - 60 wejść , ale gdzie są komentarze ? ;x 
Bo tak na 46 - postów 
1278 wejść 
2 KOMENTARZE ! 
WHAT THE FUCK ?!
Ma być więcej do przyszłego tyg . 
5 - kom ; prosze przynajmniej do jednego posta xd
za wiecej niz 100 wstawie swoje zdjęcie ;] 
hyhy . 
Dobranoc . ♥

a no i poszukuje 2 Adminki ;)
chętne prosze pisac ;]
albo admina . no 
dobranoc. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz