Głóówna :)

poniedziałek, 23 lipca 2012

bo ja cie kocham ..

inne cele w życiu, inne plany i pragnienia, muszę wszystko pozmieniać, tak jak czas wszystko zmienia .
bo chcę Cię z każdą wadą, nic nie zmienię, mój narkotyku, mój tlenie.
przykro jest patrzeć jak ludzie zmieniają się pod wpływem innych i gubią to ciepło które kiedyś emitowali.
jego jedno kłamstwo przekonało mnie o tym ze cała reszta możne być nieprawdą.
Mianowałam Cię miłością swojego życia- niewiele o Tobie wiedząc!
kocham cię vs. pierdol się .
Idźmy spać w Paryżu, obudźmy się w Tokio, pomarzmy w Nowym Orleanie i zakochajmy się w Chicago. Co ty na to ?
panie boże . bardzo cię proszę o sen . daj mi sen , w którym będę szczęśliwa . nie musi być długi . byle szczęśliwy . amen .





Wiem, że muzyka jest dobra na wszystko. Ale dźwięki lecące z płyty, telefonu czy radia nie przytulą Cię ani nie powiedzą, że Cię kochają .
Bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać. Ktoś cię kocha, to ty też się naucz kochać.
Każda miłość trwa tak długo, na ile zasługuje.

- English? -No, no! -Fransh? -No,no! -Doutsh? - No,no! -Spanish? -No,no! -Kurwa! -O witam koleżankę ; p

słodkiego spojrzenia, namiętnych ust.
Naiwna . Znalazła czterolistną koniczynkę i myślała , że będzie szczęśliwa . Tak więc pobiegła do niego i powiedziała jak go bardzo kocha . On odszedł z zapłakanymi od śmiechu oczyma .
a po tych słowach , Cię zgwałcę ! 
może jutro zniknę, lecz w tej sekundzie oddycham,
o jutrze nie myślę, bo jeszcze przede mną dzisiaj.




Kiedy piszę do Ciebie, tzn, że tęsknie za Tobą, a kiedy nie piszę, tzn, że chcę abyś to Ty tęsknił za mną.
po chuja mówicie ze dla was idealna dziewczyna to taka z poczuciem humoru.. przyjacielska, lojalna.. że nie liczy sie dla was jaka jest na zewnątrz tylko w środku.. skoro zawsze wybieracie tą ładną z pół kilogramową tapetą na ryju i orzeszkiem zamiast mózgu ?
wszystko sprowadza się do tego, żeby stanąć , spojrzeć ludziom prosto w oczy, błysnąć zabójczym uśmiechem i powiedzieć: "spierdalajcie ,jestem boska".
jestem jedynie człowiekiem i cały czas popełniam błędy.
Nasza wieża Babel, problemów himalaje
Mówiłaś mi, bym przestał palić
Że za dużo śpię, a w modzie energia na fali
Uwielbiam gdy spogląda na mnie, w taki powodujący dreszcze, sposób.
jestem głodna tulenia, przytulenia, wtulenia, zatulenia i obtulenia .. < 3`
szkoda , że nie pomyślałam by kilka miesięcy temu wcisnąć w sercu opcje nie angażuj się '


'z nimi melanżuję , razem z nimi walczę
o lepszą przyszłość , z nimi fałsz niszczę.
 by z Nimi wszędzie dojść, nie licząc na fart,
bo każdy z Nich jest wiele wart . < 3

` Jestem nieznośna, czasem dokuczliwa, lecz za to przy Tobie tak bardzo szczęśliwa ;)
teraz się pozbierałam . nie jestem już tak perfekcyjna jak wcześniej, nie potrafię już tak pięknie żyć, nie potrafię szczerze się śmiać . ale jestem . wstaje z łóżka żeby przeżyć kolejny cholernie pusty dzień . nie utrudniaj mi tego . nie wracaj 
tylko z nią wyobrażam sobie przyszłość , tylko z nią śmieję się do bólu brzucha , tylko z nią nabijam się z chodzących frajerów . jest przy mnie już od prawie 2 lat i jeszcze tylko ona , nie okazała się pseudą przyjaciółką .<3
staje się dla ciebie przyjaciółką wtedy , gdy nie masz już z kim pogadać . bajer .
Najprawdopodobniej nigdy się nie dowiesz jak boli gdy na mnie nie patrzysz
Gdybym była małym dzieckiem rozwaliłabym Ci klocki,żeby pokazać jak bardzo Cię lubię.




chcę być jedyną, która sprawia, że jesteś szczęśliwy.
szczęście zamyka się na bardzo mały kluczyk, który łatwo zgubić .
to zabawne jak z czasem zmieniają się Nam powody do szczęścia .
Żyłam przeszłością, ale czas biegł naprzód
I choć ciągle wszystko jest nie tak, cały czas pod górkę, to ja nie poddaję się i walczę czekając na lepsze jutro...
Szczęście zależy od ciebie .
Rozczochrałeś moje myśli gładko na bok zaczesane..
a gdy życzyłam Ci szczęścia z nią powiedziałeś, ze to ja jestem twoim szczęściem..
że też zachciało mi się Ciebie.
Kurwa, jeśli on znów spróbuje odejść
Przywiążę go do łóżka i podpalę dom! ;b


"Będzie tak jakbyśmy nigdy się nie poznali..."
ejj. wiesz że mam słabość do Ciebie. x3. 
Gdyby nie papierosy, pewnie bym zwariowała. Gdyby nie Ty, pewnie bym nie paliła.
wyjść i nie wrócić kurwa . pójść na dworzec , położyć się na torach i czekać na wybawicielski pociąg . mieć wyjebane na wszystko i na wszystkich . na tych , którzy mają czelność nazywać się naszymi przyjaciółmi . spierdolić z tego świata . ziemia osuwa mi się spod nóg , rozumiesz ? ! jebana bezradność i desperacja.
 Osobiście uważam miłość za patologię .   !   ;DD
tylko on potrafił przy swoich kolegach pocałować mnie w czoło na pożegnanie
i kazać być dzielną przez ten czas, kiedy nie będzie go ku mojego boku.



Komentujcie ;)

hyhy . ♥











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz