Głóówna :)

środa, 3 października 2012

życia scenariusz . ♥

http://www.youtube.com/watch?v=2amC7nKzhI0

Uwielbiam go, dopiero zaczyna ale zajebiste :)

Dziś tęsknota sięgnęła zenitu.

każdego dnia staczam walkę ze swoim sercem które uparcie twierdzi że to on jest tym wyjątkowym.

Dać Ci dobrą radę? Nigdy nie podejmuj decyzji nocą. W dzień wszystko wygląda inaczej.

5 minut i już mnie w tym domu nie ma. Uwierz. Ale obiecałam, że narazie niczego głupiego nie zrobie. Poczekam. troche.

Nie mam już Ciebie, największa strata . nienawidzę za to siebie, życia i całego świata.

Czasem, życie się sypie i nie możesz nic poradzić, kiedy wszystko co kochałeś nagle zaczyna cię ranić.

wiem kurwa wiem że warta jestem kogoś lepszego ale tak namieszałeś w mojej głowie że to masakra.

Tu wszyscy piją, wiesz jaki jest człowiek, niektórzy chcą zapomnieć, inni przypomnieć sobie.

Nie pytaj o to czy Cię kocham , bez zawahania powinieneś znać odpowiedź.

Nie mów o szmatach, skoro sam jesteś męską wersją dziwki.

Najczęściej poruszają nas słowa, które ktoś powiedział niechcący, mimochodem. Nie o tym myślał, nie o to mu chodziło, a to trafiło.

Najgorzej jest wtedy, kiedy Ty spotykasz właściwą osobę dla siebie, ale okazuje się że Ty nie jesteś właściwą osobą dla niej.

Dziewczyny są zajebiste w ch*j, chłopcze ty tego nie pojmiesz.

My zajęte dziewczyny, mamy jedną wspólną cechę. Nienawiść do byłego chłopaka!

Jestem uzależniona od Ciebie, ale na odwyk za chuja nie pójdę!

Bo widzisz, jeśli kogoś kochasz to nie zrezygnujesz z niego nigdy..rozumiesz? Nigdy!

Łączy Nas kilka miesięcy, kilkaset wspólnie spędzonych godzin, kilkanaście tysięcy wspomnień i hektolitry wylanych łez oraz cholerna dawka miłości, która nie przetrwała próby czasu.

Każdego dnia, wciąż coraz bardziej kocham Cię.

' Zachowanie jak kutas nie sprawi, że Twój Ci urośnie. '

Jeśli On jest na tyle głupi by to zakończyć, Ty bądź na tyle silna aby pokazac mu gdzie są drzwi.

Oszukani, myślą że są elitą. On jest zwykłym dupkiem ona pospolitą dziwką.

Na sercu kamień, z ust cisza. I znów się nie znamy, i mijamy wśród pytań.

Od czasu do czasu powinniśmy dostać w mordę. Tak profilaktycznie, aby nie narzekać kiedy jest w miarę dobrze.

Lepiej być samym niż w toksycznym związku.


Mimo, że czasami nie mamy już siły, wiem, że tak łatwo nie odpuścimy.

Pewnego pięknego dnia wstanę i powiem, że zmieniłam swoje życie.

Znasz to uczucie, gdy płuca zapominają jak oddychać. Dłonie stają się zimne i nagle zamykasz powieki zaciskając pięści.Wszystko co może dać Ci szczęście zamknięte w jednej osobie jest gdzieś obok. Ty nie możesz zrobić nic.Widzisz oczy, które nie patrzą na Ciebie.Nie chcą spojrzeć.

Chora zazdrość wywołana lękiem przed utratą.

Nie muszę czekać na pogodną noc, ani zadzierać głowy, żeby przyjrzeć się niebu. Niebo mam za plecami, pod ręką i na powiekach. Niebo owija mnie szczelnie i unosi od spodu.

Może będzie to początkiem czegoś nowego? Czegoś lepszego? Chciałabym.

Tylko nie krzycz , bo to nie miejsce na krzyk , nie ma lepszych niż Ty i nie masz więcej niż nic .

Nic nie warta jest duma ludzi bez honoru . Dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób.

Tak właśnie jest, nic nigdy nie będzie takie samo.

każdy papieros to przyjaciel. serce to zwykły mięsień. a Ty to dupek, którego nadal kocham.

jestem pierdoloną egoistką, wybacz ale mi to sprawia przyjemność. jestem inna, kocham swoje dziwactwa, zbyt pewna siebie się zrobiłam, ale taka już jestem, mam się zmienić? hahaha no chyba nie!

Zawsze tak jest, zawsze za bardzo mi zależy. Ranię się na własne życzenie.

Najgorsze jest gdy odtrącasz na prawdę fajnego faceta, któremu na Tobie zależy tylko dlatego, że w głowie siedzi Ci frajer, który Cię zranił.

Nie rób nie potrzebnej nadziei jak nie wiesz czy Ci zależy.

Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz, dlaczego.

bo nieważne co w Twym życiu się dzieje, wiem ze człowiek jest lepszym, gdy się śmieje.

kiedy patrzyłeś mi prosto w oczy czułam, jakbyś dotykał mojej duszy.

Nawet przez myśli mi nie przeszło jak to wciąga, chciałem tylko puszczać kółka i nauczyć się zaciągać.

 otwieram oczy,wołam o pomoc,lecz nikt nie słyszy,a może słyszeć nie chce?

Nie martw się. Pewnego dnia znajdziesz chłopaka, który zmyje Twoją pomadkę, a nie tusz do rzęs.

Takie niby oko, taka mała część człowieka a czasem byłoby lepiej żeby go nie było. Im więcej widzimy tym bardziej cierpimy.

Nikt nie przypuszczał, że to się tak potoczy, Każdy by chciał czasem żeby było inaczej..

Czasem chcesz uciec od świata, czasem chcesz uciec od siebie.

Nic tak nie krzywdzi jak przypadkowe słowa dające nadzieję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz