Głóówna :)

sobota, 6 października 2012

początek, koniec hmm. ♥

On jest wszędzie, nawet jak go nie ma.

Są dni gdy łzy same spływają po policzkach a ty nie masz sił by sie umiechnąć. ludzie pytają co ci jest, lecz nie martwia się o ciebie a chcą po prostu wiedzieć .

i mimo wszystko zawsze jest najważniejszy. mimo tego jak mnie skrzywdził mimo tego ile razy płakałam , bijąc się z myślami , czy jestem głupia czy ślepa. zawsze będziesz częścią mnie , na początku ci to obiecałam i tak zostanie. a ja będę twoją. dałeś mi siebie i odwrotnie. mimo tego ile nieprzemyślanych słów skierowałam do Ciebie , to nigdy nie chcę cię zamienić na kogoś innego. nikt inny nie będzie lepszy. nikt.

siedzieliśmy obok siebie ,tak blisko jak dawniej a zarazem tak oddaleni jak nigdy wcześniej.

Potrafię wypić czystą prosto z gwinta bez przepity a nie wypiję nieposłodzonej herbaty , wiem paradoks.

Język miłości zawiera w sobie wiele tego typu określeń: pożeramy kogoś oczami, upajamy się jego widokiem, chętnie schrupalibyśmy ukochaną osobę w całości.

w chwili, gdy człowiek coś traci, zdaje sobie sprawę, że kochał to niesamowicie mocno.

może to głupie, ale czasem coś się udaje tylko dlatego, że wierzysz, że się uda. to chyba najlepsza definicja wiary, jaką znam.

twoje zdanie tak mnie jebie, że aż zaraz dojdę.

Strach oplata łzami twarz, na wieki zamilcz. To nie sztuka poznać ludzi, a poznać się na nich.

żeby zasmakować Jego warg, musiałam delikatnie unieść się na palcach. a gdy już udało mi się złączyć Nasze usta w jedność, pragnęłam by ta chwila nigdy nie minęła. chciałam Go mieć na zawsze, na zawołanie, na oddech, na ciche uderzenie serca.

nie chcę kłótni, chcę jeszcze wiele z Tobą przeżyć. nie wyobrażam sobie, że mogłoby Nas nie być.


To życie sypie się nam z rąk niczym puzzle, biegniemy na ślepo, chuj z tym co będzie później.

nieraz już było ciężko, ale nigdy nie nazwę tego męką.

Pocałunek jest tym momentem, kiedy zawsze mimowolnie opuszczasz powieki ku dołowi delektując się smakiem, zapachem, bliskością. Jest jedną z tych chwil, których nie ogląda się z otwartymi oczami. To ten moment, kiedy patrzymy sercem. Tylko sercem.

niczego nie żałuję. przykro mi tylko, że od początku nie było Cię stać na szczerość.

Miłość płynąca z mojego serca jest silna, tylko samo serce jest bardzo słabe.

Nigdy Cię nie zapomnę. Nie chcę o Tobie zapomnieć. Jesteś mój i będę kochała Cię na zawsze. Będę Cię kochała aż do śmierci, a nawet po.

Jeśli przez pomyłkę popełniłam błąd, zapomnij o nim. Ale zapomnij tylko o pomyłce. Przez pomyłkę nie zapomnij o mnie.

Ból duszy, to nie ból zęba, więc nie mów, że rozumiesz.

rób wszystko. kradnij, pij, ćpaj. tylko nie kłam, gdy mówisz o miłości.

to co jest miedzy nami i jak mocne to jest, tylko my wiemy. ♥

Z ręką na sercu mogę powiedzieć , że wiem co to miłość.♥

Chwile, z nim które przepełnione są emocjami tak mocnymi, że uzależniają jak narkotyk. ♥

Bycie szczęśliwym nie oznacza tego, że wszystko jest perfekcyjnie, oznacza jednak bycie szczęśliwym mimo tego, że coś jest nie tak. ♥

Ważne, że masz kogoś z kim rozmawiasz na tyle, by zrozumiał, że jak każdy masz lepsze i gorsze chwile ..

I w sumie chuj z tym krajem, ludzie tutaj to bestie zanim zdążą cię poznać, już pierdolą jaki jesteś..

Ciągle wmawiasz mi ze widzisz we mnie ideal , spojrz jeszcze raz bo ani odrobiny jego we mnie nie ma.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz