Głóówna :)

wtorek, 30 października 2012

ooo Mała zastanów się ! ♥

Trzeba się podnieść i pokazać życiu , że nic Nam już nie może zrobić .

O to co się stało nigdy nie byłam na Niego zła, jedynie cholernie mi go brakuje, przez to tak boli.

Najgorsze jest to, że było dobrze, a jest źle. I gdy wspominam te chwile kiedy było dobrze, nie mogę zrozumieć dlaczego jest źle!

Tylko czasem jest mi przykro. I nawet nie jestem już zła. Jestem tylko troszkę stęskniona.

Potrafię kochać ale potrzebuję jego serca.

Chuj że jara i pije, ważne że kocha.

Poczuła jakby ktoś rozrywał jej serce na pół, nie patrząc na to ile łez wyleje, czy kiedyś uda jej się skleić je. Była słaba, nawet nie chciała się bronić. Przecież nie miała szans...

Proszę, nie traktuj mnie tak cholernie obojętnie.

Chciałbym Cię dotknąć, nie pozwala rzeczywistość.

To wszystko było już tak skomplikowane, że bardziej być nie mogło

Może nam brakuje siebie, poprostu.

Dzisiaj tak strasznie cie potrzebuje .


obiecaj mi, że nigdy o mnie nie zapomnisz.

gdzieś tam na dnie serce jeszcze jesteś ważną dla mnie osobą , nie wyrzuciłam Cię z niego . po prostu nauczyłam się z tym żyć , potrafię funkcjonować ze świadomością , że to co było już nigdy nie wróci , rozumiem to . nie czekam już na Ciebie , nie płaczę po nocach , nie wyczekuję na smsa ani nie szukam Cię w tłumie . rzadko myślę o Tobie , nie interesuje mnie co robisz , czy kogoś masz czy zapomniałeś.. zamknęłam ten rozdział , wspominam Cię z uśmiechem i podczas tego bólu jaki mi zadałeś jestem szczęśliwa , szczęśliwa z tego powodu , że poświęciłeś mi swój czas i zwróciłeś uwagę na kogoś kogo nikt wcześniej nie doceniał . dziękuję


kurwa zmeczona jestem ! ;/
sory byl streeet jutro dodam misiki paa; **







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz