Głóówna :)

sobota, 13 października 2012

mantra .. ♥

spójrz w jej oczy widać, że tęskni.

jebać to, zrobię to po swojemu. I ludzie, którzy mnie kochają, zrozumieją, czemu to robię, bo mnie kochają. jebać to.

'Trzeba mocno wierzyć, że Miłość najważniejsza jest Bliżej słońca, bliżej gwiazd Tutaj wszystko może się stać'

'Szczęście jest tak bardzo blisko Jeśli tego chcesz Marzeniami zbuduj przyszłość Swój własny los'

Czasem wystarczy czyjaś bliskość żeby poczuć się lepiej.

szukałam ideału, dopóki nie znalazłam kogoś, przy kim ideały przestały się liczyć.

nauczyłam się barwnie żyć, głośno kląć, szampana pić, i bawię się świetnie.

Nie potrafię do końca się z Tobą pożegnać.

a gdy­bym była wredną, zimną suką? prze­cież wte­dy łat­wiej byłoby mi znieść wszys­tkie roz­sta­nia i trud­ności, które dziś nie poz­wa­lają mi zasnąć.

Nie mam ekstra figury , twarzy miss Polonii też nie, tyłka Brazylijki na pewno nie. KURWA. mnie to Bóg musiał szybko znienawidzić.

chodź , podpiszemy kontrakt na szczęście.

w tym wieku może się wielu rzeczy nie rozumie, za to czuje się głębiej, niżby się rozumiało.


Kobieta jest najsłabsza, gdy kocha, a najsilniejsza, gdy jest kochana.

Pożycz dystans, ja często tracę nerwy.

Dziś się uczę, z porażki każdej.

Po prostu uważam, że każdy człowiek powinien sam znaleźć swoją drogę życia. Nie ma właściwej drogi, jest tylko własna.

Każdy umie cierpieć - to ludziom przychodzi najłatwiej - najtrudniejszą i najambitniejszą rzeczą w życiu jest osiągnąć szczęście.

Za przyjaźń, bo bez tego nie doszedłbym nigdzie Choć z roku na rok coraz mniej nas na tej liście.

To nie jest tak, że wy obydwoje w jednym momencie będziecie chcieli ze sobą być. Jedno się musi poświęcić dla drugiego, bo na tym polega miłość wiesz?

Chciałabym się obrócić i zobaczyć Ciebie idącego za mną wiesz?

Tak to jest i zawsze było, że za złotem goni cały świat. A ja wiem, Twoja miłość - to jest Skarb jedyny jaki znam ♥

to jest ostatni raz, kiedy biorę winę na siebie, żeby być z tobą.

mam zły dzień od paru dni.

Jutro coś dodam dobranoc Miśki :)
a no i jak mam dodawać więęcej to w komentarzach pisac :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz