Głóówna :)

poniedziałek, 29 października 2012

lubie ! :d

Nie żebym była chamska, ale szkoda że mój były chłopak nie widział jak wracaliśmy razem do domu.

powinnam przewidzieć, że po ociepleniu stosunków z ukochaną, znów stanę się obca.

Jak on mógł nie zauważyć, że skarb odkrył.

Nie warto walczyć o to co już było.

Przepraszam, że widzicie we mnie kogoś kim nie jestem, że kłuję w oczy denerwuje każdym drobnym gestem.

Najgłębiej patrzą te oczy , które najwięcej płakały. Najbardziej Kochają serca, które najmocniej cierpiały..


Miłość to dla mnie oparcie w drugiej osobie, zaufanie i cholerna słabość do jego oczu. Miłość to dla mnie tajemniczość i uczucie, że mam wszystko gdy On jest obok.

Niestety musze cie wkurzyć, u Mnie wszystko w jak najlepszym porządku.

Minęło kilka lat , pełno ludzi , więcej szmat .

Dziś ktoś mnie zapytał; Dlaczego postanowiłaś zmienić swoje życie? Bo ktoś kiedyś mi powiedział;' Ty to masz dobrze w tym życiu' wiec pomyślałam . Nie mam, ale będę miała.

jeśli kochasz kogoś, kto na to nie zasługuje, będziesz cierpiał tak bardzo jak na to nie zasługujesz.

Jesteś taka piękna, że nie wierzę, że strasz.

Luzuj ziomek, każdy ma kilka raz nie do zszycia. Każdy ma coś co go rozpierdala od środka na samo wspomnienie.

zapada noc, a ty lezysz i myślisz o Nim. Przecież to podstawa całego wieczornego rytuału zanim usniesz.

I choć nie raz kochałam , dzięki tobie czuje sie jakbym tego nigdy nie czuła. jakbył byś pierwszy.

Zamiast wpierdalać się z buciorami w moje życie możesz pocałować mnie w dupę, dziwko.
Dzielą nas kilometry ,kilka priorytety, cele i multum cech charakteru.

bądź przy mnie, a nie bywaj .


Są w moim życiu takie osoby, którym wolno wszystko. Mogą czytać moje sms, budzić mnie o 4 rano i zdrabniać moje imię. Nawet jeśli tego nienawidzę.

Fakt, często przegrywam. Ale nie widzę powodu żeby się poddać i przestać walczyć.

Bądź blisko, to wszystko.

Nie mam już Ciebie, największa strata. Nienawidzę za to siebie, życia i całego świata.

co rano trzeba wstac,a co wieczór zapomniec.

bo wiara i nadzieja częściej niż latarnie gasną


nie wpierdalaj się w moje życie, bo ja mogę wpierdolić się w twoje.

Kochasz patrzeć w jej oczy i kochasz ten blask. Marzysz o tym o czym marzy każdy z nas.

Ból jest chujowy, ale uczy.

Słuchając tej jednej zasranej piosenki w kółko, próbuję przywołać wspomnienia. Poczuć się tak jak wtedy .

Nie wystarczy kochać. Trzeba jeszcze być.

Przez chwilę właśnie tak się czuła: jakby ten pocałunek połączył dwa światy, w których przyszło im żyć - choćby na ten krótki, ale wspaniały moment.

To jest kurwa miłość ! dlaczego ? Bo gdy trzymam ją za rękę myślę sobie ' Mam wszystko '

takie laski jak ty to mieszanka dziwki z taboretem. nie rozumiem jak można świecić taką pustką, ale myślisz, że nadrobisz elokwencje kręcąc grubym dupskiem.

nie zdajesz sobie sprawy, że zrobiłabym dla Ciebie wszystko. czasami, kiedy nie dowierzasz mam ochotę wypruć sobie serce i wraz z ostatnim haustem powietrza rzucić Ci nim w twarz.

pierdole twoje żale i jakieś ale chłopczyku. nie robisz wrażenia, wiesz, liczy sie intelekt którego ci brak, ale za to w nadmiarze masz wad. musisz zrozumieć, że źle trafiłeś, bo konwersacje z tobą mam głęboko w tyle

Kiedyś się uśmiechnę, ale teraz nie czas na takie szaleństwa.

Niby dorosły, ale rozum ma dziecka.


Ale się nie ma czemu dziwić: dusza zawsze potrafi wybrać sobie najlepszą ścieżkę dźwiękową. A to, że akurat słyszę tę, a nie inną piosenkę nigdy nie jest dziełem przypadku. To samo jest z resztą i z prawdą.

nie ma jej już 3 i pół roku a z dnia na dzień spada ilość zniczy nad jej grobem..

patrząc na kalendarz, gdzie w każdy dzień są wpisane po 2-3 sprawdziany po prostu wstaję od biurka, kładę się do łóżka i śpię, bo i tak tego nie ogarnę.

Ty będziesz najbardziej odpowiedni, nie mam co do tego wątpliwości.

Kochać nie przestaje się nigdy, rzecz w tym jak mocno to robisz i jak dobrze potrafisz to ukrywać.

Tylko nie mów teraz, że tęsknisz, bo ostatnio za dużo się śmieje jak nie ma Cię obok mnie. Nie potrzebuje kolejnych żartów.




Ma tyle wielbicieli a ugania się cały czas za tym jednym.

Łatwo by było zapomnieć o Tobie, gdybym chociaż trochę tego chciała.

Pocałuj mnie, dotknij, zapamiętaj mój głos. Tak zwyczajnie mnie kochaj.

nigdy nie myślałam, że można za kimś tęsknić do tego stopnia, w jakim ja tęsknię dziś do niego.

nie mów mi co to samotność, bo to nie ty prosiłeś Boga o dwunastej w nocy, żeby przyszedł i cię przytulił.

Kto nie ma odwagi starać się o własne szczęście, tym samym udowadnia, że tego szczęścia nie jest wart.


'każdą myślą z nim grzeszysz i każdym marzeniem,myślisz jak jesteście razem on dotyka ciebie .'

Bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać. Ktoś cię kocha, to ty też się naucz kochać.

Mówisz że stresujesz się przy mnie i ze to moja wina.Człowieku nie śpię przez Ciebie już dobre kilkanaście tygodni więc mi nie pierdol.

nie potrafię zapomnieć,nie potrafię wymazać tych pięknych chwil. tak,jak zrobiłeś to TY.

To wszystko mnie przerasta! Ta cała cholerna sytuacja, ta Twoja nieobecność i ten beznadziejny kontakt, jaki mamy!

Tak łatwo zrezygnowałeś z tego, o co jeszcze wczoraj chciałeś walczyć.

Pretensje powinnam mieć tylko do siebie, bo to ja kolejny raz wmówiłam sobie, że spotkałam kogoś, kto mógłby mnie pokochać.

Czułam piekło, gdy kolejny raz pokazał mi jak mało dla niego znaczę.

przez krótką chwilę nawet Ty przestałeś się dla mnie liczyć.

nigdy nie pozwól nikomu odebrać sobie wiary w siebie, bo to tak naprawdę, jest wszystkim , co posiadasz.


Dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz