Głóówna :)

środa, 10 października 2012

Gdyby .. ♥

Doskonale znam to spojrzenie - smutne, nieobecne, pełne tęsknoty za czymś, czego się pragnie ponad wszystko na świecie.

Ciesząc się kolejnym jutrem nie martwiąc poprzednim wczoraj .

On jest wszędzie, nawet jak go nie ma.

potraktowałeś mnie tak, jak dzieci traktują zabawki - bawią się nimi do czasu, jak im się znudzą, to rzucają w bok, a potem szukają innej, która ich zainteresuje .

O nic nie pytaj, zapomnij co było, przepraszam za smutek, dziękuje za miłość.

On też wytrzymał tylko przez chwilę, potem sam odszedł jak inni.


bądź już na zawsze.

Spójrz Mi w oczy i powiedz, że się nie poddasz. Nigdy.

I wtedy nazwałam Cię jego imieniem i zrozumiałeś, że nigdy Cię nie pokocham.

I gdy w samotności stoję sama na krawędzi swego dachu . Zapominam o wszystkim , o bólu , o kreskach , o strachu , lecz o nim nie mogee zapomnieć powiedz proszęę , dlaczego nie mogę po prostu skoczyć i stąd odejść ? ; /

- Wr przecież on przez Ciebie płakał ! rozumiesz ? ryczał jak dzieciak - tss .. nie tylko ON wylewał łzy w tym związku , uwierz

Chciałabym Cię przytulić , ale nie chcę tęsknić później za tym uściskiem .

nie uzywaj slowa kocham, jak nie znasz jego znaczenia.

Sami wybieramy, kogo wpuścimy do naszego małego, dziwnego świata.




Chwyć mnie za rękę, bo boję się wstać. Pociągnij mnie do świata, bo boję się kolejnego samotnego dnia.

Uniosłam się. Na moment zapomniałam, że przecież jest mi wszystko jedno.

Nie przejmuj się zbytnio tym, co ludzie powiedzą. Rób co się w życiu podoba, jeśli tylko będziesz mogła potem w lustrze spojrzeć sobie w twarz.

nie nazywaj mnie wredną, bo pod wpływem odpowiedniego podejścia potrafię być grzeczna i miła, tylko to jest zbyt wysoki level jak dla ciebie.

Czy związek ma szanse przetrwać, gdy piękna wyspa przestanie być rajem?

na kłamstwie daleko nie zajdziesz, prawdą z miejsca nie ruszysz.

Jest źle. Proszę zrób coś z tym, ja już nie mam siły.

nie chcę być dla Ciebie na dziś, na jutro czy za miesiąc. chcę być dla Ciebie na zawsze.

postanowiłam mieć na to wszystko wyjebane. i wiesz co wtedy się stało? zaczęło Ci zależeć.

mam nadzieję, że zapomnę o Tobie tak samo szybko jak ty o mnie.


Wydaje mi się, że tak będzie dla nas lepiej. Nie jestem tego pewna, ale czuję, że tak musi być. Kochamy się, ale nie możemy być ze sobą.

to jeden z tych dni, kiedy zamykam się z kubkiem herbaty w pokoju i dla nikogo nie istnieję.

Tak,przyznaje się. Nie ma godziny, w której bym o Tobie nie pomyślała. Niema dnia, w którym nie spojrzałabym na Twoje zdjęcie. A to wszystko przez to, że jesteś tak blisko, a jednak tak daleko.

jeśli chcesz mieć coś czego nie ma nikt, ziom. to bądź sobą.

nie mogę dalej walczyć o to uczucie, przepraszam.

jeśli któregoś dnia masz być szczęśliwy, to czemu nie zaczniesz od dzisiaj ?

myślałam nad daniem Ci następnej szansy. ale zmarnowałeś już pierwszą, drugą i trzecią. a ja mam dość nieprzespanych nocy i tuszu odbitego na poduszce, wiesz?

Żałosne jak człowiek potrafi nie dawać sobie rady bez drugiego człowieka.

Wali mi się świat. Czuję jak tracę życie..

Kiedy odchodzisz , liczę kroki, które stawiasz. Czy widzisz jak właśnie teraz mocno Cię potrzebuję?

I wszystko, co chciałam, żebyś wiedział, to to, że we wszystko wkładam swoje serce i duszę. Ledwo oddycham, muszę poczuć, że jesteś tu ze mną ♥

Świat staje w miejscu, a ja żyje w przyspieszonym tempie.

Czuje i kocham, ale nie czuję się kochana..

czy ty wiesz, że ja jestem w tobie nieziemsko zakochana?

czasem unoszę się gniewem, ale to znak, że ciągle mi zależy.

a może właśnie o to chodzi, żeby się wkurzać i kochać dalej?

Chcę mieć Cię blisko, najbliżej. Chcę Twojego dotyku, zapachu, chcę Cię poczuć na sobie. Teraz. Natychmiast. Już.

pozwól mi być dla ciebie kimś więcej.

to podłe, gdy świat rani Cię na każdym kroku, a ty nie masz nawet się do kogo przytulić.

czasami mam ochotę iść w pizdu, ale nie wiem, w którą to stronę.

wiem, że dam radę, bo Ty jesteś ze mną.

teraz zostało już tylko nauczyć się z tym żyć.

Jesteś zbyt mało kompatybilna by dalej prowadzić ze mną tą konwersację. Żegnam.

Gdyby serce było mądrzejsze z pewnością nie było by tylu rozczarowań.

Dobranoc .


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz