Głóówna :)

niedziela, 28 października 2012

jejej

Rób swoje i nie patrz się na innych, pamiętaj dzieciak, żeby być wolny musisz być silny.

Jesteś uwięziony między tym, co czujesz, a tym, co wypada zrobić i co pomyślą inni. Zawsze wybieraj to, co sprawia, że możesz być szczęśliwy. Chyba że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie.

Czemu to, że Cię kocham jest dla Ciebie, tak trudne do zrozumienia?! Czemu musisz to wszystko utrudniać?

Rozwalić się na łóżku ze słuchawkami w uszach i mieć tak po prostu na wszystko wyjebane .

najważniejsze w życiu, jest żeby od czasu do czasu, nie za często, ale od czasu do czasu bywać szczęśliwym

pewnie, mam wokół siebie cudownych ludzi, których kocham i którzy kochają mnie. jednak mam prawo czasem czuć się samotna, nie sądzisz?

 

 

Co mnie nie zabije, to rozpierdoli psychicznie.

Nie ma sprawy. Też będę Cię miała w dupie.

Chciałabym się mimo wszystko przytulić i móc powiedzieć, że wszystko się ułoży .

I nawet jeśli obrażam się na Ciebie tysiąc pięćset razy na minutę to wiedz, że nie zamienię Cię na nikogo w świecie.

Zawsze byłeś i będziesz najpiękniejszym scenariuszem mojego życia.

Ona była najlepsza w czekaniu, a On w dawaniu nadziei.


On nadal jest w moim sercu, zawsze tam będzie.

Czy kilkanaście pieprzonych miesięcy setki przegadanych nocy miliony wylanych razem łez - to nie wystarczający powód na to że jednak należą mi się wyjasnienia ?

powiedz że to przejściowe powiedz, że to przemija , kilka chwil w moim życiu to popiół po tych chwilach.

Przysięgam, że tyle miłości, co w Jego oczach, nie widziałam jeszcze nigdzie.

Przyszłość bez Niego? To tak, jak życie bez tlenu.
 

wcześniej miałam tylko doła. Teraz jest doł, potem 20 metrów syfu i dopiero ja.



Nie wyszukuj Go w tłumie, wchodząc na facebook'a nie sprawdzaj czy jest aktywny, nie czytaj Jego opisów na gg, nie chodź do miejsc, w których często bywa. A jeśli najdzie Cię ochota, żeby do Niego napisać po prostu idź wyrzucić śmieci. Dziewczyno, On nie jest Ciebie wart.

Pozdrawiam dziewczyny, po których nie widać, że cierpią!

Jeszcze jedno ' będzie dobrze', ' wszystko się ułoży', ' dasz sobie radę' albo ' przejdzie Ci', a wyjdę na ulicę i będę zabijać

Napinka przez net nic Ci nie da. Twoje życie towarzyskie to ekstremalna bieda.

nie chciała nic prócz bycia przy nim ten naćpany kretyn nigdy tego nie rozkminił.

I tu nikomu nie muszę patrzeć na ręcę, nikt mi nie wbije noża w plecy, tym bardziej w serce.



bardzo mi przykro.. Ty go kochasz? a on się kocha w narkotykach.. a to lipa.

Biegnę do Ciebie, lecz jakoś nie mogę dobiec.

W euforii nie obiecuj, w gniewie nie dyskutuj...

I łzy w oczach pojawiły się jej po raz pierwszy, kiedy zrozumiała, że tak na prawdę nic dla niego nie znaczy.

powspominajmy razem, może przypomni nam się jak byliśmy dla siebie ważni.

Zastanów się, czy robisz dobrze, bo życie jest zbyt krótkie na wieczne poprawki .



czas leczy rany, taa, chuja jest w tym prawdy. każdy dzień od tamtej chwili niczego nie jest warty.

Podobno trzeba się cieszyć z życia , z każdej chwili. Tylko to trochę trudne , gdy bliskie Ci osoby traktują Cię jak śmiecia.

Co jak co ale wyobraźnię to ty masz bujną chuj.

po prostu przyznaj kochanie , przestało ci zależeć.

nie łudź się. nie płaczę po nocach po zerwaniu, mam zajebistych kumpli, którzy potrafią sprawić, ze o Tobie nie myślę.

dopóki masz życie, to je kurwa doceniaj.




wszystko przemija - ludzie, miejsca i daty.

cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą być kimś wyjątkowym.

Tak na zawołanie, od tak zapomnieć o tym wszystkim co było.

nawet sobie nie wyobrażasz jak chciałabym móc przytulić się do Ciebie ten ostatni raz..

Tak cholernie boli mnie to, że teraz zachowujemy się jakbyśmy się wcale nie znali.

dziękuję, że pokazałeś mi, że miłość nie jest dla mnie.


Miłość przychodzi z czasem? Gówno prawda. Z czasem przychodzi przyzwyczajenie, nie miłość.

wszystkie uczucia , są gdzieś na dole .

jak Ci na kimś zależy to wypadałoby powalczyć.

Zasnęłam z myślą o Tobie. O nas. O tamtych wakacjach. Teraz nic nie będzie jak wtedy.

Kawa stygnie. Uczucia gasną. Piwo traci gaz. Namiętność wietrzeje, a ludzie zwyczajnie odchodzą.

ach co za dzień. dzień w którym grzeszą nawet anioły i nawet niebo wydaje się być tak niedaleko .

Cześć ;*

CZeść l























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz