Głóówna :)

niedziela, 28 października 2012

Cześć :)

No siemka, tak więc mówiąc przepraszam, że nie dodawałam. Hmm, chłopak ze mną
zerwał więc gruuubo .. Dobra bd sie starać częsciej dodawac:)


Będziesz jeszcze pragnął żeby ona była mną.

walczymy z życiem,jak na ''ringu''.

Nie marnuj życia na danie komuś drugiej szansy, skoro jest osoba, która przez cały ten czas, nadal czeka na swoją pierwszą.

spójrz na mnie,chociaż jeszcze raz,proszę.. choć przez sekundę zainteresuj się moim losem!

Za­kochała się w marze­niu o szczęściu.

Mówią, że szczęście jest na wy­ciągnięcie ręki. Tyl­ko, że ja ręce mam za krótkie.

 

 

nie daj się omotać kasie, nie zapominaj skąd pochodzisz.

To wszystko mnie przerasta! Ta cała cholerna sytuacja, ta Twoja nieobecność i ten beznadziejny kontakt, jaki mamy!

To, co było tylko mija - nie znika

Mam jesienną depreche, albo życiową, cholera.

rozejrzyj sie wokół jest ktoś kto daje ci serce, doceń to bo taka jak ona może nie powtórzyć się więcej.

 

to zimny świat , jedynie łzy tu parzą.

 

 

 

boję się śmierci, bo jeśli nie ma nic po śmierci to chcę wykorzystać to życie co do reszty.

a dziś za późno, nie umiem tak głośno krzyczeć żebyście tam gdzie jesteście mogli mnie usłyszeć.

 Moja pierwsza wielka miłość, zaczęła się i nagle skończyła, boleśnie, zbyt późno. Zwłaszcza dla mnie, a nie dla Ciebie.

 

I tak , przyznaję się bez bicia , nie poradziłam sobie, Ty też sobie nie poradziłeś.Odległość wygrała, mimo uczucia to ona tą walkę wygrała i musimy się z tym pogodzić. Kiedyś na pewno będziemy blisko ale to jeszcze nie teraz to jeszcze nie ten czas i nie to miejsce.

. . . ale ja chcę tylko JEGO!

 mała wiesz - zakochaj się, a zrozumiesz dlaczego potrafiłam wybaczyć mu wszystko. ; ogarnij mnie skarbie

 

obys pierdolna malym palcem o kant szafki chuju.

 

przytulić się do kogoś i resztę mieć w dupie.

 

Mieć znowu 6 lat, widzieć na ulicy plamę benzyny i krzyczeć, że tęcza spadła.

 

Przypomnij sobie, co kiedyś między nami było i jak to się skończyło, a potem zastanów się, czy pytanie "co słychać?" jest na miejscu.

Nie pytaj, co u mnie. Nie dzisiaj.

bo jest paru ludzi, bo jest parę w życiu dobrych chwil, bo jest parę złudzeń, które warto mieć, by żyć

 

 

ze mną już tylko gorzej.

Czasami powinnam Ci tak porządnie uderzyć w głowę, może wtedy zrozumiesz jak mi zależy.

Pominąłeś jeden, mały, nieistotny dla Ciebie szczegół...to, że mam uczucia.

Może też stajesz do walki, ale upadasz na deski, Może czujesz to co ja i za czymś tęsknisz..

Za często daje innym oparcie, którego sama nie mam...

Złe chwile schowam gdzieś na dnie, straconych szans zapomnę smak.


Wszystko jest trucizna decyduje tylko dawka .

Są związki bez miłości, i miłości bez związków

jak nie ja będzie inna. a co się będziesz pierdolił.

Nigdy już nie wróci.

Dziś bez najmniejszych skrupułów mogę napluć mu w twarz, a flegmę rozetrzeć podeszwą.

Żałujesz ?, nie musisz. Z biegiem czasu wszystko straci dla Ciebie znaczenie i będziesz mógł ponownie sobie żyć po swojemu wbrew wszelkim zasadom


nawet nie wiesz jak boli, że przytula Cię ona, nie ja.

Zazdrość to cień miłości. Im większa miłość, tym większy cień.

„Kiedy kończy się miłość, można spodziewać się wszystkiego poza odpowiedzią na pytanie dlaczego?.”

Myślisz, że jeśli się poddasz to będzie lepiej ? Zaufaj, że tak nie będzie - jeśli się poddasz stracisz szansę na to o co chcesz walczyć.

Bez niego nie było by tego wszystkiego, nie było by pewności, że mogę liczyć na coś więcej w przyszłości niż ciągłe życie w kłamstwie i niepewności.

Rozłąka sprawia, że serce kocha bardziej.

I wszystko kończy się tak szybko... Tak bezsensownie, tak po prostu ;/








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz