Głóówna :)

piątek, 5 października 2012

this is love ♥ .

Męskie dłonie to prawdziwy Boski kunszt *.* Z jednej strony są silne, twarde niczym skała, ale potrafią także być niezwykle delikatne niosąc pieszczotę.. ;3

chciałbym spędzić z nią resztę mojego życia, nawet jeśli miałbym żyć jeszcze tylko kwadrans.

To uczucie kiedy jesteś blisko. ♥

Jak na skraju dnia, obudziłam się przy Tobie niczym motyl zwiewnego i chłodnego poranka. KOCHAM CIĘ

tak, widziałam łzy mężczyzny. lecące jedna po drugiej. widziałam żal i smutek na Jego twarzy. słyszałam jak krzyczał wniebogłosy, że traci ukochaną osobę. cierpiał przeze mnie.. cierpiał, a ja nie mogłam nic zrobić, nic poradzić.. nie czułam już tego samego.

kocham Go prze najbardziej na świecie, i nie oddam nigdy, nikomu!


… wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma. prawdziwa miłość nigdy nie ustaje.

Z chęcią bym Ci wyjebała blachę, ale boję się tej tony pudru opadającej z Twojej twarzy. Bo byłoby to coś na miarę burzy pustynnej, Mała.

jeśli masz coś do mnie, napisz to proszę na kartce, włóż do koperty i wsadź sobie w dupe !

wytarte wspomnienia wracają w samotne noce puste ulice. nieważne, co teraz zrobię.

Staję się do­rosła..Tracę złudze­nia, być może, by zys­kać inne.

jedyna miłość której się wystrzegam, to ta do papierosów. więc czego się boisz?

Napisze coś wiecej pozniej bo zwijamm po telefon! Ba ba PA ;*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz